jullie lopen naar de supermarkt om wat eten te halen. jullie lopen naar binnen en Tom pakt meteen je hand. je begint meteen te lachen. jullie lopen naar de broodafdeling en kiezen allemaal een broodje uit. jij en Tom pakken allebei een croissantje en Scarlett en Bill pakken allebei en ham kaas broodje. jullie doen het in een zakje en willen naar de kassa lopen als er 4 schreeuwende fans naar jullie toe komen rennen. 1 iemand duwt jou aan de kant en je valt op de grond. je staat op en pakt haar haar.
Robin: he wat denk jij. zomaar mij duwen.
fan: ja maar wil wil op de foto met Tom.
Scarlett: en dat kon je niet eerst ff zeggen voordat je haar duwt. wtf
Tom: als je zo doet hoef ik niet met je op de foto.
fan: wtf dit ik allemaal jou schuld. jij bent hem aan het hersenspoelen.
ze loopt naar je toe en duwt je weer. je valt weer en staat op. je pakt haar arm en draait hem om. Bill en Tom pakken je op en willen je weg halen als Scarlett ineens op die fan af komt rennen en slaat haar met het zakje waar de broodjes in zitten. de pakt een croissantje en duwt hem zo ver haar keel in dat je niet meer kan praten.
Bill: schat stop straks stik ze nog.
Scarlett: en dat boeit jou wat?
Bill: nee haar niet maar jou wel. straks kom jij in de problemen.
Tom pkat Scarlett ope en neemt haar mee.
Robin: we kijken of er thuis wel iets is.
supermarktmedewerker: zo en jullie dachten het zo achter te laten?
Tom: nou ja eigenlijk wel.
Tom kijkt jullie aan, knikt en jullie pakken allemaal elkaars hand. in een rijtje rennen jullie met zen alle de winkel uit zo naar huis. dat word de komde paar weken naar een andere supermarkt gaan. maar dat is oke. je doet snel de deur open en rennen nar binnen. de sluit de deur weer en ploffen op de bank. Bill gaat naar de keuken en flanst wat in elkaar.
Bill: kijk eens aan, voor jullie allemaal een broodje met spullen wat we nog hebben.
Robin: wow dankje wel
jullie nemen een heb en vinden het lekker. ff bij komen. waarom gebeurd dat ineens. je snapt het niet maar wilt er ook niet echt aan denken. als je het op hebt zet je je bordje op de keuken en loop je terug naar de bank. je gaat tegen Tom aan liggen. hij doet een arm om je heen en geeft je een kus op de hoofd.
Tom: hoe heb je toch getroven met mij.
Robin: lekker typisch weer Tom. hhahaha
Tom: oke oke hoe heb ik het toch met jou zo getroven?
Robin: nou jij hebt mij op het podium geroepen. als je dat niet had gedaan zat je hier nu niet. dan had je sowieso een ander meisje.
Tom: dat zou wel kunnen ja.
Robin: sukkeltje.
Tom: eyy
Bill: wat gaan we doen?
Robin: uhm wat willen jullie doen?Scarlett: naar de stad?
Tom: nee met wat er net gebeurde, straks komen we ze weer tegen. daar heb ik geen zin in.
Robin: bios?
Tom: ja dat is leuk
Bill: maar welke film?
Scarlett: ik ga ff kijken welke films er nu draaien.
Scarlett pakt haar telefoon en gaat naar de website van de bioscoop.
Scarlett: we hebben ratatouille, hitman of spiderman 3.
Robin: ahw mogen we alsjeblieft naar ratatouille?
Tom: ja isg.
Bill: ja leukkk
Scarlett: oke isg leukk!
JE LEEST
me and Tom! (Dutch)
Fanfictionhet verhaal speelt zijn af in 2005/2006/2007/2008!!!! hi, dit verhaal gaat over tokio hotel, maar vooral Tom Kaulitz en zijn tweelingbroer Bill Kaulitz. je heet Robin (je spreekt het uit als Roobin) en je beste vriendin Scarlett is helemaal weg van...