Gece gece merhabalar arkadaşlar okul var ama olsun uyanırız be sabah 00.00
Okula girdiğimde ardayı sınıfta göremedim büyük ihtimalle sınıfını değiştirdi diye düşündüm ama 2. Dersin tenefüsü sınıfa geldi ve öyle yüzüme soğuk soğuk bakıyordu tepki vermiyordu önceden hemen yanıma gelir sarılır öperdi iki yabancı olmak sahiden ne zormuş bu sırada da sınıfa yeni biri gelmiş adı Naz mı ne çok garip biri yani derste ful Ardayı izliyor çok sinir bozucu siz anladınız beni.Arda ile koridordan yan yana geçerken ki o yüz ifadesini nasıl unutucam okulu değiştirme istesem teyzemle ablam var hayatta yapamam bu benim için imkansız.
6. Dersin tenefüsünde Ardayı bir kızla konuşurken gördüm kız kimdi bilmiyorum ama ögrenicem siz şimdi neden gidip konuşmuyorsun arda ile diyorsunuz biliyorum ama dinlemez ki beni biliyorum yani her yerden engel atmış sadece numaramdan atmamış geriye kalan tüm uygulamalardan Snapchat, Instagram ne varsa çok acı bir durum bence en azından benim için.Okul bitti ve eve dönüyorum artık.
2 saat sonra
Okuldan eve geldiğim de yemek falan yedim odam çok dağınıktı topladım ve bir anda telefonuma yabancı numaradan mesaj geldi.
05** *** **61
Biraz konuşabilir miyiz Ecem 1 saat sonra kafede bekliyor olucam .
~Siz kimsiniz numara nerden buldunuz ?
Ecem Arda ben lütfen konuşalım
(Telefonu o heyecanla bir anda fırlattım o kadar mutlu oldum ki )
~ Peki arda
Arda'nın yanına gittiğimde ilk başta güzel güzel konuşuyorduk ve konuya başladığında bir sözü ile beni şok etti...
Bu günlük yeter
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Taraflı Aşk
RomansaKüçük yaşta anne ve babalarını kaybeden iki kız kardeşin Antalya'da teyzelerinin yanına yerleşmesi ile başladı herşey