Aslında bölüm atmayacaktim sınav haftam olduğu için ama gece yatarken en azından bölüm yazabilirim diye düşündüm VEE YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.
Arda halledicem diyince içim rahatladı yani inşallah halledecekti. Kızlara her şeyi anlattım normalde ilk tanıdığım insanlara hakkımda olan önemli şeyleri söylemezdim ama kızlar çok zorlayınca söylemek zorunda kaldım. Açıkladım ve yarın sabah kütüphaneye gitmek için erken yattım.
.
.
.
.
.
.Sabah olduğunda kahvaltımı yapıp kütüphaneye geçtim.Tek başıma öylece ders çalışıyordum o kadar sessiz ve huzurluydu ki bi anda yanımda olan sandalye çekildi. Başımı kaldırdığım da karşımda ne göreyim kafede ki çocuk.
(Beni takip ediyor aşık ya)
ECEM: Sen o çocuksun
ÖMER EGE: Unutmamışsın demek ki hafızan da güzel bir yer edindik güzellik.
ECEM: O çirkin yüzünü unutmak mümkün mü ?
ÖMER EGE : Ayıp oluyor ama biz sana iltifat ediyoruz senin yaptığına bak.
ECEM: Sen ne yapışık bir şey çıktın ya bı sal beni kütüphaneye kadar takip mi ettin ? ne tür bir sapıksın sen
ÖMER EGE: Sapık falan olmuyor ama nazikçe yanına geldik numaramızı verdik sen yırtıp attım yanında o zengin sünepe var diye
ECEM: Güvenlik lütfen bu çocuğu yanımda alır mısınız ? rahatsız oluyorum.
ÖMER EGE: Tamam gidiyorum ama unutma illa beni bir gün kabul ediceksin.
Neden bana takmıştı bu kadar anlamıyordum. Çantamı toplayıp eve geçtim eve geldiğimde
TEYZEM:Ecem dün okulu asmışız ne oluyor ?
ECEM: Teyze açıklayabilirim lütfen dinle hemen bağırma
Teyzem çok sinirliydi asla beni dinlemek istemiyordu.
TEYZEM: Ha bir de şu itiraf sayfasına gelelim ya senin o çocukla ne işin var ben seni İstanbullardan öyle çocuklar ile buluş diye mi getirdim ?
Teyzem itiraf sayfasına kadar öğrendiğine göre arda hiçbir şeyi halletmemiş.
ECEM: Ne varmış çocukta sanki kötü bir şey yaptık oturduk bir kafede konuştuk medeni insan gibi bu kötü bir şey mi ya neden bu kadar geri kafalısınız.
TEYZEM: Ecem söylediklerine dikkat et ben seni korumaya çalışıyorum ya korumaya senin yaptığına bak bir de sen çok değiştin ablam bu hallerini görseydi sana çok kızardı.
ECEM: Ama göremedi dimi teyze göremedi bizim ne annemiz ne de babamız var bana o yüzden annem babammış gibi kızmayın ben kendi kararlarını verebilecek bir bireyim.
Dedim ve odama çıkıp Aradaya mesaj attım.
~Ecem Özkaya: Hani herşeyi halledicektin bu mu gerçekten yalan söyledin beni zor durum da bıraktın seninle hiç buluşmamam gerekirdi.
Arda Çetinkaya gördü
Yazıyor...~Arda Çetinkaya: Ne demek istiyorsun anlamıyorum.
Ecem Özkaya gördü
Yazıyor...~Ecem Özkaya: İtiraf sayfasını halledicem demiştin çoktan teyzemin eline ulaşmış fotoğraflar.
Arda Çetinkaya gördü
Yazıyor...~Arda Çetinkaya: İstersen teyzenle konuşabilirim Ecem gerçekten özür dilerim böyle olsun istemezdim.
Ecem Özkaya gördü
Yazıyor...~Ecem Özkaya: Tamam Arda bundan sonra ne ben seni ne de sen beni gör görüşmek üzere.
Arda Çetinkaya gördü
Ardaya karşı ilk görüşte bir şeyler hissetmeye başlamıştım ama teyzemin bu durumu öğrenmesi hiç iyi olmadı ve beni okuldan bile alabilir. Ablam desen çok ayrı hem düğün stresi hem de benim bu olaylarım onu çok sinirlendirdi.
Odama geçtim ve teyzem akşam yemeği için beni çağırdı. Aslında yemek istemiyordum ama teyzemi de üzmek istemiyordum. Kafam çok karışık Ardayı gördüğümden beri neden bilmiyorum sürekli bir yerlere dalıp gidiyorum onu düşünmek istiyorum. Çok garipti bunu sebebini öğrenip bir an önce engel olmaya çalışmam lazımdı.
Ablamın düğününe son 4 hafta kalmıştı sabah düğün için bir şeylere bakmaya gidiceklerdi diye biliyordum.
YAZARDAN
Ablasının düğününe az kalmıştı ve yarın ablası gelinlik denemesine gidicekti. O yüzden Ecemler gece erken yatmıştır.Sabah kalktığımda Ecem hazırlanmış diğerlerinin kalkmasını bekliyordu.Ecem kendi kendini sorguluyordu bir yandan da bu aralar kafasını çok takmıştı böyle işlere bu işin sonunun iyi gitmeyeceğini de biliyordu. Ev halkı kalkmış ve hazırlanıp gelinlik bakmaya gitmişler.
Ecem ablasını beyazlar içinde görünce hayretle bakmıştı. Bir yanda da üzülüyordu çünkü artık yanında o olmayacaktı.
Bu bölüm baya kısa oldu ama gece yazdığım için aklıma fazla bölüm gelmedi . Bu kadarcık yeter bir daha ki bölümde görüşmek üzere beğeni atmayı unutmayınnn sizleri seviyorumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Taraflı Aşk
RomanceKüçük yaşta anne ve babalarını kaybeden iki kız kardeşin Antalya'da teyzelerinin yanına yerleşmesi ile başladı herşey