0.1

98 15 75
                                    

5 yıl önce - Jisung 18 yaşında, Minho'nun programını keşfettikten sonraki gün, Minho 23 yaşında

Jisung okuldan çıkar çıkmaz her zaman olduğu gibi kulaklığını takmış, son ses dün keşfettiği radyo programını dinleyerek otobüs durağına ilerliyordu. Gün boyu duyduğu seslerden sonra şarkı dinlemek ve bu adamın sesini duymak ona çok iyi geliyordu.

''Birazdan istek parçaları alacağım arkadaşlar. İnstagram'a gidip programımızın 'daisy_radio' adlı hesabına yazmaya hazır olun lütfen.''
Sonda resmen aegyo yapmış olması gülümsetti genci. Dün keşfettiği bu program aslında zaten dün başlamıştı. Uzun zamandır bir programı baştan takip etmek isteyen Jisung oldukça mutlu olmuştu. Program sunucusunun şarkı söylerken sesinin çok güzel olacağına inanıyordu. Kim bilir, belki bir gün duyabilirdi? Düşüncelerle birlikte durağa gelmiş ve banka oturmak yerine kenarda dikilerek sigra içmeyi tercih etmişti. Tam sigarasını ateşlerken tekrar program sunucusunun sesi duyuldu.

''Yeni katılanlar, hoş geldiniz. İstek şarkı alımına başlıyoruz 'daisy_radio' instagram hesabımıza yazın lütfen.''

Jisung hızlıca uygulamaya girip, bu adamın sesini ilk duyduğundan beri aklından da dilinden de ayrılmayan şarkının adını yazdı.

''Oh! Bir hayranımız hızlı çıktı! Taemin - Just Me And You istemiş Peter. Hemen açıyorum Peter!''

Adını bile bilmediği bu adamın ona Peter diye seslenişi Jisung'un oldukça hoşuna gitmişti. Gülümsemesi engel olamayacağı kadar hızlı bir şekilde yer edindi dudaklarında. Nedense dün bu adamı ilk duyduğundan bu yana sürekli fark etmeden gülümsüyordu.

Cümlesi biter bitmez açtığı şarkının şu anki sözlerine takıldı Jisung.

''어지러운 세상 속 다른 건 다 지워
우리만 남도록''

''Bu karmaşık dünyadaki her şeyden kurtuluyorum
Böylece kalan tek kişiler biz olacağız''

Gözlerini kapatıp arkasındaki durağın cam duvarına sırtını ve başını yaslayarak sigarasından derin bir nefes çekti içine. Şarkı sesi kısılırken tekrar sunucunun sesi duyuldu.

''Umarım Peter böldüğüm için kızmaz... Sizi, size zarar veren veya sevmediğiniz şeylere iten kim varsa çevrenizde; onlardan uzaklaşın. Yapamıyorsanız da onların uzaklaşmasını sağlayın. Ama mutlaka uzak olun o insanlardan. Böldüğüm için tekrar bir şarkı istemeni rica edeceğim Peter! Özür mahiyetinde. Bekliyorum.''

Jisung gülümseyerek uygulamaya girip mesaj yazdı.

''Tekrar aynı şarkı mı? Çok seviyor olmalısın. Pekala. Tekrardan açıyorum ve bu sefer susuyorum.''

Sonda gelen kıkırtısı gencin de kıkırdamasına neden oldu. Şarkı yeniden başlarken gelen otobüsle hızlıca hazırda tuttuğu ıslak mendile sigarasını bastırarak söndürüp sardı ve çöpe attı. Seri adımlarla otobüse bindiğinde boş olan yerlerden birine oturmak yerine açık olan camın yanında ayakta beklemeye başladı.

Kulağında çalan şarkı ve açık camdan yüzüne vuran ılık rüzgar onun için huzurdu şu an. Gözlerini kapatıp anın tadını çıkartmakta karar kıldı.

Şimdi

Jisung'un rutininde farklı olan tek şey çıktığı yerin okul değil de iş yeri olmasıydı. Manga çizerliği yapıyordu ve son gönderdiği çizimde bir sorun olduğu söylenerek şirkete çağırılmıştı. Ancak işin aslının kendisinden sorumlu editörün doğum günü için hazırladığı sürpsiz olduğu ortaya çıkmıştı. Aldığı birkaç hediyeyle metroya ilerliyordu. Yine kulağında kulaklık vardı ve yine 5 yıl öncekiyle aynı programı dinliyordu.

''Peter! Buradasın değil mi? Her yayınımda olduğu gibi.'' ufak bir kıkırtı bırakmıştı Minho. Evet Jisung adını öğrenmişti artık onun. Lee Minho.

Elindeki paketlerin izin verdiği kadar hızlıca cebinden telefonunu çıkartıp 'her zamanki gibi buradayım' yazdı.

''Biliyordum! Peter beni asla yalnız bırakmaz.''

Jisung'un yayınları düzenli takip etmesi ve sürekli şarkı istemesi dolayısıyla artık Minho ona alışmıştı. Her yayınına 'Taemin - Just Me And You' eşliğinde başlayıp 'Peter! Buradasın değil mi?' diye sorardı.

''Hepinizin artık alıştığını varsayarak günlük konuşmamın fonu için yine Peter'a danışıyorum. Aldığım dönütlere göre herkes onun zevkinden memnun. Bu yüzden bunu yapmaktan çekinmiyorum.''

Jisung metroyu beklerken hiç çıkmadığı sohbet odasında tekrar parmaklarını klavyenin üzerinde gezdirdi.

''Konuşmanın içeriği ne olacak? Ona göre bir şey önermek istiyorum bu sefer, demiş Peter. İnsanın kendisini sevmesi üzerine konuşacağım Peter. Ne önereceksin bakalım bize.''

Jisung biraz düşündükten sonra tekrar bir şeyler yazdı hızlıca.

''Tanrım! Bu konudaki tüm şarkılar pop tarzında ancak daha sakin bir şarkı gerek o yüzden içerik açısından değil de tarz açısından bakarak bir şarkı önereceğim. Bugünkü önerim Taemin - Snow Flower demiş Peter. Bu şarkıyı çok severim Peter. Denk gelmesine sevindim. Aslında bir itirafım var arkadaşlar. Taemin dinlemeye 5 yıl önce başladım. O da Peter'ın 5 yıl önce önerdiği 'Just Me And You' şarkısıyla oldu. Bu yüzden teşekkürler Peter, sayende çok mükemmel bir şarkıcıyla tanıştı playlistlerim.''

Jisung 'rica ederim' yazıp gönderdi.

Şarkı başlarken Minho da konuşmaya başladı.

''Günümüzde bir çok insan kendisini sevmekte güçlük yaşıyor ve bunun sebebi de hep diğer insanlar oluyor. Değersiz ve yetersiz hissettiriliyoruz insanlar tarafından. Bir de işin kalıplar tarafı var. Başarı, güzellik, yakışıklılık ve daha nice kalıba sokulmaya çalışıyoruz. Öncelikle İlkini ele almak istiyorum. Şunu fark etmenizi istiyorum, size yetersiz veya değersiz hissettiren insanlar; aslında kendileri öyle hissediyorlar. Yani birileri onlara öyle hissettirmiş onlar da acısını çıkartacak birilerini arıyorlar. Ne yazık ki onlardan biri de siz oluyorsunuz. Ya da sadece narsist insanlardır. Kendilerini pohpohlamak için diğer insanları aşağılarlar. Suç hiçbir zaman sizde değildir. Yetersiz, değersiz ya da çirkin değilsiniz. Ya da başarısız. Unutmayın ki herkes farklı şartlar altında savaşır hayatta. Sizin savaşınız da farklıdır elbet. Bu durumda başarınız da yeterliliğiniz de değeriniz de sadece sizi bağlar ve size özeldir. Umarım içinizden birilerinin biraz da olsa içini rahatlatmış ya da bir şeyleri fark etmesini sağlamışımdır. Şimdi sizi yeni bir şarkıyla baş başa bırakıyorum.''

Minho konuşurken bindiği metroda oturmuş, hoşlandığı adamın ince düşünceliliğine gülümsüyor ve gözleri kapalı bir şekilde şarkının tadını çıkartıyordu şimdi Jisung.

~~

Bu kurguyu yazmaya aylar öncesinde bir radyo programı dinlerken karar verdim. O kadar ayrı ki benim için güzelce aktarabilir miyim diye endişelendiğim için yazmaktan geri durdum uzun bir süre. Ancak artık yazmam gerketiğini düşündüm ve bu yola koyuldum. Umarım güzelce işleyebilirim okuyan herkese.

Tüm kurgularım gibi (her ne kadar hiçbiri bitmediği için paylaşmasam da bunu şimdiden paylaşacağım) bu kurgum için de bir playlist hazırlıyorum ancak bu ayrı olacak bence. Çünkü Jisung'un Minho'ya programda önerdiği şarkıların olduğu bir playlist olacak. Linkini panoma ve aşağıya bırakacağım. Ulaşılmasında sorun olmaz umarım. Kurgum bitene kadar güncelleyeceğim listeyi. Görmediğimiz 5 yılda önerdikleri de olacak listede✨

https://open.spotify.com/playlist/2QlRhQ9HQfXzJDm1Ms1ylv?si=3TMOj7lYRaWxZUJlNaHx2g

Kapağındaki görselin çizimi Jisung'a aitmiş gibi düşünelim lütfen✨

Her lahzanız muteber insanlarla dolu olsun

Gökkuşağıyla kalın🌈

just me and you - minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin