-Ő ki? -kérdezte a húgom mikor be értünk a lakásba.
-Tom! Bill bátyja. - válaszoltam.
-Szia! - köszönt neki Tom.
-Szia! - válaszolt Bius.
-Miért vizes? - fordult vissza felém.-Mert hülye! És kint esik az eső.
-De most beszélnünk kell úgyhogy fel megyünk. Addig nézz Tv-t. - mondtam.-Oké! - majd el is ment.
-Na gyere! - intettem Tom-nak.
Mikor felmentünk elkezdtem Tom-nak ruhát keresni.
-Mit csinálsz? - kérdezte.
-Ruhát keresek neked.
-Nekem? A te szekrényedben?
-Aha biztos van va - befejeztem volna mondatom de megtaláltam apa egyik régi pólóját és elöntöttek az érzelmek és az emlékek. Ez volt a kedvenc pólója.
-Minden rendben van? - érdeklődött Tom.
-Igen csak...csak ez volt apa kedvenc pólója. - kúsztak le könnyek az arcomon ma már harmadszor.
-Volt?
-Igen 4 éve..
-Gyere.. - tárta karjait egy ölelésre amit el akartam fogadni de aztán rájöttem, hogy csurom vizes a pólója.
-Vedd fel! - nyújtottam neki a pólót ölelésem helyett.
-Biztos?
-Igen
-De ez volt apukád kedvenc pólója.
-Tudom! De neked szükséged van rá - nevettem.
-Ott a fürdő. - mutattam az ajtóra ami szobámban volt.-Oké! Köszi! - nyitotta ki az ajtót.
-Amúgy.. - fordúlt vissza.
-Nem vagyok szégyenlős! - erre egy pimasz mosoly kúszott ajkaira.-Ebben egy percig sem kételkedtem. - sóhajtottam.
-Csak..
-Bele vagy zúgva a tesómba.-Najó menj őltözni! - szóltam rá mire fel nevetett.
Mikor végzett oda jött hozzám. Amúgy a póló jól állt neki. Elég nagy volt rá de ez pont az ő stílusa
-Figyelj!
-Bill nem az a típus aki összetöri a szíved ! Az én vagyok. - nevetett és én is fel nevettem.
-Szóval ha szeret, ő SOHA nem tenne ilyet. Érted? - bólogattam.-Köszi Tom! - öleltem meg.
-Nincs mit! - viszonozta.
-Nincs kedved átjönni a hotelba? - kérdezte miközben már mentünk le a lépcsőn.
-Jó lenne! De a húgomra kell vigyáznom.
-Anya? - kérdeztem mikor le értünk és meg láttam anyát.-Szia kicsim! - köszönt közben a mellettem álló fiú és köztem cikáztak szemei.
-Ő Tom! Akkor ha itthon vagy nem baj ha átmegyek a barátaimhoz? - kérdeztem.
-Nem, menj csak és örvendtem Tom! - mosolygott a fiúra.
-Szintúgy! Akkor mehetünk? - kérdezte.
-Persze! Akkor majd írok! Sziasztok! - köszöntem el anyáéktól.
-Elállt az eső! - mondtam mikor ki értünk.
-Amúgy csak, hogy tudd Jen elment.
-Tényleg!
-Igen! Bill elküldte.. - mosolygott rám.
-Mi van?!
-Jól hallottad!
-Amúgy neked tetszik Bill? - váltott témát.-Azt hiszem..
-Azt hiszed? - kérdezett vissza hitetlenkedve. Megértem. Csak jót akar a testvérének.
-Igen.
-Ezt hogy érted?
-Volt már egy barátom. Vagyis nem nevezném barátnak. Inkább csak szerelmes voltam belé...
-Mi történt?
-Fogadott a barátaival. Hogy meg fog szerezni magának és meg fog csókolni.
-De nem vagyok hülye egyszer hallottam, hogy erről beszélnek.•|Visszaemlékezés|•
Éppen el sétáltam a fiú öltöző előtt.
-Haver?
-Mi van?
-Most akkor mikor kapod le a csajt?
-Nyugi! Meg lesz!
-Most akkor mennyiben fogadtunk?-10 000
-Meg lesz nyugi! - nevettek
•|Jelen|•
Könnyek szöktek szemeimben. Megint.
-Héj! Héj! Nyugi! - ölelt magához Tom.
-Megbíztam benne...
-Tetszik Bill...
-De félek! Tudom, hogy ő nem tenne ilyet! De félek... - folytak le könnyeim.-Semmi baj nincsen azzal ha nem állsz készen egy kapcsolatra! De én segítek neked! És Bill-nek! - engedett el.
-Mi? - töröltem le könnyeim.
-Semmi. Majd meglátod! - mosolygott.
-Oké! - mondtam gyanakvó hangon. De azért elmosolyodtam.
Az út hátralévő része boldogan telt. Szerintem jóban lettünk.Nem sokára oda értünk és megláttuk a srácokat a hotel étterménél.
-Hali! - köszöntünk.
-Hát ti? - kérdezte Gustav.
-Hát..én Tom vagyok! Tudod? Szia. - integetett Tom Gustav-nak mi pedig csak nevettünk.
-Én meg..csak úgy! Unatkoztam. - mondtam majd ránéztem Bill-re és egymásra mosolyogtunk.
Hiányzott a mosolya. Pedig ma találkoztunk...
De akkor is...
VOUS LISEZ
Ez nem csak egy ábránd!
Roman d'amourSzeretik egymást. Ez mindenkinek egyértelmű. Csak nekik nem.