♡7♡

66 2 0
                                    

Г.Т на Хюнджин
Вече беше 22:40,а феликс ми каза, че отова да тоалетна още преди 5 минути, но и така не се върна.Реших да отида да проверя, но талетната беше празна.Отидох в вече нашата стая и видях едно малко,сладко,красио,свито на топка момче, а именно Феликс.Беше с пижама на която има патенца.Обаче той не се беше завил, взех му едно одеало и го завих.След около 30 минути за къпане,сушене,миене на зъби и обличане на пижама най-накрая легнах.

Г.Т на Феликс
Събудих се от алармата която забравих да изключа вчера вечерта.Първото нещо което видях е Хюнджин.Беше толкова сладък.Спрях алармата за да не събуди и него, сед това станах и отидох в банята за да си измия зъбите.След точно 4 минути излязох от тоалетната и се запътих към нашата стая за да си взема дрехи.Отидох до гардероба и го отворих.Реших да избера дрехи за мен и Хюджини.Харесва ми как го казах.Оххх. Феликс спри се, избираш дрехи, ок?Така.Аз ще бъда в черни,тесни,скъсани дънки с бяла тениска и черна шапка.А тойй??Той ще е с обикновенни черни,скъсани дънки и бяла риза, ще има слънчеви очила върху косата си.Добре харесва ми.Облякох се и пставих неговите дрехи на вече оправеното ми легло.Тръгнах към кухнята за да направя закуска.След 20 минути успях да направя яйца на очи.Тръгнах към стаята, но се спънах и паднах.Тръгнах да се изправям но сънения Хюнджин дойде и ми помогна като проговори.

Х:Добре ли си?-попита с притеснение и дразгавина в гласа си.
Ф:Да, просто се спънах, добре съм!
Х:Мммм!!На какво ми мирише?Яйца?Бекон?Не знам!
Ф:Мм даа, направих яйца с бекон, понеже знам, че обичаш!

Г.Т на Хюнджин
Вече наядени отидох да си облека дрехите.Отидох и видях на леглото на Фел мои дрехи.Реших, че са за мен и ги облякох.Отидох при него и като ме видя сякаш личицето му грейна, очичките пълни с звездички и усмивка до уши.Беше най-сладкото човече в този момент.
  
                               •SKIP TIME•
Реших да питам Фел дали иска навън и разбира се той се съгласи.Запътихме се към парка.Там беше пълно с двойки,деца,родители и възрастни хора.Беше приятно.Отидохме до магазимчето и си взехме по едно сладолетче.Седнахме на една тъкмо освободена пейка и започнахме да ядем.По едно време Фел се беше нацапал и реших да го изчистя.С палеца си изчистих ваниловия сладолед до устната на Феликс.Той ме погледна с разширени очи.Стояхме малко време така докато едно малко дете не мина с колелото си и в ръката си сокче, то се спъна и падна, сокчето отиде върху Фел, а той се затича къю детето да му помогне.Помогна му и се върна.

Ф:Хюнджини....Ааа...Хюнджин..амм...нацапах се с-става ли да се приберем да се преоблека,че това сокче на бялата ми тениска няма да се махме от самосебе си!-каза с надсмешка.
Х:Добрее...А и това ,,Хюнджини" е много сладко викай ми така.

Г.Т на Феликс
Малеее целия съм червен!Хората какво ли си мислят за мен? Ужасс!!!
Вече си бяхме в къщи.Преоблякох се и се върнах в кухмята където ме пакаше Хюнджин.Там видях едно сладко,по-голямо момче от мен да спи.Взех одеало и го завих.Все пак беше 18:40 къде ще ср разхождаме?Реших да си лягам и аз.
Преоблякох се,влязах в банята и си легнах.

......................................................................
Takaaaaaa tova e mnogo dulgo za men.....I iskam da kaja che go napravih SPECUALNO ZA EDNA MOQ PRIQTELKA ZASHTOTO MNOGO IAKASHE DA CHETE OSHTEEE...I veche si nqmam u na predstava kakvo da pisha🥲🥲🔪
Sorry za greshkiteee

Fall In Love      Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ