mama, wat vind je er nou echt van?

86 2 0
                                    

je word wakker en je kijkt op je telefoon. het is 7 uur. je moeder komt om 9 uur thuis, dus je hebt nog 2 uurtjes om alles te doen. je gaat naar de badkamer om je haar te doen en je make-up. dan loop je naar de rest om ze wakker te maken. het is dan half 8.

Robin: jongens wakker worden. over ander half uur komt me moeder thuis.

Tom: hoe laat is het.

Bill: zo te zien veel te vroeg.

Robin: nou jullie wilde me ma ontmoeten dus opstaan.

Scarlett: ja we komen al.

ze komen uit bed en maken hun klaar. dit doe je aan:

Tom kijkt vol bewondering naar je

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Tom kijkt vol bewondering naar je.

Tom: wow. je ziet er weer mooi uit.

hij loopt naar je toe en pakt je bij je heupen. dan legt hij 1 hand op je billen en knijpt erin. je zoent hem. tijdens jullie make-out sesie komen Bill en Scarlett weer de kamer binnen.

Bill: oh storen we?

Robin: uhm nee hoor.

Scarlett: jullie mogen verder gaan hoor ik pak alleen me tas ff.

ze lopen weer de kamer uit en Tom kijkt je weer aan. hij zoent je en duwt je tegen de muur. hij pakt je armen, haalt ze omhoog en duwt ze tegen de muur. hij houd je stevig vast. dan laat hij je los en je draait om terwijl je hem vast hebt. je duwt hem tegen de muur als je dan gebeld word. je zoekt snel je telefoon en ziet dat het mama is.

* aan de telefoon *

mama: hey lieverd ik ben bijna thuis. heb je je een beetje gedragen?

Robin: ja zeker mam.

mama: oke dus geen stiekeme feestje of ruzies?

Robin: uhm nee hoor helemaal niets...

mama: oke mooi ik ben er binnen een uurtje.

Robin: oke tot zo mama!

mama: tot zo lieverd.

je hangt op.

Robin: shit ik hoop dat ze niet achter dat feestje komt, en die ruzie, en dat supermarkt gezeik. en ik hoop dat ze het goed vind vind dat ik een vriendje heb. ze wist natuurlijk van je vanwege die tour. maar ze weet niet dat je me vriendje bent.

Tom: schat, rustig. ik ben heel goed met moeders, ze houden van me. het komt goed oke?

hij geeft je een knuffel. jullie lopen hand in hand naar beneden als Bill en Scarlett tv zitten te kijken. jullie gaan erbij zitten en kijken mee. Tom slaat een arm om je heen. je let niet op de tijd als je ineens een duer hoort open gaan. van de schrik sta je meteen op en kijk je wie het is. het is mama en je rent naar haar toe. je knuffelt haar en geeft haar een kus op haar wang.

Robin: hey mama, ik wil je voor stellen aan 2 mensen.

je gebaart naar Tom en Bill dat ze moeten komen.

Robin: mam dit is Bill, Scarletts vriendje.

mama: ohh wat leuk zeg.

ze geeft Bill een hand.

Robin: en dit is Tom, zijn tweelingbroer en mijn vriendje.

je hart klopt ineens heel snel en raakt een beetje in paniek.

mama: nou wat leuk om jullie te ontmoeten.

en ze geeft ook Tom een hand. dan ziet je moeder Scarlett zitten.

mama: ohh hey lieverd, wat leuk dat je er bent. oh hebben jullie al ontbeten. ik heb wat eieren gekocht, die kan ik wel ff maken voor jullie.

Tom: ahw super lief mevrouw. lekker doe mij er maar 1.

Bill: ja mijn ook wel, dank u wel.

mama: oh lieverds jullie hoeven geen mevrouw of u te zeggen hoor. noem me maar gewoon Shirley en jij hoor.

Tom: oh oke is goed.

Scarlett en Robin: wij willen ook een eitje.

mama: 4 eieren voor jullie en 1 voor mij. komt er aan.

Tom pakt de bordjes en legt je optafel. hij wilt zich van zijn beste kant laten zien.

mama: oh dank je wel Tom. super leif.

Tom: geen probleem.

Tom geeft je een knipoog en je lacht naar hem. wat een sukkel is het ook eigelijk. jullie gaan met zen allen aan tafel zitten en pakken een eitje. eten het lekker op en kletsen wat. dan zeggen Tom en Bill dat ze volgende week weer op Tour gaan voor 2 maanden lang. ze vragen of jij en Scarlett dan weer mee willen. je hebt toch al heel lang school geskipt dat je gewoon school gaat bellen en zeggen dat je niet meer komt en als ze dat niet accepteren dan is dat pech voor hun. je had er neits aan en ej doet er helemaal niets mee.

Robin: mama mogen we mee. het is voor 2 maanden het komt echt goed.

mama: als je dat echt wilt mag je mee. ik vind dat je oud genoeg bent om mee te gaan. maar als er iets is wil ik het meteen weten.

jij en Scarlett staan meteen op en knuffelen je moeder. ze moet lachen en geeft jullie allebei een kus. het is pas over een week dus ze blijeven nog een week slapen tot dat de tour begint.

me and Tom! (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu