𓆩♡𓆪
A napok csak úgy teltek, amit Jungkook bánt is, meg nem is.
Ideges volt a koncert miatt, ezért nem örült annyira, hogy gyorsan el telt az a két hét. Viszont volt benne öröm is, mivel újra láthatta élete szerelmét, és reményei szerint, ma ismét át ölelheti, ha minden jól alakul.
A hatalmas stadionban még csak Jungkook volt, és azok kik vele dolgoztak.
Ő a színpadon próbált, a többiek pedig végezték a dolgukat.Jungkook nagyon izgult, ami érthető, hisz ki nem izgulna egy ilyen helyzetben?
Akárhányszor arra gondolt, hogy pár óra múlva, Tae onnan a hatalmas tömegből fogja őt nézni, a szíve gyorsabban kezdett el dobogni, de a mosolygást sem tudta abba hagyni ilyenkor.⋆⁺₊⋆ ☾ ⋆⁺₊⋆ ☁︎
- Tae, ez csak egy koncert, ne legyél már ilyen!!- mondja neki Jimin, már kicsit idegesen.
Amióta Jungkook megkérte őt, hogy vegye rá barátját arra, hogy elmenjen a koncertre, azóta mind próbálkozik, de nem járt még sikerrel.
Nem mondta el neki, hogy Jungkook fellépésére mennének, csak annyit, hogy az egész banda ott lesz és, hogy ne hagyja ki ezt a szuper alkalmat.
Taehyung nem is tudott a koncertről, mivel le tiltotta a fiatalabbat, és amióta nincsenek együtt nem is foglalkozik a médiával, mert nem kíváncsi az emberekre, ezért nem tud semmiről.
Ennek Jimin nagyon is örült, és azt hitte, hogy könnyű dolga lesz így, de Tae egyáltalán nem akar semmilyen fellépésre elmenni velük.
- Menjetek nélkülem.- válaszol ugyan úgy és ugyan abban a hangsúlyban, mint eddig bármikor, ha barátja rá kérdezett erre.
- De nélküled nem jó~.- kezd el nyávogni, és a fotelről feláll, oda megy barátjához, aki a kanapén van el terülve valami random műsort bámulva, és rá fekszik.
- Már hetek óta könyörgök neked, hidd el nem bánod meg, ha el jössz.- bújik nyakába, amit Tae meg kuncog a hajába túrva.- Milyen koncert?- teszi fel a kérdést, amit eddig egyszer sem tett fel. Jimin meg is lepődött, de nem ijedt meg, ő olyan aki hamar tud választ adni mindenre.
- Nem a koncert a lényeg! Hanem az, hogy ki mozdulj velünk egy kicsit végre. Már nagyon régen nem csináltunk semmit együtt, és most mind együtt szeretnénk tölteni ezt a napot. De nélküled szarul fogom érezni magam.- öleli magához még jobban, arra gondolva, hátha így jobban hat rá.
Taehyungnak viszont be villant egy gondolat, amikor Jimin azt mondta neki, hogy mind ott lesznek.
Jungkook nélkül...
Szinte egyből ez ugrott be neki.
Ugye bővült a banda, eddig voltak csak négyen a "bottom taem", de idővel mindegyiknek, kivéve Hobinak, lett párjuk, így már heten voltak.
De végül hatan maradtak.- Jó, elmegyek veletek...- motyogja magához ölelve barátját.
Szüksége volt arra az ölelésre, abban a pillanatban nagyon is.Jimin nagyon örült, hogy barátja végre bele ment, hogy elmenjen velük, már kezdte azt hinni, hogy továbbra is nemet fog neki mondani, de végül mégis rá tudta venni. Szinte egyből üzent is Yoonginak, hogy sikerült rá vennie Taehyungot a koncertre, és még azt is hozzá tette, hogy ezt ne mondja el Jungkooknak.
YOU ARE READING
𝐼𝑛𝑠𝑡𝑎𝑔𝑟𝑎𝑚 •𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤• ✔️
Fanfiction✦B̶E̶F̶E̶J̶E̶Z̶E̶T̶T̶✦ ~{- 𝑇𝑒𝑡𝑠𝑧𝑒𝑙 𝑛𝑒𝑘𝑒𝑚...- 𝑚𝑜𝑡𝑦𝑜𝑔𝑗𝑎 𝑙𝑎́𝑔𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑔𝑜𝑛. - 𝑀𝑖?- 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑡 ℎ𝑎𝑙𝑘𝑎𝑛 𝑎𝑧 𝑖𝑑𝑜̃𝑠𝑒𝑏𝑏, 𝑑𝑒 𝑎𝑚𝑖𝑘𝑜𝑟 𝑒́𝑠𝑧𝑟𝑒 𝑣𝑒𝑠𝑧𝑖, ℎ𝑜𝑔𝑦 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑘𝑜𝑚𝑜𝑙𝑦𝑎𝑛 𝑚𝑜𝑛𝑑𝑡𝑎...