Giriş

36 2 0
                                    

BU YENİ KURGUM UMARIM BEĞENİRSİNİZ...

Ben:Merhaba özel kuvvetler bey?

Özel kuvvetler:Kimsin?

Ben: Nasılsınız?

Özel kuvvetler: Kimsin?

Ben:He sen beni tanımadın.

Özel kuvvetler:Tanımam mı gerekiyordu?

Ben:Ya hayır tabiki sadece sizden bir isteğim var .

Özel kuvvetler: Neymiş o istek?

Ben: Kardeşinizin numarası.

Özel kuvvetler: Yalın'ın mı?

Ben:Evettttt Yalın Yalınım aşkım benim.

Özel kuvvetler:Sedef sen misin , beni mi işletiyorsun?

Ben:Sedef kim pardon?

Özel kuvetler: Yalın'ın ki işte.

Ben:Neeeee ne diyorsun be sevgilisi mi var?

Özel kuvvetler :Kardeşim Allah aşkına niye yazdın bana Yalın için mi ,benim numaramı bulan onunkini hayli hayli bulur amacın ne ?

Ben:Bak ben sana dürüst olacağım ablam için yazdım sana.

Özel kuvvetler:Ya ablan kim sen kimsin ablan bana aşık kendi utandı sana yazdırdı öyle değil mi ? hadi kardeşim lütfen uğraştırma beni .

Ben:Hayır ondan değil valla bak .

Özel kuvvetler:Neden kardeşim hadi onu da şöyle neden,bak benim işim gücüm var ben uğraşamam çoluk çocuk işiyle .

Ben:Ya bak ablam doktor ve tayini ya da zorunlu görevi siz ne derseniz artık Kars'a çıktı .

Özel kuvvetler :Eee kardeşim napayım yani ben bu bilgiyi ablan şehirseyse ne güzel .

Ben:Hayır işte bir köyde ki sağlık ocağı çıktı ablama.

Özel kuvvetler:Allah'ım benim bunla ne alakam var ve numaramı nasıl buldun bana ne bu bilgiden.

Ben:Numaranı yalından aldım ve sana yazdım çünkü ablam için korkuyorum.

Özel kuvvetler :Pardon da herkes burda kendi canı için korkuyor napayım ablan için sırtımda mi taşıyayım.

Ben:Ya bak sadece arkadaş olsan onla yeter bana .

Özel kuvvetler:Yazma bana bak Yalın fallan dinlemem enlgelerim seni te Allah'ım ya halkı bırakıp ablası için çalışacağız bir de .

Ben:Tamam öyle olsun görüşürüz.

Özel kuvvetler:🆗

BURDAN SONRASINI TEXTİNG DEGİL NORMAL KİTAP GİBİ GİDECEK SADECE ANA KAREKET İSMİNDE TAKILI KALDIM ÖZEL KUVVETLER BEYİN İSMİ BELİ AMA KİZ KARAKTER MEÇHUL

VATAN SEVDASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin