01.05

438 53 39
                                    

Age Of Ultron izlemeyeli çok oluyor o yüzden hatırladıklarımı yazacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Age Of Ultron izlemeyeli çok oluyor o yüzden hatırladıklarımı yazacağım.

Clint'in evine geldikten bir kaç saat sonra iyi bir plan yapmıştık. Tony'nin yedek yapay zekası sayesinde Ultron'un kendine çaldığı Vibranyumdan beden yaptığını fark etmiştik.

Ben, Loki, Wade ve Bruce kuleye dönmüştük, geri kalanlar Thor hariç bedeni almaya gitmişti. Sanki Ultron içimizden geçmeyecekmiş gibi Wade ile kanepeye yayılmış bir şeyler yiyorduk.

"Biraz Donut uzatsana hepsini sen yedin" Wade uzatmak yerine ağzıma tıktı "Afiyet olsun karşim" Elimi iki kere göğüs hizama vurdum ve ağzım dolu eyvallah dedim.

"Gerçekten sizi anlamıyorum" Ağzımdaki yemeği yutarak Loki'ya baktım "Alışırsın Canımın içi" Loki göz devirirken Wade konuştu "Evlenince sen bunu doyuramazsın bence" Loki artık benim ve Wade'in evlilik imalarına cevap vermeye tenezzül bile etmiyordu.

"Biz geldik" Steve kapsüldeki bedeni iteklerken diğerleri arkasından geldi "Bu ikisi ne zamandır bizden?" Wade heralde Wanda ve Pietro'yu kast etmişti.

Bakmaya gerek bile durmadan son Donut'u çaktırmadan ağzıma atarak yuttum. "Hoşgeldinizzz" Koltukta selamlamak için ters dönmüştüm ve biraz da eğilince yüz üstü çakıldım.

"Siktir lan" Wade anırarak gülerken o da düştü. Bende ona yerde gülerken diğerleri bize anlamsızca bakıyordu "Bruce biz yokken ikisine ne verdin?" Natasha'nın sorusu ile gülmemiz arttı.

"Lan, son Donut nerde? Duru gel buraya öldürecem seni" Ben hızla yerden kalkıp Natasha'nın arkasına kaçtım "Yeter bu kadar Ultron işini halledelim öyle yiyin birbirinizi" Konuşan Steve'e dil çıkarttım tam orta parmak çekecekken Wade üzerime atlaması ile yerde yuvarlandık.

Wade karnıma tekme atarken iki büklüm oldum "Hayvan az yavaş ol" Beni tuttu ve sarıldı "Birşey yok bir şey yok geçti şhh" odadakiler bu şizofrenliğin kaçıncı evresi bakışı atarken konuştum "Siz devam edin" ne dediklerini bile dinlemedim o esnada Wade ile göz kırpmam yarısına girmiştik.

Ortalık bir anda birbirine girerken Thor gökten indi??? Şovmen keşke bizde havalı havalı girseydik ama Wade sağolsun iki dakikada Racon ters düştü.

Thor çekici ile Vision'u canlandırırken Loki'nin yanına yanaştım ve fısıldadım "O taş Thanos'un sana verdiği mi yoksa Uzay taşı mı?" Hep bunu merak etmişimdir "Benim asamdaki taş o" Anladım anlamında kafa sallarken Vision bir anda havalandı.

Klasik Thor'un vision'u gaza getirmesi falan derken Sokovia'ya gitmek için hazırlanıp jete bindik. Tabi ben Loki'nin dibine girmiştim "Lokiciğim benim" Yüzümü eliyle ittirdi "Lütfen sal beni bıktım senden" drama yaparak ağlayacakmış gibi yaptım "ama kalbimi kırıyorsun kocacığım" Loki jette yer değiştirdi.

Amaan beni istemeyen birinin peşinde de koşacak kadar düşmedim ya (kalbim paramparça oldu alacağın olsun götoş Loki) neyse Sokovia'ya indik ve herkes dağıldı. Allah aşkına daha güçleri bile doğru düzgün olmayan ergenin birini savaşın ortasında niye bırakıyonuz amk ne yapacam da bilmiyom

Kulaklıktan da vıdı vıdı bir şeyler diyorlar yetişemiyorum ki "Duru güçlerinle bize katıl artık sikicem belanı" kulaklıktan bana cırlayan Wade'e bağırdım "Nasıl kullanacağımı unuttum" Wade'in alaycı sesi bir şeyler derken bana silah doğrultan robot ile panikledim ve ellerimi öne kaldırarak onu parçalara ayırdığımı hayal ettim.

Yeşil sisler ile robot ikiye yarılırken hevesle zıpladı "başardım başardım" hızlı bir şey ki bu muhtemelen Pietro beni oradan çekip uzağa götürdü "kendini öldüreceksin" sırıttım "Teşekkür ederim hızlı çocuk" Kulaklıktan Wade'in sesi duyuldu "şimşek Mcqueen gel lan buraya burada beni delik deşik ediyorlar" Pietro göz kırptı ve uzaklaştı.

Bir süre sonra çekirdek denen şeyin etrafında toplanmıştık. Loki bile buradaydı. Hadi ama kim Loki iyilere katılamaz dedi gelsin beni bulsun dövüşelim. Thor'un elinden gelen bu kadar mı dediği o salak replikten sonra üstümüze daha fazla robot gelmeye başlamıştı.

Hepimiz dağılınca ben Pietro'yu korumak için öldüğü yer yakınında takılıyordum. Ne olur ne olmaz yani, Nick Fury'nin getirttiği Shield gemilerine insanlar binerken ben yavaş yavaş yoruluyordum.

İlk defa güçlerimi kullanmayı geçtim bu kadar uzun süre bana fazlaydı. Pietro ve Clint'ten önce çocuğu annesine götürmüştüm ama hala bir kaç bir şey öldüreyim derken omuzuma kurşun yedim.

Hadi ama bu bu kadar acıtmamalı haksızlık bu, bana ateş eden robotu öldürsem bile omuzumu tutarak yere çöktüm. Galiba beni kan tutuyormuş midem bulanmaya ve basım dönmeye başladı, daha önce filmleri izlerken kan tutmuyordu şimdi neden tutuyor amk

"Duru!?" Bana doğru koşan Loki'yi gördüm ya artık ölsem de gam yemem. Yanıma çöküp beni tuttu "Omuzumdan vuruldum ama kan tutuyor beni galiba midem bulanıyor" beni gelin stili kucakladı ay kalbimde kelebekler uçuşuyor.

Ne kadar da romantik boşuna kaç bölümdür şurada seviyor diye kıçımı yırtmadım ben "Ölmeyeceksin dayan" kafamı omuzuna yasladım ve durumdan istifade kokusunu içime çektim oh mis gibi kokuyor koklayamayanlar utansın he he he he- dünya niye kararıyor lan

Okula başlama hediyeniz olsun bu ve malum vpnsiz giremiyoruz bende çok giremiyorum buna Wattpad detoksu diyorum sadece geceleri yarım saat takılıp gidiyorum. Neyse herkese iyi okumalar ve bol başarılar 💖❤️🤍❤️💖🤍💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Marvel?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin