İYİ OKUMALARR
Arda ile neredeyse 15 dakika falan konuşmuşlardı eve giderken kim diye sorduğumda babasının iş arkadaşı olduğunu söyledi sende yani Ecem kaç yaşında kadın nasıl öyle düşünüyorsun.
Arda beni eve bıraktıktan sonra o da kendi evine gitti teyzeme akşam yemeğini hazırlanmasına yardım ettim ben toktum yemicektim ama yine de teyzeme yardım ettim.Teyzem ile sofrayı kurduktan sonra eniştem işten geldi ve yemeklerini yediler yarın sabah ablam kahvaltıya gelicekti bende odaları toplayıp duş aldım.
Duştan çıktıktan sonra arda beraber dondurma yemeye gidelim mi diye mesaj atmış ama hem yarın ablam gelicekti hemde eniştem her gün her gün onunla dışarı çıktığımı öğrenirse pek hoşuna gitmez diye düşündü ve bende ona nazik bir şekilde gelemeyeceğimi söyledim bence anlayışla karşılamalıydı.
Arda'nın mesajına cevap verdikten sonra yatağıma geçip kitabımı okudum ve uyudum.Sabah 5 de çok kötü bir kâbus ile uyandım rüyamda annemi babamı ve babaannemi görmüştüm bir gün hepimiz akşam yemeğindeydik mutfağa su almaya gittiğimde hepsinde kan vardı ve ölmüştü o kadar korkunçtu ki .Uzun süre sonra annemi babamı rüyamda görmem beni çok ağlamıştı.
Keşke annemle babam da ablamın düğününü gorebilseydi ama bu istediğim imkansız gibi bir şeydi ah baba keşke o gece arabayı dikkatli kullansaydın hem annemi hem seni kaybettim.5-10 dakika telefona baktıktan sonra uyudum.
Sabah 10 gibi uyandım geçenlerde spor salonuna yazılmıştım İstanbul'da babaannemle yaşarken de spora gidiyordum ama onun ölümü falan derken ara vermiştim ama artık devam edicem sabah kalktım duş aldım ve spor için hazırlandım.
arda.ctky ve 26.678 diğer kişi beğendi
ARDA ❤️ Arıyor
-Napıyorsun nasılsın hayatım
Spordan çıktım eve gidiyorum Arda Bey siz nasılsınız
-Pek iyi değilim ben ya akşam bir şeyler yapsak mı
Neyin var ? çok isterdim de akşam benim derine sözüm vardı eğ-
-Ya geçen akşam eniştem izin vermez bu sefer derine sözüm var ecem ne oluyor buluşmak istemiyorum diyebilirsin kısaca
Ne saçmalıyorsun sen ya ne buluşmak istememesi sözümün bitmesini bile beklemeden hemen kavga çıkartıyorsun
-Madem derine sözün var derinle artık bol bol vakit geçirirsin bitti Ecem
Peki
Dedim ve telefonu yüzüne kapattım kendi kendime konuşmaya başladım.Neden ya peki neden niye her şey üst üste geliyor tam beni seven birini bulmuş derken o da beni terk ediyor. Diyeceğim şey derinde gelse olur mu ya niye dinlemedin ki beni niye bu kadar değersiz biri miyim ben senin için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Taraflı Aşk
RomanceKüçük yaşta anne ve babalarını kaybeden iki kız kardeşin Antalya'da teyzelerinin yanına yerleşmesi ile başladı herşey