een weekje later en de tour begint over een paar uurtjes. je moet nog je koffer in pakken doet dat dus heel snel nu. dit neem je allemaal mee:
-heel veel ondergoed
-4 juicy pakken
-20 spijkerbroeken
-14 crop tops
-10 normale shirts
-16 rokkens/jurken
-6 paar schoenen
-je make-up
-je skincare
-veel paar sokken
-zonnebrand ( voor de zekerheid )
-sieraden
-borstel/kam
-4 setjes pyjama
-veel tijdschiften die je al 100x heb uitglezen
-tandenborstel en tandpastazo, voor nu zal dat wel goed zijn. je wachten op de rest als je een bus aan zit rijden. hij is de tourbus. zo snel al. je weet niet eens of de andere al klaar zijn. je tilt je koffer naar beneden en zet hem buiten voor de deur neer. je klopt aan bij Scarlett en ze komt meteen met haar koffer naar buiten. als jullie naar de bus lopen zie je Tom en Bill, Gustav en Georg er al in zitten. de buschauffeur pakt jullie koffers en zetten hem achterin de bus. je loopt de bus in en het heeft een sterrenhemel met blauwe en zwarte kleuren. je loopt de je plek van Tom en gaat naast hem zitten. je lacht en doet een arm om je heen.
de planning:
Italie
Frankrijk
Duitsland
Nederland
Spanjedat zijn de landen waar ze gaan om op te treden voor deze tour. de eerste is italie. dat is ongeveer 6 uurtjes rijden met deze bus reken je uit.
Tom: dus wat gaan we doen.
Scarlett: nou ik ben best moe dus ik ga lekker pitten. de ballen!
Robin: oke trusten. zo en dan is het meteen ook lekker rustig.
Scarlett: ik ben nog wakker he.
Robin: weet ik!
Bill: als jij gaat slapen dan ga ik ook wel slapen.
Georg: uhm ik ook wel
Gustav: ik heb toch niets te doen dus ik ga ook wel slapen.
Tom kijkt je aan.
Tom: dus wat gaan wij doen.
Robin: uhm we kunnen wat muziek luisteren of een spelletje doen.
Tom: heb je een spelletje mee?
Robin: nee dus dat word moeilijk.
Tom: ja dat zeker. we kunnen ook gaan slapen anders?
Robin: maar ik ben helemaal niet moe.
Tom: nee ik ook niet eigenlijk.
terwijl jullie aan het denken zijn, merk jij op dat er allemaal mensen achter de bus aan rennen. het zijn fans van Tokio hotel. al het geschreeuw maken de rest wakker en als jullie bij een stoplicht staat proberen ze de deur open te doen. eentje lukt het en rent naar binnen. meteen naar Tom en gaat op zijn schoot zitten. je vind het raar en staat op.
Robin: en wie ben jij?
fan: nou dat kan ik beter aan jou vragen.
Tom staat ook op en de fan vast dus op de grond.
Tom: ze is wel me vriendin he wtf.
de fan wijst naar jou.
fan: zij? HAHAHAHAH kijk hoe ze eruit ziet.
jij pakt een elastiekje, doet je haar vast. pakt dat meisje bij der haar en trekt haar zo naar beneden.
Robin: luister als jij nog 1 keer iets doet lig je in je kist oke?
fan: oke oke doe eens rustig.
je terkt haar bij der haar weer omhoog en duwt haar naar buiten. ze valt op de grond en heeft een bloedneus. de deuren gaan weer dicht en je doet zo´n huil gebaar naar haar. je moet lachen en de rest ook. Tom loopt naar je toe.
Tom: ik weet niet wat daar gebeurde maar je deed het geweldig.
Robin: dank je!
je gaat terug zitten en de rest valt weer in slaap. als je weer tegen Tom wilt praten, zie je dat hij net in slaap is gevallen. je weet nu niet wat je moet doen. jullie zijn nakelijk nog een tijdje onderweg. je weet niet of je hem wakker moet maken, maar je doet het toch.
Robin: Tom? ben je wakker?
Tom: huh wat, ja ik ben wakker. wat is er?
Robin: nou iedereen slaapt, maar nu ben ik alleen.
Tom: nou we kunnen wel iets leuks doen.
hij trekt een kop zodat je meteen weet wat hij bedoeld. hij staat op, pakt je pols en neemt je mee naar de achterkant dan de tourbus. daar is een hele grote bank. hij zet je neer op de bank en trekt zijn shirt uit. dit keer houd hij zijn pet op. hij lacht naar je en pakt je handen, haalt je naar boven en zoent je. je kan het nog steeds niet weerstaan hoe hij alles doet. hij houd je stevig vast en duwt je daarna op de bank. je doet je shirt uit en gooit hem weg. Tom doet zijn schoenen en zijn broek uit. hij tilt je omhoog en draait je om. hij doet je bh uit en hang hem aan een haakje op. dan doet hij je broek en je schoenen uit. jullie staan nu allebei in jullie ondergoed en gaan op de bank liggen. Tom zoent je en gaat naar beneden. tilt je been op en legt hem op zijn schouder. hij houd je been vast en aait erop. als zijn tong erover heen glijd kan het niet meer. je maakt geluid en je hoopt dat niemand het hoort. hij legt zijn andere hand op je mond zodat je geen geluid meer maakt. als Tom klaar is, tilt hij je op en buigt hij je voorover en laat je leunen op de bank met je handen. rustig doet hij het er in en gaat heen en weer. hij heeft nog steeds zijn hand op je mond, maar dat helpt niet echt. als jullie niet opletten. merken jullie dat jullie de gordijnen niet dicht hebben gedaan. gelukkig reden jullie toen op een weggentje waar bijna niemand rijd, dus niemand heeft jullie gezien. jullie gaan verder. dan draai jij je om en zet je Tom neer op de bank. je gaat naast hem zitten en buigt naar voor. je pakt het vast en gaat er mee aan de gang. als je mensen hoort doen jullie snel jullie kleding aan en lopen jullie terug.
Bill: zo en waar waren jullie.
Robin: wij lagen gewoon op die bank daar.
Georg; geen vlekken achter gelaten?
Tom: ach houd toch je smoel man.
Gustav: hahahhaa
Scarlett: maar ff serieus, jullie waren geen viezen dingen aan het doen he?
Robin: uhm
Tom: nee joh hoe kom je daar bij.
JE LEEST
me and Tom! (Dutch)
Fanfictionhet verhaal speelt zijn af in 2005/2006/2007/2008!!!! hi, dit verhaal gaat over tokio hotel, maar vooral Tom Kaulitz en zijn tweelingbroer Bill Kaulitz. je heet Robin (je spreekt het uit als Roobin) en je beste vriendin Scarlett is helemaal weg van...