•60•

462 27 4
                                    

jungkook97
----------

Lent várlak.

Már itt is vagy??

Mhm. 😁

Jó jövök.
-------------------------------

~♡~

Taehyung egy széles mosollyal sétált ki a házából, ahol a fiatalabb már várta őt.

Nagyon boldogak voltak mindketten, főleg Jungkook. Ő inkább izgatott volt, hisz napok óta erre a napra készült. Órákon át törte a fejét, arra, hogy mi lenne a legjobb randi, amit az idősebb is élvezni fog. Előbb csak egy vacsorára gondolt, de azt egyből el is vetette, nem akart ilyen unalmas lenni. Ezt monotonnak tartotta, az emberek, ha randiról van szó, szinte egyből az éttermeken kezdenek el agyalni, hogy melyiket válasszak a ma estére. Jungkook nem ilyen volt. Ő szeretett szórakozni, új dolgokat ki próbálni, és különlegessé tenni az unalmas dolgokat.

- Szia, szépség.- nyújtja ki jobbját az idősebbnek, aki gondolkodás nélkül helyezi kecses mancsát, a fiatalabb nagy és erős kezébe.

- Milyen szépség, te hülye.- neveti el magát, de Jungkook látta a pirult arcát a bókjától, szóval nem tervezett leállni a becézgetéssel.

Jungkook a kocsijának dőlve várta az idősebbet, és amikor meg érkezett és a kezére fogott, Kook a lábai közé húzta Taehyungot. A fiatalabb mellkasára téve kezeit tartotta meg magát, Jungkook pedig Tae derekán pihentette kezeit.

- Várod már a napot?- teszi fel a nyilvánvaló kérdést Jungkook, egy széles mosollyal az arcán.

- Tudod, hogy igen.- kuncog az idősebb. - És, ha már így fel jött a szó. Hova megyünk?- hangja izgatottan csengett, és a mosolyát sem tudta vissza tartani.

- Sajnálom Taehyungie, de ez még titok.- sóhajt fel drámaian, és az alsó ajkát is le biggyeszti, azt tettetve, hogy e miatt milyen szomorú lenne.

- Utálom a titkokat!- teszi karba kezeit, és el is csapja a fejét Jungkookról. Hangja jól hallhatóan durcás volt, Jungkookból mégis halk nevetést váltott ki ezzel a reakciójával.

- Még csak addig kell kibírnod, míg oda nem érünk, szóval ne durcizz.- teszi állára kezét, és gyengéd mozdulatokkal vissza fordítja az idősebb fejét, hogy a szemébe tudjon nézni.

- Jó.- sóhajt megadóan. - És szerintem indulhatnánk is.- pillant a járműre, majd vissza a fiatalabbra.

- Jó ötlet.- motyogja halkan, és fejével közeledni kezd az idősebb felé. - Csak előbb még...- suttogja maguk közé. Szemei le csukódtak, és Tae engedte is volna, hogy meg csókolja, de ő nem volt az a könnyű eset fajta.

- A-a.- teszi mutató ujját a fiatalabb ajkaira, ezzel meggátolta abban, hogy ajkaira tapadjon. - Nincs csók a randi végéig.- néz magabiztosan a fiatalabb döbbent szemébe, majd el mosolyodik és ellép tőle.

- És még én vagyok a gonosz.- motyogja az orra alatt, szemöldökeit ráncolva. Viszont nem erősködött, el lökte magát a kocsitól és ki is nyitotta Taehyungnak az ajtót, aki modelleket meg szégyenitő mosollyal köszönte meg neki és be is ült a járműbe.

Jungkook is gyorsan szaladt az ő felére, és amint be ült a kocsiba, ismét ott virított szép mosolya neki is. Be indította a kocsit és már indulhatott is a mai randinapjuk.

𝐼𝑛𝑠𝑡𝑎𝑔𝑟𝑎𝑚 •𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤• ✔️Where stories live. Discover now