Het feestje!

138 5 2
                                    

je gaat naar je kledingkast en kijkt wat je aan gaat doen. dit doe je aan:

Tom heeft ook snel wat anders aan gedaan:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Tom heeft ook snel wat anders aan gedaan:

Tom heeft ook snel wat anders aan gedaan:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

hij kon zijn ogen niet van je af houden. dan komen Scarlett en Bill als eerst binnen. dit heeft Scarlett aan:

 dit heeft Scarlett aan:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

en dit heeft Bill aan:

Scarlett en Bill zien er echt als een stel uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Scarlett en Bill zien er echt als een stel uit.

Robin: hebben jullie nou al wat.

ze kijken elkaar aan.

Bill: nou eigenlijk al in Parijs.

Robin en Tom: ECHT??

Scarlett: ja echt waar.

Robin: OMGG

Robin springt en knuffelt Scarlett.

Tom: ik ben zo blij voor jullie.

Scarlett: en jullie 2 dan. hebben jullie al wat?

Robin: nou uhm.

Tom: het ligt er aan of jij het al wil.

Robin: nou ik wil nog ff wachten als je het niet erg vind?!

Tom: nee natuurlijk niet!

en hij knuffelt je. jij zoent hem, maar dan komen de rest van jullie vrienden ook binnen. die hebben drank en eten mee genomen. ze zetten het op tafel neer en jij zet de muziek aan. jullie dansen en feesten verder totdat een andere jongen je ineens bij je hand pakt en je naar de keuken brengt. je kent hem niet dus het moet wel een vriend van Tom of Bill zijn. want je kent al de vrienden van Scarlett maar deze niet. hij duwt je tegen de keuken aan en wilt je zoenen. je duwt hem weg en loopt naar de mensen toe, maar hij houd je tegen. je trekt je terug naar de keuken en houd je stevig vast. je kan niet weg dus je schreeuwt maar tot dat iemand je hoort. Bill komt op het geluid af en ziet jou met die jongen. hij roept Tom die meteen op jullie afstapt. hij draait die jongen naar zich toe.

Tom: zou en wat was jij aan het doen met mijn vriendin?

jongen: ben jij niet van die ene band?

Tom: beantwoord mijn fk vraag.

jongen: niets.

Tom: Robin wat was hij aan het doen.

Robin: hij hielt me stevig vast zodat ik niet weg kon en hij wilde me zoenen, maar ik kon niet weg dus ik schreeuwde maar. en gelukkig had Bill het gehoord.

Tom: nou dat is niet niks he of wel?

jongen: ja oke srry.

Tom: oh dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen mijn vriendin.

hij draait naar jou en je kijkt hem boos aan.

jongen: srry.

Robin: jaja ga weg.

de jongen loopt de deur uit. wat blijkt is dat niemand hem kent hij gewoon naar binnen is gelopen omdat hij wist dat hier een feest was. dat heeft hij dus gewoon gehoord van iemand die daar stond en hij is gewoon mee gelopen. je wilt verder gaan feesten maar dan zie je ineens Scarlett en Bill iets doen op je bank.

Robin: zo en wat zijn jullie aan het doen? op mijn bank?

Scarlett: oh ja uhm. kunnen we het mis ergens anders doen. heb je een plekje Robin?

Robin: weetje ga maar naar mijn kamer, maar laat niets achter als je snapt wat ik bedoel.

ze moeten lachen en rennen hand in hand naar boven naar je kamer. gelukkig waren ze nog niet naakt. als ze klaar zijn verschoon je gewoon je bed. je zoekt Tom en je loopt naar hem toe. je geeft hem een kus.

Robin: dank je wel.

Tom: is toch geen probleem. hij moet gewoon van je afblijven. iedereen moet van je afblijven. alleen ik mag aan je zitten. je moet lachen.

Robin: weetje ik denk dat ik er klaar voor ben.

Tom: voor wat?

Robin: ik wil je vriendin wel zijn.

Tom: srs?

Robin: JAA!!

hij is zo blij dat hij springt van geluk. hij tilt je op en zoent je. als het al nacht is gaan iedereen weg en je bent ook best moe. Tom, Bill en Scarlett blijven deze hele week slapen. de tweeling hebben toch geen optredens en jij en Scarlett hebben zich voor deze hele week ziek gemeld. je zegt gewoon tegen je moeder dat je je de hele week niet lekker voelde. het is 1 uur snachts en je loopt samen met Tom naar boven. Bill en Scarlett zijn nog boven. ze waren in slaap gevallen. je maakt ze wakker omdat je je bed wilt verschonen. je pakt een ander dekbed uit je kast en gooit de oude weg. je doet hem om je bed heen en jullie gaan met zen allen op bed zitten.

me and Tom! (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu