Ben bu evrene geleli bir hafta olmuştu ve açıkçası çok yoğun geçiyordu. Okulda Peter beni Harry Osborn ve Mj ile tanıştırmıştı. Peter Mj'ye aşık olsa da ben onu Gwen'le yapacağım koydum kafaya hem okulda Emma Stone varken Mj neymiş birde Zendaya olsa neyse kızıl saçlı Mj. Neyse bırakın şu kaşarı da Harry bir yakışıklı bir yakışıklı anlatamam o yüzden anlatmayacağım.
Kısaca Harry, Timothee Chalament hadi bayılalım. Neyse neyse bu bir hafta da okuldan sonra sürekli Strange'in yanına gidiyor derslere devam ediyorduk. Güç rengim aura rengimmiş ve auram yeşil çok asil bir renk değil mi💅
Avengers gene ben okuldayken göreve gitmişti ve ben gene Strange'in mabede gelmiştim. Bugün ondan beni kendi evrenime göndermesini isteyecektim, bir bıraksın sonra geri alsın çok mu şey istiyorum?
Hem ailemi özledim, ailemden en fazla 1 hafta ayrı kalmışımdır o da sıkıldığım için teyzeme falan gitmiştim. Mabede elimi kolumu sallayarak girdim, ben gelince kapılar otomatik açılıyor.
"STRAAAANGE" ben adını haykırırken merdivenlerden uçarak indi şovmen şey seni ya şapşik "Bende nerede kaldığını merak ediyordum bu gün gücünün sınırlarını zorlayacağız" Aman aman hocam o kadar da değil şimdi bir sakin olun.
"Strangeciğim bugün sende bir şey var ayrı bir yakışıklısın sanki" göz devirdi "Ne istiyorsun açık ol" şirince gülümsedim "Ben kendi evrenimi özledim bir kaç saatliğine de olsa yolla beni lütfeeen" hadi gülüm yaparsın. Bak ayaklarına kapanmadığım kaldı pelerinin uçlarını öpücem şimdi aq
"Bende ne zaman soracağını merak ediyordum. Normalde kendi evrenine dönmene izin veremem ama sen çocuksun tek bir şartım var" donunu ver dese verecekmişim gibi baktığım için devam etti "Akşam olmadan buraya geri dön yoksa Tony'nin elinden seni ben bile alamam" bana nereden çıkarttığını bilmediğim bir tuş uzattı.
"Bu tuş senin evrenine bir kapı açıyor. Hangi evrenden bu tuşa basarsan kapı açılacak tek yapman gereken nerede portal açılsın hayal etmen" hemen kardeşimin okulu düşündüm.
3 erkek kardeşim olsa ve onlardan çoğu zaman nefret etsem bile kerataları özlemiştim. İlk işim gidip Ömer'i almak daha sonra Kuzey ve Güney'i almak olacaktı. Ya da sadece Ömer'i alsam yeter bence haksız mıyım?
Tuşa basmam ile portal açıldı, Portal'dan geçerken Strange saatini gösterdi ve konuştu "Hava'nın kararmasına 4 saat var. Git hasret gider ve geri dön" kafa sallayarak portalı kapattı.
Strange aklımı okur diye size demedim ama bunlar cidden bir işler karıştırıyor he çünkü sanki bu evrene pek gelmemem gerekiyormuş gibi ya da ne bilim beni buradan uzak tutmak istiyorlarmış gibiydi. Çözeceğim bunu ama önce kardeşimi almalıyım.
Saatime baktım 1 ders sonra çıkacaklardı ama ben müko güçlerimle bu işi hallederek onu erken alacaktım. Güvenlikten geçerek okula girdim ve sınıfına ilerledim, kapıyı çalarak içeriye girdim "Merhaba Hocam, ben Ömer'i almaya geldim. Ablasıyım da ben, acil memlekete gitmemiz gerekiyor da Ömer'i erken alabilir miyim?" Hoca beni tanıdığı için Ömer'e toplanmasını söyledi.
Kuzum tabi beni uzun zamandır görmüyor heyecanla topladı eşyalarını ve yanıma koştu. Elini tuttum ve sınıftan çıktığımızda çantasını omuzuma taktım "Beni özledin mi minik örümcek adam?" Güldü "Abla seni çok özledim, hatta abimler de özledi. Neredeydin? Seni sordum ama bana gittiğini söylediler hatta kuzey abim gelmeyecek dedi" gülümsedim ama bu görünenin aksine acı bir gülüştü.
Geri gitmem gerekiyordu ama kardeşimi burada bırakamazdım. Kuzey ve Güney ile geçinemiyorlardı ve burada onu kollayacak bir ablası yoktu. Avengers evrenine de götüremezdim benim bile can güvenliğim şüpheliyken erkek kardeşimi o ortama sokmam bencillik olurdu. Ne yapacağım ben?
Bu bölüm şimdilik bu kadar dı şimdi gelelim Duru'nun neden üç kardeşi var sorusuna. Şimdi diyeceksiniz yazar senin bir kardeşin yok mu? Duru sen değil misin? Neden 3 erkek kardeş diyerek kitabı değiştirdin? Sakinleşin hepsini cevaplayacağım.
Öncelikle evet kitaptaki Duru benim ve gene evet ki bir erkek kardeşim var ve adı Ömer. Bu kitaptaki Ömer ile aynı yaşta her neyse gereksiz bilgileri siktir edin. 3 erkek kardeş ekleme nedenim Duru'nun ailesi karışık ve kalabalık bir aile ilk bölümlerde de dediği gibi annesi tekirdağlı babası ise urfalı bir aşiret.
Bu arada ben ikisi de değilim onu söyleyeyim kxbdkdhd her neyse Duru gene bahetmişti kuzenlerim evli falan diye şimdi size onu açacağım.
Duru'nun 4 amcası var tamam mı? Babası en küçük her amcanın 4-5 çocuğu var diyelim. Kuzenleri de evli dersek ve o kuzenlerin de en az 2 çocuğu var dersek aile zaten kalabalık. Anne tarafına hiç girmeyelim bence orası daha kalabalık
her neyse bu arada yukarıdaki bir örnek zaten ailesine pek girmeyeceğiz. Bir Canan halasını, babasını, annesini ve erkek kardeşlerini göreceğiz o yüzden pek kafaya takmayın.
İyi geceler ʕっ•ᴥ•ʔっ( ˘ ³˘)♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel?
FanfictionDuru Marvel hayranı kızlardan biriydi, evde kendi halinde takılırken kendini bir anda Marvel evreninde buldu. 🥇#Loki 15/09/23 🥇#Hawkeye 15/09/23