En son o mesajı attıktan sonra lucasa döndüğümde oflayarak telefona bakıyordu.
Denise: Lucas noldu
Lucas: sıkıldım
Denise: napalım istersin
Lucas: bilmiyorum ama böyle hareketli şeyler yapmak istiyorum
Denise: antrenmanda yorulmadın mı sen ya
Lucas: yok geçti o
Denise: gel dışarı çıkalım
Lucas: nereye
Denise: hiçbir fikrim yok sahile falan gideriz olmaz mı
Lucas: olur
Lucasla sahile gelmiştik ama ikimiz de konuşmuyorduk. Çok merak ediyordum bu sessizliğin sebebini.
Lucas: bir şeyler içelim mi
Denise: olur tamam
Lucas bizi bara getirdiğinde şok olmuştum çünkü üstümde eşofman ve tişört vardı böyle ortamlar için uygun değildi anlayacağınız.
Denise: ama bara geleceğimizi söylesen ona göre giyinirdim işte
Lucas: bilerek söylemedim
Denise: efendim?
Lucas: zaten birkaç bir şey içer çıkarız gerek yoktu hazırlığa
Denise: tamam o zaman girelim
Lucas çok sessizdi ve hiç samimi konuşmuyordu benimle, bir şey mi yapmıştım birden ne olmuştu daha 2 saat önce iyiydik. Bara girdiğimizde o direkt bar taburelerine yerleşti ve siparişini verdi. Ben de onun arkasında kalmış yetişmeye çalışıyordum ve modum aşırı düşmüştü.
Bir martini sipariş ettim ve ardını shotlarla getirdim. Lucasın beni burda bırakacağını düşünmüyordum her ne kadar benimle konuşmasa da. O yüzden pek umursamadan içmeye devam ettim. Bir yerden sonra kolumu dürttü ve kalk gidelim dedi. Gerçekten o az önceki, daha birkaç saat önceki lucasa ne olmuştu?
Onu takip ettim ama tam düzgün yürüyemiyordum diyecekken pat diye yere düştüm ve tabii ki lucas bunu sonradan farketti. Gerçi farkedince de umursamadı ama kimi kandırıyorum ki sevmiyor işte beni. Yani önemsemiyor bile demek istedim. Kalktım ve zorla kendimi arabasına attım. Eve geldiğimizde direkt kendimi yatağa attım çünkü konuşmayacağını bile bile yüzünü görmek acı çektirmekten başka hiçbir boka yaramıyordu.
O değil de işler neden bu kadar sarpa sardı birden? Neden?
~~
kısa bir bölüm ama neden sarpa sardı sizce
vote sınırı 25 tekrardan bölüm yazabilirsem daha erken gelebilir
optum bayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
falling for you - lucas torreira
Fanfictionnereden bilebilirdim o maçtan yıllar sonra yüz yüze geleceğimizi -slow updates-