Merhaba üçüncü bölüme hepiniz hoş geldiniz
Bölüme bir ⭐bırakmayı ve yorum yapmayı unutmayınız sizleri seviyorum .
İyi okumalar🖤
♡∀♡Bakışlarımı Âllâ'ya çevirdim onun da gözleri en az benimki kadar korku doluydu kapı bir kez daha sertçe çalındı ve ben olduğum yerden sıçradım.
Âllâ bana döndü ve elerimi tutu.
"Sakin ol Ali'dir kim olacak başka , kesin Ali'dir."
Kafamı aşağı yukarı saladım ve Âllâ'nın elerini bırakmadan girişe kadar geldim kapının kulpunu tutuk ve birden açtım karşımda gördüğüm kişi ile derin bir nefes aldım .
"Allah seni kahretmesin ya Yüzbaşım ödümüz koptu burada."
Oğuz'a sorduğum soru ile bende Oğuz'un üstündekileri süzdüm bu sefer üstünde kapşonsuz bir swith vardı onun altına da siyah bir eşofman giymişti bunların üstüne de siyah kapşonlu düz bir hırka giymişti onu süzdükten sonra gözlerim gözlerine değdi ama Oğuz'un sert gözleri benim tedirgin olmama sebep olmuştu.
"Niye öyle bakıyorsun Yüzbaşı ?, ne oldu ?,"
Elerini cebine koydu ve sırtını dikleştirdi.
"Bağırışlarınız dışarı kadar geliyor doktor , hani inanmıyorsun falan ya ."
Gözümü kıstım istemsizce ve ağzımdan iğneleyici bir gülüş kaçtı.
"Eee Yüzbaşı sana ne bundan , istersem bağırırım istersem susarım, sana ne bundan ."
Oğuz da en az benim kadar alaycı bir gülüş ile cevap verdi bana .
"Haklısın doktor istediğini yaparsın sen ."
İkimizin de birbimize alev atan gözlerini gören Âllâ hemen beni kapının önünden çekti ve Oğuz'u içeri davet etti .
Tam içeri geçecekti ki gözüm arabada oturan Ali'ye takıldı Ali girmiyirsa oğuz hiç gidemezdi evimden içeri . Hemen kendimi Oğuz'un önüne attım .
"Dur bakayım sen burda."
Kaşları sanki mümkünmüş gibi daha çok çatıldı.
"Ne oldu ?"
"Giremezsin canım evime."
kaşları havaldi hemen , şaşırdığını bele edercesine .
"Ali girmiyirsa sen hiç giremezsin , hem ne işin var senin burada ? , hani gelmeyecektin?"
"Ali ile ben birmiyim?"
"Ne farkın var Ali'den pardon, aynısının benim için ."
"Öyle mi , aynıyız?"
"Evet o neyse sende osun ."
Hemen Âllâ'ya döndüm.
"Âllâ git çağır bakayım Ali'yi , Ali gelecek bu Yüzbaşı gelmeyecek evime ."
Âllâ yanımızdan uzaklaşırken Oğuz'un yüzü alaycı, bir gülümseme aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VATAN SEVDASI
Teen FictionAşkın en acı hâli dedi Açelya , İçindeki acı yüzüne yansıyordu belki de , sevdiği adam sürekli yaşıyor mu ?, iyi mi? , şehit oldu mu? bu düşünceler ağır geliyordu bazen , ama aşkı o acıdan da o derten de daha ağır basıyordu sevmeyi bırakacak hali y...