törpém~ 💜
---------Szia TaeTae. ❤️
Szia Jiminie~ 💜
Mit csinálsz?
Hol vagy?Jungkookienál vagyok.
Épp a kedvenc sorozatunkat nézzük. 😊
És te?Mi is ezt csináljuk Yoongival.
Ez szupi. ☺️
Viszont van egy rossz elő érzetem.
Ugye nem történt baj?Hát...
Van valami amit el kellene mondanom.
Lehet hogy már tudsz róla, de ezt akkor is el kell mondanom.Chim...
Kezdesz meg ijeszteni.Előbb kérdeznék valamit.
Igen...?
Yoongi nagyon jó barátod ugye?
Az egyik legjobb, igen.
Miért?Ha meg tudnád hogy megcsal engem, de nem tudod biztosan hogy tényleg igaz e, nem tudod a részleteket, csak egy nap rá jössz valamilyen módon hogy van valami amit nekem nem mondott el.
Valami ami valakihez kötődik.
El mondanád nekem?
De mondom, nem vagy biztos benne hogy tényleg így van e!Nagyon szeretem Yoongit, ezt te is tudod, a csapatunk után ő a legjobb barátom.
Viszont te a lelki társam vagy.
Akármi lenne ami a kapcsolatotokhoz függene és úgy vélném hogy ez ártana neked, akkor gondolkodás nélkül szólnék neked róla.
Remélem Hyung nem csalt meg téged mert akkor ki tépem a tökeit!!!!!!!!Nem, nem csalt meg.
De...
Azt hiszem téged megcsaltak Tae...Mi...?
Ezt meg hogy érted Jimin?!Ezt a képet pár órája posztolta instán...
Egyáltalán nem tudok erről semmit.
Nem tudom hogy ez most hirtelen mi.
De úgy éreztem hogy tudnod kell róla...Én...
Én ezt...
Később beszélünk.Tae kérlek írj amint beszéltetek!
Ha szeretnéd majd át megyek, de kérlek ne csinálj semmi hülyeséget.💜
-----------------------------~♡~
Az idősebb hirtelen azt sem tudta, hogy mit tegyen, vagy gondoljon. Az a kép teljesen ledöbbentette őt, csak ült és a telefonja képernyőjét nézte. Arcára semmilyen érzelem nem ült ki, így a fiatalabbnak még csak fel sem tűnt, hogy szerelme abban a pillanatban épp a mélyben zuhanás szélén állt.
Pörgött az agya, de semmire nem jutott vele. Az emlékei közt kutatott, valami olyasmi után amiben a fiatalabb furán viselkedett volna vele, de semmi. Jungkook mindig boldog és nyugodt volt vele akárhányszor együtt töltötték az időt, még csak jelét sem látta annak, hogy esetleg rajta kívül valaki más is lenne a fiatalabbnak.
YOU ARE READING
𝐼𝑛𝑠𝑡𝑎𝑔𝑟𝑎𝑚 •𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤• ✔️
Fanfiction✦B̶E̶F̶E̶J̶E̶Z̶E̶T̶T̶✦ ~{- 𝑇𝑒𝑡𝑠𝑧𝑒𝑙 𝑛𝑒𝑘𝑒𝑚...- 𝑚𝑜𝑡𝑦𝑜𝑔𝑗𝑎 𝑙𝑎́𝑔𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑔𝑜𝑛. - 𝑀𝑖?- 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑡 ℎ𝑎𝑙𝑘𝑎𝑛 𝑎𝑧 𝑖𝑑𝑜̃𝑠𝑒𝑏𝑏, 𝑑𝑒 𝑎𝑚𝑖𝑘𝑜𝑟 𝑒́𝑠𝑧𝑟𝑒 𝑣𝑒𝑠𝑧𝑖, ℎ𝑜𝑔𝑦 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑘𝑜𝑚𝑜𝑙𝑦𝑎𝑛 𝑚𝑜𝑛𝑑𝑡𝑎...