•3- Tűzijáték

373 12 0
                                    

Leesett! Ez szerelem első látásra!!!!

-Hogy hívnak? - kérdezte barátnőm a fiú.

-B/n
-Téged?

-Alex! Örülök! - nyújtotta kezét egy kézfogásra.

-Én is! - fogadta el barátnőm.

-Nincs kedved..kicsit beszélgetni? - kicsit szégyenlős volt az ezek szerint, Alex de szerintem ettől volt olyan cuki és romi!! Imádom a romantikát!!!

-De! Nagyon is! Vagyis hát.. - nézett ránk a barátnőm

-Menj csak! - kacsintottam B/n-re.
A fiúk mögöttem csak bólogattak.

-Akkor menjünk! - és már indultak is barátnőm utolsó szavára.

-Awwww! - adtam hangot érzéseimnek.

-Úgy tűnik valaki szerelmes! - ecsetelte Gustav miközben őket néztük ahogyan egymásba karolva sétálnak el.

-Ez annyira cuki!!! - tettem szívemhez a kezem.

-Ennyire szereted a Romantikát? - kiváncsiskodott Georg.

-IGEN! IMÁDOM! Új infó rólam, imádom a romantikát! - engedtem ki hangom majd a többiek nagyot nevettek rajtam.

Még felültünk egy csomó dologra. Ettünk pillecukrot, hot dog-ot, fagyit, popcornt és nyalókát.

-Srácok! Óriáskerék? - vágott Tom mondandója közepére.

-Menjünk!! - mondta Bill és már indultunk is.

-Y/n..megyünk együtt...? - Bill kérdésére elpirúltam, és csak néztem őt, megint barna szemeit fürkésztem.

-Fent is tudtok romantikázni! Indulás! - mondta Tom aki már ott ált egy kabin előtt.

-Fogd be!- szólt rá testvérére Bill.

Oda értünk, egy kabin éppen ott ált előttem, Bill, Georg és Gustav előtt.
Bill rám nézett.

-Mehetünk! -szóltam Billre. Bill arca enyhén piros lett.

-Hölgyek előre! - engedett előre, erre csak nevettem egyet és bementem.

Mentünk két kört és pont fent állt meg a mi kabinunk csak néztem a tájat, hirtelen elkezdődött egy tűzijáték.

-Wow! Ez..

-Gyönyörű- fejezte be mondatom Bill. Míg Bill a tűzijátékot nézte én őt. Nem tudtam mit csinálni olyan szép.

Ugye nem.....vagyok szerelmes...Bill Kaulitz-ba??!?!

Ez nem csak egy ábránd! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora