Natasha ile beraber salondan çıkmıştık ve bana kuleyi gezdireceğini söylemişti. Kulede pek gezilecek bir yer olmadığı için bahçeye çıkıp kamelyaya oturmuştuk. İçimden bir ses beni buraya getirme amaçlarının farklı olduğunu söylese de onlara güvenmeyi seçmiştim.
Natasha bana antrenman salonunu, bahçeyi ve kulenin içinde bulunan yerleri (kulede havuz varmış aq) gezdirdi. Daha sonra odaların olduğu kata gelince durduk "Hemen karşıdaki oda benim, burası da senin odan. Tony bir kaç bir şey almış olmalı ama yarın yine bir alışverişe çıkar eksikleri hallederiz" kafa sallayarak onu onayladım ve veda ederek odama girdim.
Odaya genel olarak beyaz ağırlıklıydı, odanın ortasında bir yatak vardı, yatağın sağ tarafında kalan duvarda bir pencere ve pencerenin önünde makyaj masası vardı ve üstü makyaj malzemesi doluydu. Odada iki kapı vardı biri tuvalete biri de giyinme odasına açılıyordu.
Giyinme odası ağızına kadar kıyafet doluydu. Birde Natasha eksiklerini almaya çıkarız diyor buradaki kıyafetler bana bi 50 yıl yeter de artar, odayı incelerken çalan telefonumu açtım.
"De gülüm" arayan kurbağa yani Açelya'ydı "Amına koyarım senin Duru, nerdesin lan? Melih ağaç oldu meyve veriyor. Buğra, Melih'in verdiği meyveleri topluyor Alin de gelmedi zaten" üst dudağımı stresle dişledim.
"Kanka şimdi nasıl desem, ben evren değiştirdim gibi bir şey" derin bir nefes alma sesi duyduktan sonra Açelya'nın sesi duyuldu "Gerizekalı valla Zaniola kaçırdı evlenmeye gidiyorum desen daha inandırıcı olurdu" iç çektim.
Nicolo Zaniolo benim en büyük aşkım oluyor da. Geçen sezon Galatasaray da oynadı, normalde Galatasaray maçları hariç maç izlemeyen ben italyanım için Aston Villa maçı izliyordum.
"Kanka valla, şuan Avengers kulesindeyim" Açelya kesin göz devirdi "Duru iyice şizofren oldun sen, hatırlat seni psikoloğa götürelim" kafa salladım ve peşine telefon kapandı.
İnanmazsa inanmasın ben bir foto çekilip atalım. Yatağa uzanıp tavanı izlemeye başladım, herşey çok hızlı gelişmişti. Ailem umrumda bile değildi, kalabalık bir aşiretin üyesiydim ve eminim kaybolduğumu bile anlamamışlardır.
Telefonumdan saate baktım ve daha 4.30 olduğunu gördüm. Zaten uyumakta sorunlar çektiğim için şimdi uyursam gece uyuyamam o yüzden yataktan kalkıp makyaj masasının yanında duran size bahsetmeyi unuttuğum kitaplığa ilerledim.
Bir kağıt ve kalem alıp makyaj masasında yer açtım ve telefonumdan bir fanart açıp çizmeye başladım. Bir süre -1saat- resim çizdikten sonra kapı açıldı ve odaya Wade girdi.
"Merhabaaa, adın Duru dimi bak yanlış olmasın" onu onaylayınca kapıyı kapatarak yanıma geldi ve yeni fark ettiğim elindeki cipsi bana uzattı. İçinden bir tane alıp ağızıma attım "Ne yaptığını görmeye geldim. Aşağıdakiler yaşlanmış biraz, genç birinin geldiği iyi oldu" kendimi tutamayıp güldüm.
"Ciddiyim, hepsinin ruhu ölmüş özellikle Amerika'nın poposu, Clint ona telefon kullanmayı öğretiyor" o göz devirirken sesli bir şekilde kahkaha attım. "Bunu görmek isterim" elimi tutup masadan kaldırdı "O zaman acele et yoksa Amerika'nın poposu sıkılıp o kalkanı hepsinin kıçına sokacak" masadan kalktım ve Wade ile beraber salona girdim.
Clint, Wade'in bahsettiği gibi Steve'e telefon kullanmayı öğretiyordu. "Bak şimdi buna basınca fotoğraf çekiyorsun, gördün mü?" Steve ciddi ciddi kafa sallarken telefonu açıp kaydetmeye başladım. Wade onlarla dalga geçerken ben kaydediyordum, salona giren Natasha telefonu kapatmamı işaret edince oflayıp telefonu kapatmam ile Wade itiraz etti.
"Ya ama Romanoffcuğum niye bunu yapıyorsun eğleniyorduk" olayı anlamayan Steve ve Clint tekrar önlerinde telefonla ilgilenirken, Natasha elindeki çerezleri masaya koydu ve yanıma gelip oturdu.
"Odanı beğendin mi?" Onu kafamla onaylarken odaya elinde kutu oyunuyla Tony girdi "Ben dekore ettim tabiki beğenecek, Nat bu olur mu?" Kutu oyununu Natasha'ya gösterirken merakla sordum "Bununla ne yapacağız?" Natasha cevapladı "Senin gelmen şerefine kaynaşmak için oyun gecesi yapmaya karar verdik. İstersen başka bir şey yapabiliriz"
Gerek olmadığını söyleyecekken Tony atladı "Parti vermeliydik" Natasha kafasını olumsuz anlamda sallarken hepimiz yuvarlak masaya oturduk.
Eski kolajları silmeyeceğim görmezden gelin, Bir dahaki bölümde bayağı eğlenecek gibiyiz ha? Dnbdkfbf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel?
FanfictionDuru Marvel hayranı kızlardan biriydi, evde kendi halinde takılırken kendini bir anda Marvel evreninde buldu. 🥇#Loki 15/09/23 🥇#Hawkeye 15/09/23