Arda'nın bana yardım etmesi gerçekten çok güzeldi orada o olmasaydı illa bir kişi yardım ederdi ama o yardım etmeye de bilirdi yani ben öyle düşünüyorum.Doktor odaya geldi serumumda bitmişti bir dahaki sefere daha dikkat etmem gerektiğini aç kalmamam gerektiğini söyledi ve taburcu oldum.
Eve geldiğimiz de hemen teyzem ve ablam mükemmel bir yemek hazırladılar ve akşam yemeğimizi yedikten sonra salonda televizyon izlemeye geçtik yarın kına vardı ama ablam kendini kötü hissediyorsan erteleyim dedi ama asla böyle bir şeyi kabul etmezdim çünkü ablamın en mutlu günleri bu günler o yüzden ona böyle bir şey yapmasını söyleyemezdim.
Ablama iyi olduğumu kına da çok yorulursam köşe de oturacağımı söyledim ve o a kabul etti.Odama geçip yatağıma uzandım telefonuma baktığımda kızlardan bir sürü mesaj gördüm ve olan biteni anlattım anlattığıma derin yoksa yeni bir aşk mı doğuyor diye yanıt verdi ben ise saçmalama dedim ama sinemin tepkisi beni çok şaşırttı dediği de şuydu "saçmalama derin Arda Çetinkaya okula yeni gelen bir kıza mı aşık olucak saçmalık" neden böyle tepki verdiği çok belliydi ardaya karşı bir duygusu vardı ne diyeceğimi bilemeden telefonu yatağa koyup uykuya daldım.
Sabah 9 da kalkıp teyzemlerin yanına indim kahvaltımızı yaptık ve kahvaltı masasında yarım saat kadar konuştuk.Kına için eve kuaför geldi ve hazırlanmaya başladık.
(KULLANDIĞIM FOTOĞRAFLAR OKUYUCUNUN GÖZÜNÜN ÖNÜNDE CANLANSIN DİYE KULLANILMIŞTIR)
Teyzemin saçı
Makyajı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Taraflı Aşk
RomanceKüçük yaşta anne ve babalarını kaybeden iki kız kardeşin Antalya'da teyzelerinin yanına yerleşmesi ile başladı herşey