het is 7 uur en je word wakker gemaakt door iedereen.
Bill: kom je we gaan weer terug.
Robin: ja ik kom er aan.
je staat op en kijkt wat je aan gaat doen. dit doe je aan:
je pakt snel je koffer want iedereen staat buiten op je te wachten. je loopt naar beneden en stapt de tourbus weer in. je gaat weer op de plek zitten waar je eerst zat samen met Tom. als jullie net onderweg zijn gaat Scarlett naast je zitten en seint naar Tom dat hij ff weg moet gaan.
Scarlett: ik heb zo'n vermoede dat jullie gisteravond wat gedaan hebben.
Robin: nou ja klopt.
Scarlett: OMGG en?
Robin: ja het was leuk!
Scarlett: omgggg!!! ik ben zo blij!
Scarlett knuffelt je en gaat terug naast Bill zitten. hun hebben sowieso over het zelfde gepraat. Tom knuffelt je en zoent je.
na een paar uurtjes ben je weer terug thuis en je vertelt alles tegen je moeder. ze is super blij voor je en knuffelt je. de volgende dag moet je weer naar school. Scarlett haalt je op en jullie gaan weg. op school kijkt iedereen jullie aan.een meisje: we hebben alles gezien. hebben jullie iets met Tom en Bill.
Robin: uhm
Scarlett: wrm boeit jou dat. laat ons met rust.
het meisje loopt weg en je bent blij dat ze weg is. jullie lopen naar jullie eerste les en je bent bang voor de reactie je bent 3 dagen niet op school geweest omdat je in Parijs was. je loopt de les in en iedereen kijkt je aan. je gaat maar snel zitten als je ineens Tom binnen ziet lopen.
Tom: Robin, je was je koffer vergeten in de tourbus.
hij loopt naar je toe en geeft je een kus op je lippen. elke meisje in de klas is jaloers en gilt. Tom loopt weer weg en zwaait naar je. nu weet iedereen het en kan je het niet verbergen. de hele school dag kijkt iedereen je aan en wilt iedereen ineens vrienden met je zijn. je negeert iedereen en loop naar Scarlett. jullie gaan samen naar huis. als je thuis bent ga je meteen naar je kamer en wil je snel wat anders aan doen. je doet weer dat juicy pak aan en gaat op bed liggen. je zet een prinsessen film op en vast bijna in slaap totdat iemand via je raam naar binnen klimt. het is Tom.
Robin: wat doe jij hier?
Tom: ik dacht ik kom ff kijken.
Robin: zou lief.
en je springt in zijn armen.
hij gaat naast je liggen op bed en gaat mee kijken met de film. je valt in slaap en Tom speelt met je haar. het is 6 uur en je word wakker. Tom kijkt naar je en zoent je.
Tom: lekker geslapen lieverd?
Robin: met jou wel ja haha!
je stapt uit bed en kijkt of je moeder al aan het koken is. maar je moeder is er niet. er ligt een briefje op tafel.
het briefje:
hey lieverd, ik ga voor 1 week lang naar een ander land. ik kom over een weekje terug. maak je geen zorgen. love you, liefs mama -xoxo-!een hele week lang het hele huis voor je zelf. beter kan niet. je loopt terug naar Tom.
Robin: me moeder is er voor 1 hele week niet. we kunnen doen wat we willen.
Tom: ohh ja leuk!
Robin: zal ik voor vanavond een feest organiseren?
Tom: jaa doen.
Robin nodigt iedereen uit die ze wilt en Tom nodigt ook een paar mensen uit.
JE LEEST
me and Tom! (Dutch)
Fanfictionhet verhaal speelt zijn af in 2005/2006/2007/2008!!!! hi, dit verhaal gaat over tokio hotel, maar vooral Tom Kaulitz en zijn tweelingbroer Bill Kaulitz. je heet Robin (je spreekt het uit als Roobin) en je beste vriendin Scarlett is helemaal weg van...