-Jól vagy? - kezdett bele Bill.
-Most már igen...azt hiszem - mondtam egy erőltetett mosollyal.
-Várjunk! Hol-hol van a barátnőm? - kérdeztem miközben eszembe jutott, hogy ő végig a koncerten volt míg én itt ültem a színpad mögött.- Nem egyedül vagy? - kérdezte Tom.
- Nem! A legjobb barátnőmmel jöttem aki ott maradt és nem tudja hol vagyok és biztos keres és aggódik és- kezdtem újra pánikolni.
-Hó hó! Nyugi! - nyugtatott Bill miközben leült mellém és kezét vállamra helyezte.
-Minden rendben! A barátnőd jólvan! Kint vár téged a biztonsági őrökkel.-Köszönöm! - fordultam Bill felé és arcunk igen közel került. Csak néztem gyönyörű barna szemeibe.
- Kérlek ide hozzátok őt! - fordúltam a többiek felé.Gustav bólintott egyet és már ki is ment. 3 perc sem telt el és már itt is volt.
- Y/n! Nagyon aggódtam! - szaladt hozzám és szorosan átölelt.
-Ne aggódj jól vagyok! - válaszoltam levegőért kapkodva.
-Hála Billnek- mosolyogtam a fiúra.-Ó tényleg! Hála Billnek! - engedett el és rám nézett miközben szemöldökeit fel-le mozgatta.
-Hülye! - ütöttem tarkójára amitől felnevetett.
-Siettek haza? - kérdezte Georg.
-Nem! - válaszoltunk egyszerre.
-Nincs kedvetek eljönni velünk a vidámparkba? - kérdezte Tom.
Ránéztem barátnőmre.
-De! Miért ne? - válaszoltam helyette.El is indultunk. A buszon Bill mellé ültem. Előttem Tom és a barátnőm, mellettünk lévő sorban pedig Georg és Gustav.
- És mi a nevetek? - kezdte a beszélgetést Gustav.
- B/n(barátnőd neve)
- Én Y/n vagyok. 15 éves. Bár ezt nem kérdezted- gondolkodtam el, Bill pedig fel nevetett én pedig felé fordulva mosolyogtam rá.
-Meg jöttünk- szolalt fel Tom.
Be mentünk aztán csak sétálgattunk.
- Nem akarunk fel ülni a hullámvasútra? - kérdezte Georg.
- De- mondtam majd megragadtam Bill csuklóját és velünk együtt a többiek is oda rohantak.
Én imádom a hullámvasútakat csak most még is féltem kicsit lehet, hogy még csak az előző pánikroham utóhatása. Na mindegy remegett a kezem, Bill mellett foglaltam el helyem és ő észrevette a remegő kezem és saját kezét összefonta enyémmel. Tevékenységére elpirúlva rá helyeztem tekintetem. Ő arca is piros volt de csak rám mosolygott.
-Nyugi! Nem lesz baj! - nyugtatott meg.
A hullámvasút fantasztikus volt. Utána tovább sétáltunk mikor is B/n neki ment egy fiúnak.
-Bocs - mondatát nem tudta folytatni mert meglátta a fiú arcát.
-Szia! -mosolygott a fiúra piros arcal. Nekem azonnal leesett!
ESTÁS LEYENDO
Ez nem csak egy ábránd!
RomanceSzeretik egymást. Ez mindenkinek egyértelmű. Csak nekik nem.