törpém~ 💜
--------Chim...
Irtó nagy hülyeséget csináltam!!!
Jézusom, annyira szégyenlem magam~ 😩Várj várj.
Csak most ébredtem.
Fel hívlak.
-------------------------------- Jimiin~~ - nyög fel szenvedve amint fel veszi barátja hívását.
Jimin még az ágyában volt, nyakig betakarva, arca és szeme pufi volt és alig tudta fel fogni, hogy most mi történik.
- Mit csináltál már megint, huh?- kérdezi álmos rekedtes hangon.
Tae nem válaszol egyből, elkezd szenvedő hangon nyöszörgni, és ezt barátja türelmesen ki is várja.
Nem bánta meg a történteket, csak rettentően zavarban volt, úgy gondolta, hogy ezt a lépést egy kicsit túl hamar tette meg, hisz konkrétan még csókon kívül semmi nem történt köztük, viszont, ha józan lett volna akkor ilyesmi eszébe sem jutott volna.
- A tegnap miután haza jöttünk a bemutatóról, én és Bogum el mentünk vacsorázni és meg ittunk pár felest kajálás közben. Tudod, hogy nem bírom a piát... Az a pár feles is a fejembe szállt, szóval amint haza értem engedtem magamnak vizet a kádba, gondoltam így hátha ki józanodok, és... Én fel hívtam Jungkookot...- itt el hallgatott, eszébe jutott a tegnap este, amikor ő a kádban feküdt, Jungkook pedig fél meztelenül a kanapéján...
- És? Ebben nincs semmi rossz.- dörzsöli meg szemeit, még mindig álmosan.
- Mi... Mi kivertük egymásra.- motyogja alig hallhatóan, viszont mivel mindkettejüknél nagy volt a csend, ezt a kis pár szót, Jimin tisztán ki tudta venni.
- Mi van?!- ül fel döbbenten. - Mégis hogyan?!- hangja meglepett, hisz ismeri legjobb barátját, tudja, hogy ilyeneket nem szeret el siettetni.
- Te talán nem tudod, hogyan kell kiverni magadnak?!- háborodik fel már Tae is.
- Nem így értettem te idióta!- kell fel ágyából és sétálni kezd a házában. - Hogy történt?
- Hát, videocheten beszéltünk, én a kádban feküdtem ő meg az ágyában, majd egy kis idő múlva felállt az ágyból és ki sétált a nappalijába, ekkor láttam meg, hogy félmeztelen van. És hát...- ismét elakad a szava. Túlságosan zavarban érzi magát, hogy erről beszélni tudjon.
- Fel állt rá a farkad?- kérdezi közben kávét készített magának. Jimin mindig is nagy szájú volt, és ebben a helyzetben sem érezte kellemetlenül magát. Sőt, jól szórakozott barátján.
- Igen!- mondja kicsit hangosan, amit barátja meg kuncog. Taehyungot mindig fel idegesítette, ha ő magyarázott neki valamit, az alacsonyabb pedig jól szórakozott rajta.
- Részeg voltam és nem bírtam Jimin~~ Annyira jól nézett ki... Perverz dolgokat mondtam neki, és meg is mutattam magam neki teljesen, csak hogy felizgassam őt, csak a farkamat takartam el, bár nem értem, hogy miért.- gondolkodik el, majd hosszasan sóhajt egyet.
- Tudod, eléggé kanos vagy részegen. Egyszer majdnem meg dugtál, annyira részeg voltál.- nevet vissza gondolva egy régi emlékre.
- Jimin!!! Most nem ez a lényeg!!- emeli fel hangját idegesen a hajába túrva.
- Jól van, nyugi. Igazából nem értem mit aggódsz ezen. Ő a pasid, igaz még csak egyszer találkoztatok, de férfiak vagyunk az isten szerelmére! Ez nem gáz, Tae. Jól éreztétek magatokat, ennyi. Nem dugtatok még, és nem is egymasnak vertétek ki, hanem egymásra, ez azért más dolog. Ne parázz már.- iszik bele kávéjába, közben le tette telefonját úgy, hogy Tae jól lássa őt.
Taehyung el gondolkodott, és meg is nyugodott egy kicsit. Jungkook is mondta neki, hogy ez nem baj, hisz csak jól érezték magukat.
- Igazad van.- mondja megkönnyebbülten.
- Tudom.- nevet jóízűen. - Amúgy láttad, Jungkook farkát?? Mekkora? Biztos hatalmas.- bújik bele a kamerába kíváncsian.
- Miért érdekel téged, Jungkook farka, huh?!- kérdezi ideges hangnembe, de nem volt ideges.
- Ő Jeon Jungkook, kit nem érdekelne a farka? Ne hülyéskedj már, Tae.- mondja neki hitetlenül megrázva a fejét.
- Nem láttam, és ha láttam is volna, akkor sem mondanám el neked!- mutat rá a telefonon keresztül. - Téged, Yoongi farka érdekeljen!- teszi még hozzá.
- Az övé is érdekel.- mondja elgondolkodva. - Szerintem az övé is nagy, de Jungkooké fix, hogy nagyobb.
- Farok mániás vagy, barátom.- sóhajt fáradtan.
Már hozzá van szokva, hogy barátja ilyen, és ezt szereti is benne. Mármint nem azt, hogy farok mániája van, hanem azt, hogy ennyire nyitott előtte. Akármi baj történik velük, vagy ha valami hülyeséget csinálnak, egymással mindig nyitottan és nyugodtan megtudnak beszélni mindent. És ettől különlegesebb az ő barátságuk.
- Tudom.- mosolyog, azzal a tipikus, Jimin mosolyával. - Te pedig, Jimin mániás vagy, tudom, hogy még mindig oda vagy a seggemért.- nevet hangosan.
- Bombázó segged van, de lehet, ha majd látni fogom Jungkookot meztelen akkor majd nem így fogom gondolni.- mondja komoly hangon, vissza tartva mosolyát.
- Hé!- kiabálja csúnya pillantással illetve barátját. - Megfogok sértődni!- vág sértődött arcot elcsapta Taeról a fejét.
- Miért?- kérdezi még mindig komolyan. - Mindig ideges vagy, ha áradozok a seggedről, majd így leszokom róla, és csak Jungkook bombázó testéről fogok áradozni.- jelenik meg egy félmosoly arcán. Jimin tudja, hogy csak ugrani akarja, mégis úgy tesz mint aki tényleg megsértődött.
- Ez megcsalásnak számít!!
- Nem vagy a párom!!
- Szemét vagy.- durcizik be.
- Tudod, hogy szeretlek Chim~.- nevet hangosan és Jimin is vele együtt nevetett.
Még beszélgettek kicsit, arról, hogy Tae mikor fog haza érni, és mivel már pakolnia kellett így bontották is a vonalat.
Taehyung sokkal jobban érezte magát, és nem is bánta meg, hogy az megtörtént közte és a fiatalabb között, még akkor is, ha ez egy kicsit korai is volt. Jiminnek igazat adott, ők férfiak és izgalmi állapotban voltak, és nem is értek egymáshoz, csak saját magukhoz.
Legtöbbször Tae kicsit szomorúan, ha haza megy ilyen hamar más országból, mert szeret új helyekre járni, új dolgokat venni, most viszont repdesett az örömtől, hogy már este otthon lesz, mivel holnap randira megy, és már alig várja.
-------------------------------~♡~
YOU ARE READING
𝐼𝑛𝑠𝑡𝑎𝑔𝑟𝑎𝑚 •𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤• ✔️
Fanfiction✦B̶E̶F̶E̶J̶E̶Z̶E̶T̶T̶✦ ~{- 𝑇𝑒𝑡𝑠𝑧𝑒𝑙 𝑛𝑒𝑘𝑒𝑚...- 𝑚𝑜𝑡𝑦𝑜𝑔𝑗𝑎 𝑙𝑎́𝑔𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑔𝑜𝑛. - 𝑀𝑖?- 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑡 ℎ𝑎𝑙𝑘𝑎𝑛 𝑎𝑧 𝑖𝑑𝑜̃𝑠𝑒𝑏𝑏, 𝑑𝑒 𝑎𝑚𝑖𝑘𝑜𝑟 𝑒́𝑠𝑧𝑟𝑒 𝑣𝑒𝑠𝑧𝑖, ℎ𝑜𝑔𝑦 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑘𝑜𝑚𝑜𝑙𝑦𝑎𝑛 𝑚𝑜𝑛𝑑𝑡𝑎...