Hepinize merhaba uzun bir aradan sonra geri döndüm biliyorum sizi baya beklettim ama bu bölümden sonra yine aralarda ufak tefek aksaklıklar olucak şimdiden kusura bakmayınn ve bu bölümün keyfini çıkartınn.
İYİ OKUMALARR
6 Ay sonra
Arda ile sevgili oluşumuzun üzerinden kocaman bir 6 ay geçti.2 gün sonra üniversite sınavı vardı hiç çalışmadın falan demeyin haa gerçekten arda ile çok çalıştık bir sürü test kitapları bitirdik özel okula gittiğimiz için zaten etütler vardı ve bizde o yüzden ekstradan bir dershaneyr gitmek istemedik okul sonrası çalışıyorduk teyzem matematik öğretmeniydi müdürlükten önce .
Teyzemden ders alıyorduk eniştemlerde yardım ediyordu yani anlayacağınız gibi üniversite sınavı için hazırdık son günler baya stres yapmaya başladım kendime engel olamıyordum ya hani ne de olsa bir sınav diyip geçmemek gerekir üniversite önemli bir yer.Tum konulara her gece son kez dahi olsa da bakıyordum ama gideceğim zaman son 5 dakika falan bakmam çünkü hani o an off aklımdaydi bu formül falan demek istemiyorum.
Saat 1 ve bende yavaş yavaş yatağa geçtim çünkü kaç gecedir sınav çalışmaktan uyuyamıyordum sınav bitince gönül rahatlığıyla uyuyabiliriim diyeceğim ama bir de bunun açıklanma süreci var.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah kalktığımda Arda'nın mesajı ile uyandım her sabah benden önce mesaj atmayı nasıl beceriyor çok şaşırıyorum yarın ikimiz de farklı okullarda sınava giricektik olsun aynı sınıfta olursak ben herhalde heyecandan sınavda ne yapacağımı karıştırırdım.Bunu söyleyince aklıma konferans salonunda bir seminer vardı ve o gün sevgili olmadığımız halde Arda'nın yanıma oturması geldi o anda yine elim ayağım titremeye başlamıştı aşk sahiden böyle bir şey mi onu girince elinin ayağının titremesi falan mı ?
Arda'nın mesajına cevap verdikten sonra kahvaltı için aşağı indim ve teyzemle kahvaltı hazırlamaya başladım.Mutlu mutlu mutfakta şarkılar söylerken
ENİŞTEM:Ay bu neşe nerden geliyor Ecem hanım yarın sınav var diye mi ?
ECEM: Vallahi öyle enişte bir kurtulsam da tatile gitsek 3 hafta okul kapandı 1 hafta tatile gittik ama ben daha uzun bir tatil istiyorum gideriz dimiiii
TEYZEM:Gideriz tatlım sen şu sınavı bir atlat nerelere gidicez daha sen görr
ENİŞTEM:Teyzenin de demesi gibi siz gidersiniz işleri bitirince ben gelirim
ECEM:Ohhh çok güzel o zamann
Kahvaltı masasını bir güzel hazırladıktan sonra mutfağı temizledik ve bende yarın için ihtiyacım olanları masanın üstüne koydum son an hazırlarsam işimi tehlikeye atmak istemiyorum o yüzden bir gece önceden hazırlanması daha iyi.Hazırladıktan sonra da Arda ile kahve içmeye gitik.
Kahve içerken bir yandan da okula yeni gelen öğrenciler hakkında konuşuyorduk okulda hiç gözükmüyorlardı okul için düzenlenen yemeğe de katılmadılar derken saat 7 olmuştu bizde hemen toparlandık ve arda beni evime bıraktı.Aksam yemeği için teyzem en sevdiğim yemekleri yapmış o kadar sevindimm ki o bulgur pilavı, fasulye, mercimek çorbası ve çoban salata müthiş hayatta en bayıldığım yemek menülerinden biri olabilir.
Yemeği yedikten sonra güzelce duş alıp saçlarımı yaptım sonra kendime biraz bakım ve yatağa geçip telefona baktım gözümde bir gram bile uyku yoktu uyumazsam sınav da uykum gelir ve odaklanamam yani o yüzden zorla da olsa uyumak zorundasın Ecem.Sabah Teyzem beni kaldırdı kahvaltı yaptık ve okula 1 saat önceden gittik sınav saati geldi ve ben içeri girdim.
5 Saat Sonra
Sınavım güzel geçmişti sınavdan sonra Arda ile güzel bir mekanda yemek yemeye gittik .
ECEM: Sınav ortamı çok stresli değil miydi ?
ARDA:Evet ya başımız da gardiyan gibi hocalar ürkütücü ama bunu da atlattık sonuçlara kadar her gün gezicezz gecelere akıcazz
ECEM: Tabii gecelere akıcazz Arda sen salak mısın ne gece akması gezmeye okey de eniştem varken çok güze akarız gecelere haa tabi pardin sen eğer çok istiyorsan başka kızlar ile akabilirsin gecelere onlarda ARDA ÇETİNKAYA gelsin de gecelere aksak diyor
ARDA:Aaa sevgilim niye öyle diyosun ben senden başka kızlara bakar mıyım ayıp ediyorsun ama sende yeni salak falan
ECEM:Tamam aşkım tamam başka konu konuşalım
ARDA:Tamam tamam sustum kalkalım mı artık
ECEM:Olur kalkalım
Bı anda kalkarken masaya bir kadın geldi ve Ardaya elini uzatarak AA ARDA SELAM NASILSIN dedi.Arda da ayağa kalkarak kadına sarıldı.
BU BÖLÜM KISA OLDU AMA BİR DAHA Kİ BÖLÜMÜ UZUN YAZARIM YANİ İNŞALLAH KENDİNİZE ÇOK İYİ BAKIN SİZİ SEVİYORUMMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Taraflı Aşk
RomanceKüçük yaşta anne ve babalarını kaybeden iki kız kardeşin Antalya'da teyzelerinin yanına yerleşmesi ile başladı herşey