0.5

28 8 40
                                    

Jisung kendini uykusuzluktan bitap düşmüş bir halde eve atar atmaz bar köşesine ilerledi. Bugün şirkette kestirmeye fırsatı olmamıştı ve bir şeyler çizebilecek kadar çakırkeyif olması gerekiyordu. Bu yüzden ne ağır bir şey içmeliydi ne de hafif. Bar tezgahının arkasına geçtiğinde uzun zaman sonra ilk defa uğraşmak istemediğini fark etti. Oflayarak çalışma odasına gidip küçük buzdolabından bir teneke bira çıkarttı. Daha dolabı kapatmadan teneke kutuyu açıp büyük bir yudum aldı. Hazır şeyler içmeyeli uzun zaman olmuştu. İçkilere ilgisi ve de bu konuda bilgisi olduğu için kendisi hazırlamayı tercih ederdi genelde. Öyle tadı daha güzel gelirdi. Hem içkisinde özgür olurdu.

Buzdolabını kapatıp masasına adımladı elindeki ilacıyla. Bardaklığın üzerine birasını bırakıp gözlüğünü taktı ve sandalyesine oturdu. Bugün Minho'nun programı yoktu ve Jisung yine de çizim yapmak zorundaydı. Bu yüzden hem çakırkeyif olmalıydı hem de eski kayıtlarından birini açmalıydı. Eskileri dinlemek odaklanmasına yardımcı oluyordu ancak yenileri dinlemek kadar değil. Yoksa içkiye gerek kalmazdı zaten.

Çizim yapmalıydı yapmasına ancak eli bir türlü gitmiyordu tabletine. Tereddütte kalıyordu. Neyin tereddütü olduğunu kendisi de bilmiyordu ya. Kendisiyle çeliştiği anda tabletinden gelen bildirim sesiyle savaşına bir son verip açtı tableti. Son attığı bölüme yorum gelmişti.

dmsnyh: Çift çok güzel. Özellikle Ji-Ah'ın Oh-Min'e olan aşkı o kadar sevimli ki♡

Yorum Jisung'un gülümsemesine neden oldu çünkü Ji-Ah kendisiydi, Oh-Min ise Minho. Kendisini tutamayıp yoruma cevap verdi.

Seoji(creator): Teşekkürler♡

Daha cevap vereli saniyeler olmuştu ki cevap geldi.

dmsnyh: OHS SEPJİ ŞAKA MO CİDDWM YAŞABDI MI BU

Seoji(creator): Sakin lütfen. Evet cidden yaşandı. Yorumunuz çok hoşuma gittiği ve içten geldiği için cevaplamak istedim.

dmsnyh: Tanrım! Sakin kalmakta zorlanıyorum. Son zamanlarda en sevdiğim manga haline gelen manganın çizeri yorumuma cevap verdi ve çok hoşuna gittiğini söylüyor!

Seoji(creator): Böyle söyleyince sakin kalması gerçekten zormuş gibi geldi. En sevdiğiniz manga olması beni çok mutlu etti.

dmsnyh: Tanrım... Ağlıyorum😭

Seoji(creator): Hey! Lütfen sakinleşin. Sizi ağlatmak istemiyorum. Tanrım ne yapmalıyım? Okuyucumu ağlattığıma inanamıyorum.

dmsnyh: Hayır hayır! Cidden ağlamıyorum yanlış anladınız.

Seoji(creator): Cidden mi?

dmsnyh: Elbette. Çok heyecanlandım ve mutlu oldum anlamında demiştim.

''Bir insan mutlu olunca neden üzgün bir emoji kullanır ki?'' diye mırıldandı kendi kendine.

Seoji(creator): Anladım. Sevindim ağlamamanıza.

dmsnyh: ♡

Jisung, okurunun son yorumunu sadece beğenmekle yetindi. Kalp atmasının tuhaf karşılanacağını düşünmüştü. Uygulamadan çıkıp çizim yaptığı uygulamayı açtı. Birasından bir yudum alıp telefonundan Minho'nun eski bir programını açtı. Yine o enerjik girişini duymak dudaklarında serseri bir gülüşün peyda olmasına sebep oldu.

Kanına adım adım karışan içki ve Minho'nun huzur veren sesi sayesinde kendisini daha dinç hissetmeye başlarken sonunda bir şeyler karalamaya da başlamıştı. Tek sorun çizdiği şeylerden bir türlü memnun olamayışıydı. Çizip siliyordu sürekli. 1 saatin sonundaysa bu durum fazlasıyla canını sıkmış olacak ki kalemini masaya fırlatıp sırtını sandalyesine yaslayıp başını geriye attı. Derin bir nefes bırakıp sandalyesiyle bir sağa bir sola döndü. En sonunda kalkıp biten biranın teneke kutusunu çöpe atarak salondaki bar köşesine gitti. Kendisine cin tonik hazırlayıp tekte dikti. Bardağı sertçe tezgaha bırakıp banyoya ilerledi. Sıcak suyu açıp küvete dolmasını beklerken dolaptan lavanta esansı alıp küvete döktü bolca. Minho bir programında lavanta esansının kendisini rahatlattığını söylemişti. Ondan sonraki gün Jisung gidip lavanta esansı depolamıştı.

just me and you - minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin