•43•

506 25 0
                                    

~♡~

Jól akart kinézni, azt akarta elérni a külsejével, hogyha Jungkook meglátja még a levegő is a tüdejére rekedjen, -na nem mintha ezért sokat kellet volna kínlódnia-. De azt, hogy miért akarja ezt, még ő maga sem tudott volna rá választ adni, tudja, hogy ez nem egy randi, mégis úgy készülődött rá.

Ahogyan Jungkook is. Bár ő nem foglalkozott annyit a ruhákkal, hamar meglettek a kiválasztott darabok, ő inkább a hajának szentelt több figyelmet, hogy az tökéletesen álljon. Ő is le akarta nyűgözni az idősebbet, bár egy kicsit tartott attól ne, hogy össze fusson az úgy nevezett "barátnőjével".

Miután meglett a hajával, és még utoljára végig nézett magán még fujt magára a parfümjéből, és már ment is a kijárathoz. A hotel előtt a sofőr már várta őt, egy maszkkal a kezében, amit Jungkook kell viseljen, ha a nyílt utcán akar sétálni. A fiú szem forgatva vette ki a kezéből a fekete szájmaszkot és beszállt a kocsiba. Muszáj hordania, ha nem akarja, hogy az őrült rajongói letámadják.

Tae is már majdnem készen volt, megtalálta a tökéletes szettet, a hajával is már készen volt, még csak pár ékszert szeretett volna magára tenni, hogy az jobban feldobja kinézetét. Az órára pillantott és amikor meglátta, hogy már javában le telt az egy óra, ijedten a telefonjáért kapott, hogy megnézze Jungkook nem írt e neki, hogy itt van már vagy valami, de nem írt még semmit, így nyugodtan rakta azt vissza az ágyra és kicsit iparkodva össze kapta magát.

Már készen volt, épp ki akart menni a szobájából amikor megrezgett a telefonja, csak a képernyőre nézett, és látta amit a fiatalabb írt neki. Elmosolyodott, és gyorsan bezárva a szobát a lifthez sietett és miután az levitte a földszintre ki ment az utcára.

Amint kilépett a hotelből egy hatalmas autót pillantott meg maga előtt, és egy férfit aki a kocsinak dőlve várt valakire. Nem látta az arcát rendesen mert azt egy fekete maszk takarta, így tovább nézelődött, amikor is az a férfi észre vette őt és megszólította.

- Taehyungie?- megy hozza közelebb, és jól szemügyre veszi magának. Még mindig azt gondolja, hogy az idősebb sokkal helyesebb élőben mint a képeken. - Hát fel sem ismersz?

- Jungkookie?- szűkíti össze szemeit, jobban megnézve magának.

- Várj, várj!- inti hallgatásra, amit az idősebb kiváncsi szemekkel figyel. - Nekem senki nem mondta, hogy neked ilyen mély hangod van!- csúsztatja le szájáról a maszkját, és felháborodva Taehyungra néz.

- Ajj, ne hülyéskedj már.- neveti el magát. - Inkább menjünk valahova.

- Reggelizni? Éhen halok.- fog hasára.

- Én is.- simít ő is hasára.

- Akkor...- megy oda a kocsihoz és kinyitja az ajtaját. - Uram.- néz Taehyungra kezét felé nyújtva neki, hogy szálljon be.

- Köszönöm szépen, nagyon kedves.- hajol meg, és Jungkook kezére fog, majd beszáll. Ezt mindketten meg kuncogták. Miután Jungkook is beszállt szólt a sofőrnek, hogy vigye őket egy jó étterembe, pontos helyet már nem tudott mondani, mert nem ismerte olyan jól Párist, ezt az emberére bízta.

- Jól nézel ki.- fordul az idősebb felé egy mosollyal az arcán. Taehyungnak jól esett a bók, hisz ezt akarta el érni, hogy helyesnek találja, de nem mutatta ezt előtte.

- Te sem panaszkodhatsz.- dicséri meg ő is kinézetét. - Amúgy, mióta is beszélgetünk, egy hónapja?

- Olyasmi. Miért?

- Mert semmit nem tudok rólad, alig ismerlek még.- kezdeményez beszélgetést.

- Hát, akkor ez ma változni fog. Kérdezz csak nyugodtan bármit.

𝐼𝑛𝑠𝑡𝑎𝑔𝑟𝑎𝑚 •𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤• ✔️Where stories live. Discover now