Το δωμάτιο της Aida είχε γεμίσει με κουτιά. Είχε σχεδόν πακετάρει τα πάντα μέσα στη νύχτα, χάνοντας πολύτιμες ώρες ύπνου και τώρα ήταν πέντε το πρωί. Δεν την πείραζε. Έτσι κι αλλιώς ήταν σίγουρη ότι δε θα είχε μπορέσει να κοιμηθεί. Είχαν συμβεί υπερβολικά πολλά πράγματα στη ζωή της το τελευταίο διάστημα. Καλά πράγματα και άσχημα πράγματα. Είχε αποφασίσει να σκέφτεται τα καλά, για να μπορέσει να κρατηθεί έστω και λίγο η ελπίδα της πως όλα θα είναι εντάξει. Έτσι τη συμβούλεψε ο Luis.
Το ένα ήταν ότι ένιωθε πλέον άνετα με τη μητέρα της. Έστω και λίγο...
Και το άλλο ήταν πως η ίδια ένιωθε περήφανη για τον εαυτό της. Έστω και λίγο...
Κοιτάχτηκε στον μικρό της καθρέπτη πριν τον βάλει κι αυτόν σε κουτί. Η αντανάκλασή της της θύμιζε τη μητέρα της με αυτούς τους μαύρους κύκλους. Όμως δεν έβλεπε το ίδιο μίζερο πρόσωπο που έβλεπε μέχρι τώρα όποτε κοιταζόταν στον καθρέφτη. Επεξεργάστηκε τον εαυτό της από κάθε γωνία και χαμογέλασε αυθόρμητα. Της άρεσε πάρα πολύ το νέο της κούρεμα.
Ναι, ήταν περήφανη για τον εαυτό της. Είχε πάρει τη σωστή απόφαση. Διέγραψε το βίντεο. Το έκανε. Και το έκανε μόνη της. Δεν την ανάγκασε κανένας. Και τώρα μπορούσε να σκεφτεί πολύ πιο καθαρά.
Στο κεφάλι της έφερναν βόλτες οι συζητήσεις και τα συμβάντα των τελευταίων ημερών και οι φωνές όλων γύριζαν στο μυαλό της.
"...Έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Επειδή αγαπάς κάποιον δε σημαίνει ότι είσαι ερωτευμένος μαζί του."
"Αυτό που θέλω να πω είναι ότι μόνο όταν αγαπήσεις κάποιον μπορείς να αλλάξεις."
"Θα με βοηθήσεις να γίνω καλύτερος;"
"Σε αποπροσανατόλισε. Ενδιαφέρον..."
Και μέσα σε όλο αυτό το σύννεφο από λόγια που της είπαν, η Aida θυμήθηκε κάτι που η ίδια ρώτησε τους γονείς της πριν λίγο καιρό. Τότε που άρχισε να την μπερδεύει η κατάσταση με τον Emeril και άρχισαν οι πρώτες της μεγάλες απορίες.
"Και... Πώς ξέρατε ότι ήσασταν ερωτευμένοι;"
Η μητέρα της είχε κοιτάξει με την άκρη του ματιού της τον πατέρα της κι εκείνος χαμογέλασε αχνά. "Δεν ήταν δα και δύσκολο να το καταλάβεις"
Δεν είχε δώσει πολλή σημασία στην απάντηση που πήρε τότε γιατί νόμισε ότι δεν είχαν πάρει στα σοβαρά την ερώτησή της. Αλλά τώρα το έβλεπε.
DU LIEST GERADE
Όχι Και Τόσο Σκληρός
Jugendliteratur"Το Μιλάνο δεν είναι όμορφη πόλη." Όταν οι ζορικοι άνδρες τα βρίσκουν σκούρα φταίει μία γυναίκα. Και φανταστείτε το ζόρι ενός κακοφημου νταή όταν ένα κορίτσι θα τραβήξει βίντεο αυτόν και την παρέα του να ξυλοκοπουν ένα αθώο παιδί! Τι επιλογές έχει;...