Fan of niet?

446 6 1
                                    

je zit rustig in de kantine terwijl je in je ooghoek Scarlett aan ziet rennen.

Scarlett: ROBIN ROBIN ROBIN IK HEB 2 KAARTJES VOOR HET TOKIO HOTEL CONCERT!!!!!

Robin: omg echt super leuk!

Scarlett: jaa en ik wil jou meenemen.

Robin: omg zo leuk, maar wanneer is het concert dan?

Scarlett: zaterdag.

Robin: bedoel je morgen al?

Scarlett: ja klopt watdan?

Robin: ik moet morgen werken. ik kan wel snel me baas bellen, maar als ik zeg dat ik ziek ben en ze zien me ineens ergens bij een of ander concert dan ben ik ontslagen.

Scarlett: zeg gewoon dat je familie problemen hebt dan laten ze je wel met rust.

Robin: dat is een heel goed idee. hoelang duurt de pauze nog?

Scarlett: nog 8 minuten dus als je nu snel belt halen we de les nog optijd.

Robin: oke dan ga ik nu snel bellen.

Robin pakt haar telefooon en belt snel haar baas om te zeggen dat ze familie problemen hebt terwijl ze eigenlijk gewoon naar een concert gaat van mensen waar haar beste vriendin helemaal weg van is. ze toetst het nummer van haar baas in en belt haar.

baas: goedemiddag met de kruitvat van Amsterdam waar kan ik u mee helpen?

Robin: hee Kristel met Robin.

baas: hee lieverd wat is er aan de hand?

Robin: het gaat thuis niet zo goed dus ik wil me graag voor morgen afmelden omdat ik thuis wil blijven voor me moeder.

baas: ouch gaat het wel lieverd?

Robin: ja gaat wel maar komt goed.

baas: is goed lieverd ik meld je voor morgen af en als er iets is kan je me altijd bellen oke?

Robin: oke dank u wel!

baas: geen probleem lieverd doeii.

Robin: byebye.

Robin: BITCHHH je had gelijkk!! het is geluktt.

Scarlett: mooi.. oke laten we naar onze laatste les gaan en dan moet je je maar verheugen op morgen.

Robin: oke kom....!

Je bent klaar met school en je stapt op je fiets en raced naar huis om wat opzoeken over Tokio Hotel. Je moet er wel iets van weten. Je ziet dat het uit 4 jongens bestaat. Tom, Bill, Gustav en George. Tom en Bill zijn een tweeling. Cool je hebt tweelingen altijd al leuk gevonden dus dit moet goed komen. Je kijkt ook op spotify en wat muziek van hun te luisteren. eerst zet je Monsoon op en je bent meteen helemaal verliefd op het nummer, maar Schrei vind je ook heel goed. Je verheugt je al steeds meer voor morgen en kan daarom niet slapen, maar je probeert het toch.

me and Tom! (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu