wat gaan we doen?

225 5 1
                                    

Tom: uhm Bill en ik weten wel een leuk plekje waar we heen kunnen.

Scarlett: oee waar??

Robin: Macdonalds?

Tom: nee joh we gaan naar Parijs!

Bill: jaaa dat had ik ook in gedachten!

Scarlett: OMG zo leuk.

Robin: OMG Scarlett en ik willen daar al zo lang heen.

Bill: nou dat komt dan goed uit.

Robin: mar hoe wil je daar heen gaan zo snel.

Tom: onze tourbus?

Bill: ja ik kan wel vragen.

Bill gaat naar de buschauffer en vraagt of dat kan. na 2 minuten komt Bill alweer terug.

Bill: het kan, maar dan moet het wel binnen nu en 4 uur gebeuren.

Robin: zo snel al. en me moeder dan. en me school.

Tom: school regel ik wel. dames, focus jullie maar op de koffers en jullie thuis oke? ik moet alleen weten op welke school jullie zitten.

Scarlett: allebei op ..............

Tom: oke mooi ik zag gewoon dat jullie op vakantie gaan en dat dat al ver vantevoren bepaald was.

Robin: dat is een goeie. kom Scarlett we moet snel naar huis.

jij en Scarlett racen naar huis en je gaat eerst naar je moeder. je legt alles uit. je moeder vind je oud genoeg om alles zelf te bepalen dus ze vind het prima. je knuffelt haar en geeft haar een kus op haar wang. dan ren je naar je kamer en pak je je koffer achter aan je kledingkast. je opent hem en stopt er genoeg in voor een paar dagen. hier wat outfits die je mee neemt:

 hier wat outfits die je mee neemt:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

je douwt alles in je koffer. Tom belt je en je neemt op.

Tom: hee Robin we gaan voor 5 dagen naar Parijs heb je genoeg mee?

Robin: ik denk het wel en anders heb jij ook he.

Tom: ja joh. jat maar weer van mij.

Robin: dat ga ik zeker doen pas maar op.

Tom: maar wij staan voor je deur ben je bijna klaar?

Robin: hoe weet je waar ik woon?

Tom: Scarlett.

Robin: ohh ja oke ben er binnen 5 min.

je hangt op en pakt snel nog wat make-up en wat oorbellen en kettingen, dan loop je langs je moeder en geef je haar nog 1 laatste knuffel en een kus. je zegt dat je daar voor 5 dagen bent en dat alles helemaal goed komt. je rent naar buiten en je springt in Toms armen. je legt je koffer in de bus en gaat naast Tom zitten. (Gustav en George gaan niet mee die gaan met wat andere chicks wat doen). het is een tijdje rijden en je valt in slaap op Toms borst/buik. je voelt zijn gespierde lichaam en je bloost. hoe kan dit ineens denk je. eerst een beetje fangirlen en nu zit ik in een tourbus onderweg naar Parijs met een veel te knappe jongen en je bestie die niet kan ophouden met het aflebberen van haar fix. het zal wel een droom zijn. maar nee het is toch echt. na een tijdje stopt de bus en Tom maakt je wakker. de chauffeur is naar de wc gegaan.

Bill: die is wel voor een tijdje weg hoor.

Scarlett: dus genoeg tijd voor wat fun!

Robin: wat voor fun dan.

Bill staat op en pakt Scarlett vast, ze gaan naar achtere in de bus. je vind het maar snel gaan. Tom kijkt je aan en jij gaat rechtop zitten. je pakt Toms gezicht en zoent heb lang. hij kijkt je aan en hij stopt. je denkt of je wat verkeerd hebt gedaan. dan pakt hij je vast en zoent hij je terug. wow hij kan het wel goed. na een paar minuten komen Bill en Scarlett terug van Scarlett haar haar zit niet meer als vanouds.

Scarletts pov: Bill pakt je vast en brengt je naar achter in de bus. hij legt je neer op een grote bank en zoent je. hij trekt zijn shirt uit en voelt aan je. je doet je topje uit en hij kijkt je verliefd aan. je staat op en legt hem op zijn rug neer. je zoent hem en gaat steeds verder naar beneden. hij kan het niet meer houden, maar hij moet ze mond houden voor dat iemand hem hoort. hij draait om en je ligt op je rug. hij gaat langzaam erin en doet zijn hand io je mond zodat je geen geluid kan maken. na een paar minuten is het klaar en kleed je je weer aan. je loopt terug met Bill hand in hand met je haar wild. Robin en Tom kijkt ja vol verbazing aan.

Robins pov: wtf zo snel al. nou ja hun die. ik ga liever wat langzamer zodat ik heb eerst goed leer kennen.

de buschauffeur is terug en hij rijd weer. na 2 uur zijn jullie er. Tom pakt je hand en jullie koffers en loopt naar buiten. jullie gaan naar het hotel om de hoek en krijgt de sleutel van jullie kamer. jij en Tom delen een kamer en Scarlett en Bill delen een kamer. je legt je koffer neer en ploft op het bed en Tom naast je.

me and Tom! (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu