je bent nu best wel zenuwachtig en zet maar wat muziek op. natuurlijk Tokio hotel. jullie zingen zo illegaal hard, maar boeie. jullie zijn aangekomen en stappen uit. het is niet normaal druk en Scarlett pakt je hand. ze wurmt jullie en door heel en zijn als eerste binnen. dus ook vooraan bij het concert. je bent benieuwd hoe het gaat zijn. je eerste concert en die is gwn met je beste vriendin die je al je hele leven kent. beter kan niet.
jullie zitten in de zaal en zien iedereen binnen komen lopen. na ongeveer 15 minuten is iedereen binnene en begint de show dus. de eerste die op het podium staat is iemand achter een drumstel.Scarlett: dat is Gustav. hij is de drummer van Tokio Hotel.
dan komt er iemand met een gitaar het podium op.
Scarlett: dat is George. een van de gitaristen van Tokio Hotel.
dan komt er nog iemand met een gitaar het podium op.
Scarlett: kijk dat ik nou Tom. ook een gitarist en die vind ik heel goed bij jou passen.
Robin: hij is wel knap ja.
dan komt er iemand met een microphone het podium op.
Scarlett: dat is Bill. mijn man. hij is zo knap.
Robin: ik vind hem ook bij jou passen.
het concert begint en ze beginnen met Monsoon. jullie zingen zo hard mee dat het Bill en Tom opvalt. Tom seint naar een beveiliger en wijst naar jullie. de beveiliger loopt jullie kant op en pakt jullie op. voor je het weet sta je op het podium met scarlett. zij rent meteen naar Bill en begint mee te zingen. je weet niet wat je moet doen tot dat Tom je ineens bij je pols pakt. je staat heel dicht bij en hij kijkt je heel lief aan. je denkt dat het allemaal een truc is, maar je vind het wel leuk.
Robin: hi
Tom: hi
Robin: dus zo is het om op een podium te staan.
Tom: hahaha ja klopt is best gaaf he?
Robin: ja klopt.
Scarlett kijkt je aan en gebaart naar Tom.
Tom: mag ik je nummer?
Robin: uhm ja hoor is goed.
Tom geeft je zijn nummer en je loopt naar Scarlett. jullie lopen van het podium je de beveiliger zegt dat je backstage moet wachten tot dat het concert voor bij is. jullie lachen en rennen naar achter.
Scarlett: ik heb bills nummer OMG
Robin: en ik heb Toms nummer ik ga stukkk!!
jullie gaan op een bank zitten en kijkt naar het concert via een paar schermen die daar staan. na 1 uur is het voorbij en jullie zijn best zenuwachtig. je zit Tom binnen lopen en haar geeft je een knuffel. Bill loopt naar Scarlett en gaan meteen met zen tweeen op de bank zitten. Tom neemt je mee naar een kamer en doet de deur dicht. je weet niet wat er gaat gebeuren. Tom doet het licht aan en kijkt je aan. hij pakt je bij je heupen wilt je zoenen. je stapt naar achter en gaat op een stoel zitten die daar staat.
Tom: wat is er?
Robin: uhm ik ken je net een uur en ik ken je niet eens zo goed.
Tom: oh uhm ja klopt.
je pakt zijn hand en loopt terug naar Scarlett en Bill die heftig aan het zoenen zijn op die bank. jij en Tom moeten lachen en rennen via achter naar buiten. jullie zijn allemaal fans van Tokio Hotel. paparazzi rent achter jullie aan en de fans doen er alles aan om bij Tom in de buurt te komen. paparazzi maakt allemaal fotos van jullie. Tom neemt je mee naar een plek en alle mensen zijn jullie kwijt. je bent naar adem aan het happen en Tom kijkt je lief aan.
Tom: sorry als ik net te snel ging. soms ben ik zo.
Robin: het is oke, maar ja ik ben niet zo van het snel.
Tom moet lachen en kijkt je op een manier aan dat je precies weet wat hij bedoelt.
Robin: nee ik bedoel het niet zo!!
Tom: hahahaha!
Tom kijkt om het hoekje om te kijken of er nog mensen zijn. Tom pakt snel zijn vest die om zijn middel zat en geeft het aan jou.
Tom: doe hem aan dan kunnen mensen niet zien wie je bent.
Robin: maar ze hebben al fotos gemaakt.
Tom: wil je er meer?
Robin kijkt Tom aan en doet het vest maar aan en doet hem over haar hoofd. Tom had al een trui aan en doet die over zijn hoofd. hij pakt je bij je heupen en duwt je er door heen. je kijkt om je heen en ziet hem nergens meer. dan opeens staat hij voor je.
Robin: wow wtf ik schrok waar kom jij ineens vandaan?
Tom: ik heb zo'n zijn dingen snap je.
Robin: hahaha het zal wel. maar waar gaan we heen. waar ben ik uberhaupt?
Tom: we kunnen terug nu alle fans weg zijn.
Robin: ja is goed Scarlett is daar ook nog. dat is me beste vriendin. dat meisje die net zo heftig met Bill aan het zoenen was.
Tom: ohh ja. we stonden op het podium en Bill zei ineens dat hij die vriendin van jou heel mooi vind.
Robin: ohh nou dat is mooi. zij heeft al ziek lang een crush op Bill.
Tom: oh hahah.
Robin: maar waarom was ik dan ook op het podium?
Tom: nou uhm omdat ik jou mooi vind.
Robin begint rood te worden en kijkt weg. dan ineens pakt Tom je bij je heupen en jij doet je armen om zijn nek. hij kijkt je aan en begint het zachtjes je lippen te zoenen. je hebt je nog nooit zo gevoeld bij iemand. zo lief doet hij het en rustig. je zoent terug en hij doet zijn handen op je billen.
dan zie je Scarlett hand in hand met Bill naar je toe gelopen.
Scarlett: oh stoor ik?
Tom: haha nee hoor.
Robin: uhm nee.
Bill fluistert naar Scarlett: ik heb het hem nog nooit zo lief zien doen.
Scarlett: en ik dat een goed of slecht teken?
Bill: ja uhm goed natuurlijk miss is dit het meisje wel.
Scarlett: zozo
Robin: maar wrm lopen jullie hand in hand?
Bill: nou omdat we het heel leuk hebben samen.
Scarlett ziet er zo blij uit. je hebt haar nog nooit zo blij gezien.
Tom slaat een arm om je heen en geeft je een kus op je wang.
Robin: nou wij ook.
Robin geeft Tom een kus.
Scarlett lacht en zoent Bill.
Robin: maar wat gaan we nu doen?
JE LEEST
me and Tom! (Dutch)
Fanfictionhet verhaal speelt zijn af in 2005/2006/2007/2008!!!! hi, dit verhaal gaat over tokio hotel, maar vooral Tom Kaulitz en zijn tweelingbroer Bill Kaulitz. je heet Robin (je spreekt het uit als Roobin) en je beste vriendin Scarlett is helemaal weg van...