Keremin evine geldiğimizde birden barıştınız mı diye bağırınca Lucas neye uğradığını şaşırmıştı. Ben de evet deyince hızla ikimize sarıldı Kerem. Lucas'ın yüzündeki o şaşkın ifade yumuşayınca ne olduğunu anladı diye düşündüm.
Denise: Lucas eşyalarını almaya geldi
Lucas: (sırıtarak) Denise'e taşınıyorum
Kerem: (türkçe) favori çiftim barışmış ve dağınık alkolik ev arkadaş gidiyor bana da oynamak düşer
Lucas: Ne dedin Kerem
Denise: Barışmamıza sevinmiş de onu diyordu
Lucas eşyalarını toplarken biz de Keremle kahve içtik ve Lucas'la olan konuşmayı anlattım. Kerem ise her cümleden sonra "hiiiğ" diye heyecanlanıyordu. Biz sohbet ederken Lucas'ın taşıdığı bavulun tekerlekleri yere çarptı ve böylece toparlandığını anladık. Kereme veda edip arabaya geçtik ve benim evime pardon evimize doğru yol aldık.
Ev düzenliydi o yüzden hiç toparlayayım falan diye bir derdim olmamıştı. Lucas kendi odasına eşyalarını yerleştirdi. Ardından ikimizde salonda oturmaya geldik ama ne konuşacağımızı bilmiyorduk daha çok yeni barışmıştık.
Lucas: Hey Denise İtalya nasıldı
Denise: Çok güzeldi her zamanki gibi. Bir sürü turist vardı ve hatta sğdslfsğdfl bir tanesi vardı hiç unutmuyorum pizzanın üstündeki peyniri ayırıp top haline getirdi, hamuru da etrafına koruma olarak sardı ve öyle yedi. Az kalsın kusucaktık
Lucas: Tık?
Denise: Paulo ve ben
Lucas: Çok seviyorsun onu değil mi
Denise: Tabii ki boşuna mı çocukluktan beri en yakın arkadaşım
Lucas: He öyleli yani anladım. Grealish nasılmış
Denise: İyiymiş. Selam söylüyor
Lucas: Gerçekten mi
Denise: Hayır
Lucas: Kötü, kötü kız yalan söylememelisin
Denise: okaaay mom
Lucas: Denise, bunu daha önce söyledim ama tekrar söylemek istiyorum. Seni çok özledim ve o konuşmada dediğim her şey konusunda ciddiydim
Denise: Ben de seni özledim Lucas ve dürüst davranıp aramızdaki küslüğü bitirdiğin için gerçekten çok mutluyum
Lucas gelip yanıma oturmuştu ve bana sarılmıştı. Yanıma doğru gelirken bunu yapacağını anladığım için şaşırmadım o yüzden hemen karşılık vermiştim. Aslında şu an yatakta sarılıyor gibiydik. Başını göğsüme yaslamıştı ve ben de kafamı onun kafasının üzerine yerleştirmiştim.
Ne kadar süredir öyle kaldığımızı bile bilmiyordum ama Lucas hareketlenmeye başlayınca (insan olan) kafamı kaldırdım. Lucas da başını kaldırınca burunlarımız birbirine değmişti. Yavaşça burnunu burnuma sürtmeye başladı. Kafasını biraz daha bana yaklaştırdığında artık dudaklarımızda birbirine temas ediyordu ancak öpmeden duruyordu sadece.
Dudaklarını araladığında sonunda yıllar gibi gelen ayrılığımız son bulmuştu. Bir bacağını benim bacaklarımın arasına yerleştirmişti ve belimden tutuyordu. Kollarımı ensesinde bağladım ve onu biraz daha kendime çektim. Bir süre daha öpüştükten sonra soluklanmak için ayrılmıştık. Sözde ilişkimizi yavaş yavaş şekillendirecektik ve birlikte olup olamayacağımızı ölçecektik. Daha ilk günden birbirimizin içine düştük bizden hızlısı mezarda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
falling for you - lucas torreira
Fanfictionnereden bilebilirdim o maçtan yıllar sonra yüz yüze geleceğimizi -slow updates-