2. Bölüm

66 17 2
                                    

Evet yeni bölüme geldim

Ecem arkasına bakmadan yürürken arkadan bir ses gelmiş " ECEM ÖZKAYA BİRAZ KONUŞABİLİR MİYİZ" Ecem arkasına bakınca çok lüks güzel bir arabanın içinde ARDA ÇETİNKAYA'YI görmüş.

ECEM'DEN

Oha sabah sabah bu nerden çıktı niye beni takip ediyor.

ECEM: Konuşucak bir şey var mı ? diye bağırdım o arabadayken.

ARDA: Evet var gel biraz konuşalım

O öyle diyince ne de olsa onu ilk gördüğümde kalbimden vuruldum gibi hissettim ve onu reddetmek istemedim.

Arabaya bindim ve beni bir kafeye doğru götürdü okula gitmedim o gün ilk defa bir erkek için okulu asdım.Arabaya bindiğimiz de hiç konuşmadık bende konu açmadım dün akşam zaten beni tersledi arabasına bile binmemem gerekiyordu işte ama kalp öyle demiyor.

Arabaya bindiğimde elim ayağım titremeye başladı kendime engel olamadım niye böyle bir şey oldu anlamadım ilk günden aşık mı oldun Ecem kendine gel diyordum içimden. Kafeye geldiğimiz de

ARDA:Bir şey içmek ister misin ?
Diye sordu

(Ne bu date falan mı kendine gel)

ECEM: Hayır teşekkürler.

ARDA: Peki sen bilirsin. Garson Bey ben bir tane Macchiato alabilir miyim ?

GARSON: Tabiki siz ne alırdınız ?

ECEM: Ben bir şey almayacağım sağolun.

Garson gittiğinde 1-2 dakika telefona baktı ve sonunda konuyu açtım.

ECEM: Evet sabahın köründe beni buraya getirme sebebiniz neydi ?

ARDA: Dün için kusura bakma sana biraz fazla çıkıştım sinirlendiğim zaman kendime engel olamıyorum da o an kendimi kötü hissettim yani suçsuz yere sana karşı kırıcı olduğum için.

(ALLAH'IM ALLAH'IM ÖLÜRÜMM)

ECEM: Sorun yok. Sende haklısın tanımadığın bir kız bı anda mesaj atıyor sana ne demeliydin ki zaten.

ARDA: Hayır ya gerçekten normalde kızlara karşı tavrım asla öyle değildir bı anlık sinirle oldu dediğim gibi kusura bakma.

ECEM: Sorun yok.

Masadan kalktım lavaboya gitmek için.

ARDA: Gidiyor musun ?

ECEM: Hayır lavaboya gidiyorum.

ARDA: Çok pardon.

(Bu çocuk niye her seferinde özür diliyor.)

Lavaboya gidip geldiğimde yan masaya bir çocuk oturdu ve dikkat ettiğim kadarıyla çocuk bana doğru bakıyordu açıkçası biraz tedirgin oldum. Ne de olsa buralarda yeniyim ve bana birinin böyle garip bakması rahatsız etti.

YAZARDAN

Ve işte Ecem'i izleyen çocuğumuz

Geliyor






Geliyor










Geliyor







Veee geldiii










Veee geldiii

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tek Taraflı Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin