00.05

1K 91 85
                                    

Arabaya binince Clint arabayı çalıştırdı ve garajdan çıktık "Natasha'nın sözlerini tekrarlamayacağım, aklı başında birisin Duru ama uyarmadan da edemeyeceğim dikkatli ol ve sana zarar vermeye kalkan biri olursa kendini savun" kafa sallamakla yetin...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arabaya binince Clint arabayı çalıştırdı ve garajdan çıktık "Natasha'nın sözlerini tekrarlamayacağım, aklı başında birisin Duru ama uyarmadan da edemeyeceğim dikkatli ol ve sana zarar vermeye kalkan biri olursa kendini savun" kafa sallamakla yetinirken aklıma çıkmadan Wade'in kimseye göstermeden elime tutuşturduğu kelebek geldi.

"Clint bişi sorabilir miyim?" gözünü yoldan ayırmadan cevapladı "Tabi çekinmeden sorabilirsin" mimimklerini incelemek için dikkatle ona baktım "Thor nerede?" Clint omuz silkti "Bilmem ama muhtemelen Asgarda gitmiştir ya da Jane Foster denen şu doktorla vakit geçiriyordur. Başta bana da garip gelmişti ama bir süre sonra böyle kaybolup gitmelerine alışıyorsun" kafa sallayarak arkama yaslandım ve bir soru daha sordum "Tony neden benim özellikle midtown lisesine gitmemi istiyor ki?" araba okula yaklaşırken arabayı yavaşlattı ve cevapladı "Herhalde iyi eğitim veren bir lise olduğu içindir. Hiçbir fikrim yok" gözlerini kaçırmasından yalan söylediğini anladım.

Üstüne gitmeyecektim hem okula geldik hem de ne demiş atalarımız yalancının mumu yatsıya kadar yanar "Tamam, görüşürüz Clint" kapıyı açıp arabadan inerken konuştu "İyi dersler Duru, eğer bulaşan ya da laf atan olursa görmezden gel" göz devirip arabanın kapısını kapatarak okula ilerledim. Laf atana veya bulaşana dalacağımı tabi ki söylemedim, iyi ki diğer evrendeki sicilimi burada görmüyorlar, o evrende bir okula uyuşturucu sokmadığım kalmıştı amk

Yeni gelen öğrenci olduğum için çoğu kişi merakla bana bakıyordu, gözlerin üzerinde olmasını seviyorum çünkü ben bir Star- tamam götüm kalkmayacak sustum. Müdürün odasına kapıyı çalarak girdim, odada orta yaşlarda yakışıklı denebilecek bir adam oturuyordu aq Türkiye'de müdürler keltoş ve yaşlı oluyordu burada neden böyle? 

Arkadaşlar Coğrafya kaderdir "Hocam ben yeni öğrenciyim de" Müdürün gözündeki dolar işaretlerini gördüğüme yemin edebilirim "Sen Duru Stark olmalısın" Tony demek ki beni kendi üstüne kaydettirmiş, bak bunu farklı amaçlar için kullanırım hem bana Avenger olduğunu söyleme diyen o değil miydi? "Evet hocam benim" Müdür bir anda sandalyeden kalktı ve yanıma geldi "Gel seni sınıfına götüreyim çocuğum" çocuğum? ne zaman müdürler öğrencileri sınıflara götürür oldu?

sevmedim ben bu müdürü sevgili varsa eğer milli eğitim sizden tek ricam YUSUF TEKİN İSTİFA evren bile değiştirmiş olsam o adam diğer evrende hala milli eğitim bakanı istifa etsin ben geri döneyim. Ülke bensiz yapamaz dimi yapamaz bişi desenize lan

Sınıf 12-D'ymiş önceki evrende de 12-I şubesindeydim ne ara bu kadar yol kat ettik neyse biz müdürle yukarı çıkana kadar ders başladığı için koridorlar bomboştu. Sınıfın önüne gelince müdür pat diye sınıfa girdi, insan bir kapı çalar öküzün evladı. Bunu bir öğrenci yapsa kapısız yerden mi geldin derlerdi...

Herkes müdürü görünce ayağa kalktı ama müdür onlara oturmalarını söyleyince geri oturdular. Tahtaya baktığımda dersin Matematik olduğunu gördüm, lan bunlar 9. sınıf kümeler konusu, acaba yanlış mı geldik? "Size yeni bir arkadaş getirdim çocuklar" Bu müdür neden ilkokul bebeleriyle konuşur gibi konuştu? her neyse müdür bişiler söyledi ve sınıftan çıktı "Ben Ashley Matematik öğretmeninim kendini tanınıp boş bir yere oturabilirsin" kafa salladım ve tahtanın önünde durarak kendimi tanıttım.

"Ben Duru, 17 yaşındayım ve Türk'üm" hoca çok cana yakındı o yüzden bana gülümsedi ve oturabileceğimi söyledi. Sınıf 15 kişilikti, Türkiye de bunu anca özel okullarda görme şansınız olurdu. Gidip tek boş sıraya yani en arkaya oturup defterimi çıkarttım. Türkiye ile Amerika'nın müfredatı aynı değilmiş biz bu kümeleri 9. sınıfta işlerken bunlar 12. sınıfta öğreniyor ben hakkımı helal etmiyorum kardeşim.

Bu arada şu matematik kısmı gerçek değildir, benim hayal gücüdür, umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Sizce de Duru ile Avengers ilişkisi mükemmel değil mi?

 Sizce de Duru ile Avengers ilişkisi mükemmel değil mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Marvel?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin