İki gün sonra
"Prensim, uyanmışsınız!"
Uyudum mu diye sorsana.
"Uyumadım."
"Çok mu heyecanlısınız?"
"Evet, evet öyleyim.."
Sanırım?
"Size kuş sütü bile hazırlattım, hadi kahvaltınızı yapın."
Julia abla elindeki kocaman tepsiyi salonun ortasına şap diye koyarken ben de yerimde gerinerek çıktım yatağımdan, insanların koşuşturmasından, bahçedeki cıvıltılara kadar duyuyordum.
Evleniyordum.
EVLENİYORDUM LAN!
Akşamdan beri gözüme damla uyku girmemiş biraz ağlamış daha sonra da boşvererek sadece boşluğu izlemiştim, saatlerce hem de.
Önümdekilere bakarak geri julia'ya baktım. Benim dudak büzmemden dolayı gülümseyerek yanağımı okşadı ve yanıma oturdu. Buradaki tek arkadaşım oydu, felix de yoktu..
"Yemen gerek ama prens."
Ona benimle arkadaş gibi konuşmasını emretmiş hatta yapmazsa kellesini alacağımı bile söylemiştim. Tabii yapmayacaktım ve o da bunu biliyordu ama benimle konuşmasını çok istemiştim.
"Çok garip hissediyorum.."
Dizlerimi kendime çekerek kollarımı etrafına doladım ve kafamı da gömerek ona bakmayı reddettim.
"Nasıl garip?"
Anlatamam ki sana.
"Evlenmek, garip. Veliahtı çok seviyorum ama evlenmek.. bilmiyorum sanırım sadece heyecanlıyım ben."
Aynen.
"Bence de öylesin, hadi yemeğini ye bak prens jeongin kellemi uçuracak yoksa."
Gülerek kafamı kaldırdım dediğiyle, o da gülmüş ve önündeki tepsiyi işaret etmişti.
"Sen de yersen yerim, biliyorum yemek yemediğini."
"Çok inatçısınız prensim."
"Lütfen."
"Pekâlâ pekâlâ, sen yeter ki ye."
Beraber uzun bir kahvaltı yaparken bir yandan da muhabbet etmiş bana yapmam gereken her şeyi bir bir saymıştı, gerginliğimi de almıştı bu sırada.
"Reçelden de ye, sevdiğin için bolca yaptırdım."
"Su bile içemem."
"Son."
"Ya, hayır."
O bana zorla son reçelli ekmeği de yedirirken yavaş yavaş çiğneyerek geriye yaslandım.
"Düğünümde kusarsam kendine mezar beğen."
"O kadar koşturma olacak ki hepsi eriyecek merak etme."
"Offf."
"Hadi bakalım ayaklan."
"Şimdi ne yapıyorduk?"
"İlk önce üstündeki sabahlıklardan kurtul ve üstünü değiştir, daha sonra kahyalarla beraber prensin yanına ineceksin, bundan sonraysa saraydaki hazırlıkları kontrol edeceksiniz beraber, sonrasında Hwang ve Yang krallığı üyeleri beraber yemek yiyecek, ve sonunda kiliseye gidilecek merasim için."
"Anladım, her şeyi anladım."
"Şimdi hazırlan ben de gidiyorum, bolşans prensim."
"Teşekkür ederim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Universe || hyunin
Fanfiction"Yang krallığına doğru yola çıkacağız lakin hâlâ hazır değilsiniz prensim." "Sen kimsin dayı?" ___________________________________________________ Bu kitap @hyunjj_'a (yani bana) aittir. Bunu başka bir sitede okuyorsanız, telefonunuzun/bilgisayarın...