•6- Pontosan mi is történik?!

460 14 6
                                    

Mikor haza értem, anya kint TV-ét nézett a nappaliban. Vagyis úgy tűnt, hogy elaludt ezért gyorsan hoztam neki egy takarót és be takartam.

-Hmm.. Szia Kicsim! - nyöszörögte anya, fél-álmában.

-Szia anya! - suttogtam.

-Jól érezted magad? - kérdezte.

-Igen! De most aludj! Jó éjszakát! - mondtam és egy csókot nyomtam homlokára majd el is aludt.

Nagyon szeretem anyukám, mindig is csodás anyuka volt. Sokat dolgozik ezért nekem kell vigyáznom a húgomra, igen van nekem egy kis testvérem is, Biankának hívják, (8 éves amúgy) én álltalában Biusnak hívom, nem is engedi másoknak,hogy így hívják (talán anyunak, néha).Szóval nagyon jó a kapcsolatunk mivel nagyon sokat vagyunk együtt.

Visszatérve anyukámra, azért kell ennyire sokat dolgoznia mert apukám 4 évvel ezelőtt elhunyt. Sokáig depressziós voltam de B/n nagyon sokat segített nekem, anyunak és Biusnak. Ezért szeretik ennyire.

Majd felmentem pihenni, azzal a tudattal, hogy mindenki békésen alszik, mert gyorsan Biushoz is benéztem, hogy 100% -ig minden rendben.

Az ágyamban azon gondolkodtam, hogy minden milyen nevetségesen gyorsan történt:

•Tom elhívott minket a vidámparkba

•Billel a tűzijáték

•Szerelmes lettem Billbe

•B/n és Alex

•Véletlen azt mondtam Billnek, hogy szép (Mai napig nem tudom hogyan és még mindig zavarba hoz! )

•Majd ez az üzenet (ami a zsebemben pihen)

Olyan fura ez az egész, de kicsitsem bánom!!!

•|Reggel|•

7:00- kor kelltem fel az ébresztőm idegesítő hangjára.
Majd gyorsan letusoltam és felvettem egy ruhát(próbáltam jól kinézni) :

 Majd gyorsan letusoltam és felvettem egy ruhát(próbáltam jól kinézni) :

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Miután ezzel is készen voltam megcsináltam a hajam és a sminkem.

Ezek után felkeltettem Biust és csináltam neki palacsintát reggelire, amúgy én is azt ettem, és nagyon örült neki majd miután kihozta a tányérját gyorsan el mostam, az enyémmel együtt majd elmondtam neki, hogy "Elmegyek egy barátomhoz, majd jövök! "
Erre annyit mondott, hogy "Rendben!, siess haza! " majd vissza ment aludni.

Felkeltettem anyát, de ő azt mondta, hogy még alszik mert szabad napot vett ki. Úgyhogy legalább nyugodtan hagyom itthon Biust. De mielőtt le léptem volna szoltam anyának aki beleegyezett. Viszont megkérte, hogy majd hívjam meg a fiúkat egyszer vacsorára.

Ezek után el is indultam 8:30-kor. A hotel 15 percre van szóval még maradt 15 percem mikor oda értem ezért úgy gondoltam fel megyek Billhez hátha készen van.

-Bill? - kopogtam az ajtón de nem mondott semmit ezért be nyitottam (nem tudom miért!).

Majd megláttam ahogyan ki jön a fürdő szobából egy szál törölközővel a csípőjén.

-BOCSI!!! -majd gyorsan elfordultam

Bill röhögve felvett valami ruhát meg a sminkjét gondolom zuhany után csinálta (mielőtt bejöttem,vagyis be rontottam).
-Már vissza fordulhatsz!

-Bocsi..! - mondtam újra.

-Semmi baj! Most is szép voltam? - mondta nevetve.

- Ha. Ha. Ha! Na de miről akartál beszélni? - kérdeztem miközben le ültünk az ágyára.

-Miért ignorálsz? - vágott a közepére.

-Mi?! De..hát én nem is ignorállak!

-Dehogynem!
-Mióta azt mondtad szép vagyok, ignorálsz....
-Miért?
-Ezzel összetöröd a szívem! - mivel lefelé néztem megfogta hüvelyk és mutató újjával az állam és felemelte, hogy szemeibe nézhessek.

-Mert...- hirtelen kopogást halottunk (remek, pont amikor elmondtam volna neki mit érzek.)

-Ez biztos Jen! - és már nyitotta is ki az ajtót. Jen?...mármint Jennifer....az lány név.....

-Szia Jen! - köszöntötte Bill egy nagy öleléssel. Ami nem esett valami jól....

-Szia Bill! Y/n! - tudja a nevem...?

-Hali...-integettem neki.
-Honann tudod a nevem?

-Bill és én barátok vagyunk gyerekkorunk óta és nagyon sokat mesélt nekem rólad! - a mondatra Billre néztem aki kínosan meg vakarta tarkóját majd rám mosolygott.

WOW! Ez is új! Bill a barátainak mesél rólam?....

Ez nem csak egy ábránd! Onde histórias criam vida. Descubra agora