BURDAN sonrası ana karakter ile ilerleyecek :)
iyi okumalar ♥️
Buraya tayinim çıkalı 2 Ay olmuştu burası çok yoğundu köydeki tek sağlık ocağı buydu ,bu köy yine şanslıydı bazı köylerde sağlık ocağı bile yoktu şuan saat gecenin 12'sini geçmişti ama hala hastalarım vardı onlara bakmam gerekiyordu çünkü buralar çok soğuktu ve çocuklar hemen hasta oluyorlardı, hastalıkları ilerlemeden onlara yardım etmem gerekiyordu saat geç olduğu için uykum gelmeye başlamıştı Allah'tan evim uzakta değildi son hastamı da yolcu ettikten sonra eşyalarımı topamak için odama geçtim.
Eşyalarımı toplarken ayak sesleri etraftan gelmeye başladı bu beni korkutmuştu çünkü tek başıma burdaydım ayak sesleri giderek yakından gelmeye başladı ve bir adamın konuşma sesi geldi .
"Doktoru bulun onu alacağız."
Bunu duyduğumda tüylerim diken diken oldu ve hemen masanın altına saklandım şuan hayatımda hiç korkmadığım kadar korkuyordum kalbim her an atmayı bırakabilirdi , birinin ayak sesleri odamın önünde durdu, oradaki adam adımı ve soyadımı söyledi.
"Açelya Akpınar"
Gülmeye başladı ve konuşmasına devam etti.
"Bunun babası da-"
Silah sesleri duyulmaya başladı adamın sözü yarıda kalmıştı ben korkuyla çığlık attım ve olduğum yere daha çok sindim babam hakkında ne diyecekti o herif , babamla ne alakası vardı bu olayın ellerimi kulaklarıma bastırıp sesi yok etmeye çalıştım ama yaptığım hareket çok faydazdi .
Bir süre sonra silah sesleri kesildi ve odamın kapısı açıldı , ben olduğum yere daha çok sinmeye çalışırken biri konuştu.
"Doktor hanım ben Yüzbaşı Oğuz Arslanoğlu çıkabilirsiniz"
Hala korkuyordum ve bu adamın onlardan biri olup olmadığını bilmediğim için yerimden çıkmak istemedim ,kendimi daha çok geriye çekmeye çalıştım.
Ama Adamın ayakları tam karşımda belirdi , birden aşağıya eğildi o an istemsizce çığlık attım ve gözlerimi yumdum.
"Aaaaaa bırak beni...lütfen ."
O adam elerimden tutu ve beni masanın altından çıkartı sonra bana güven vermek ister gibi sakin bir şekilde konuşmaya başladı.
"Geçti merak etmeyin lütfen."
Gözlerimi açtım ve onu boydan boya süzdüm üstünde asker üniforması vardı demeki dediği gibi gerçekten de Askerdi .
"Siz askersiniz...Ben ...ben çok korktum."
konuşurken göz yaşlarımın akmasına engel olamamıştım .
"Sakin olun lütfen geçti korkacak bir şey yok artık babanızı arayayım mi ?"
"Hayır endişelenmesin benim için ,Hem o adamlar kimde , ne istiyorlardı benden?"
"Doktor hanım birincisi babanız şuan yolda buraya geliyor , ikincisi o adamlar terörist daha doğrusu leş , üçüncüsü sizden ne istediklerini emin olun bende bilmiyorum."
"Anladım Oğuz bey ."
Yüzbaşı önden bende arkadan odadan çıktık ben odadan çıktığım gibi sayamayacağım kadar çok insan etrafımı sardı.
Hala yaşadığım şeylerin etkisinde olduğum için yine çığlık atmıştım.
"Aaaaa kimsiniz siz ?"
Yüzbaşı birden bağırmaya başladı.
"PENÇE HAZIR OLA GEÇ"
hepsi birden hazır ola geçmişti ben onlara bakarken onlar da bana bakıyordu , Oğuz tekrar konuşmaya başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VATAN SEVDASI
Teen FictionAşkın en acı hâli dedi Açelya , İçindeki acı yüzüne yansıyordu belki de , sevdiği adam sürekli yaşıyor mu ?, iyi mi? , şehit oldu mu? bu düşünceler ağır geliyordu bazen , ama aşkı o acıdan da o derten de daha ağır basıyordu sevmeyi bırakacak hali y...