Selam ama..
BİN KİŞİ OLMUŞUZ ŞAKA MIDIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
sizi çok seviyom ya valla bak.
Hepinize çok çok teşekkür ediyorum ve iyi okumalar diliyorum :D
##########################
Buğra'dan..
Ona tekrar dokunduğumda sonumun geleceğini biliyordum.
Kendime hakim olmam gerekirdi bunu da biliyordum ama karşınızda her şeyiniz olan bir kadın olduğunda bu ne mümkündü?
Her zaman ona bağlıydım. Kalben, ruhen, bedenen. Her şekilde. Şuan hayattaysam onun sayesindeydi.
Bana mesaj attığında işlerin sarpa saracağını biliyordum. Engelleyebilirdim. Bana hiç ulaşmamasını da sağlayabilirdim elbet ama söz konusu kişi benim Kar Tanemdi. Onun benim içime kor gibi düşmesine kim engel olabilirdi ki ben olacaktım?
''Abi, Gölge hiç iyi değil yalnız.'' dedi Tunç beni suçlarcasına. Yanında değildim, nasıl iyi olsundu ki?
''Ayakları çok mu kötü?'' Altına cam girmişti. Sanki benim tenime batmışçasına yanıyordu canım.
''Başka birini seveceğini..'' Dilini ısırdı Tunç. ''Sen böyle bir şeyi nasıl söylersin lan it.''
Haklıydı. Dibine kadar haklıydı hem de. Gölge'mi, Beren'imi, Kar tanemi kendimden uzak tutayım derken kırıp dökmüştüm. ''Uzak durması gerek Tunç. Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik.''
''Her şeyin sebebi belli. Hala niye onların yanındasın?''
''Kadir Acar'ı durdurmak çok mu kolay zannediyorsun sen Tunç?''
Kadir Acar. Babam. İkimizin sonunu getiren o adam.
''İyi de kız tanımıyor bile kendi babasını.''
Babam, Gölge'min babasının katiliydi. Gölge kendi babasını tanımasa bile bizim olmamıza izin vermiyordu. Bunun için bana Gölge'mi unutturmaya çalışmış, Gölge'mi de tımarhaneye kapattırmıştı.
''Biliyorum Tunç. Ama Kadir Acar, Gölge'mi tekrar yanımda görürse yaşatır mı zannediyorsun?''
''Abi ne büyük bir kin ki bu, adamın katili olması yetmiyormuş gibi bir de kızından öç alıyor?''
Mehmet Toraman. Babamın sağ kolu. Gölge Beren Toraman'ın babası. Babamın yaptığı tüm usulsüzlükleri açığa çıkaran, babamı nerdeyse müebbete mahkum edecek olan o adam.
Babama ihanet eden ve bunu kendi canıyla ödeyen o adam.
''Çok garip değil mi? Dünyanın herhangi yerindeki herhangi bir kıza aşık olabilirdim ama kalbim onu seçti. Babama ihanet eden adamın kızını.''
Yıllar evvel...
''Seninle mi uğraşacağım be. Deli midir nedir?''
Kumral saçlı fındık burunlu bir kız yanındaki adama haddini bildiriyordu. Gecenin başından beri buradaydı ve yalnız oturuyordu. Derdi var gibi görünüyordu. Gayet sakindi ama yanına gelen adam ısrarcı olunca içinden başka biri çıkmıştı sanki.
''Neden güzelim yalnız değil misin?''
''Sana buradan bir geçiririm görürsün güzelim.'' dedi sinirle. Burnunun ucu kızarmıştı sinirden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Git Başımdan | Texting
Teen FictionBuğra; Git başımdan ya. Bir de seninle mi uğraşacağım? 05*********: Egoya bak lan. Sen niye benimle uğraşasın oğlum? Ben uğraşacağım seninle. Buğra: Cidden bir sen eksiktin. 05*********: Eksiktim şimdi tamamlanmış oldun işte daha ne olsun? Yetişkin...