Г.Т на Неутрал
Вече минаха 1 месец от както момчетата са в едно общебитие.И двамата искат да си признаят чувтвата но не могат, защото ги е страх да не развалят приятелството си.Но освен един проблем трябва задължително да има и втори.Г.Т на Феликс
В тази една седмица се случиха много неща, например с Хюнджин всяка нощ се разхиждаме,готвим заедно, чистим заедно.Правехме всичко заедно, е освен някои неща.Та сега си мислех кога ли ще се прибере Хюнджин защото излезе навън с майка си.Докато си мислех някой звънна.Помислих си че е Хюнджин и се запътих на там.Отворих вратата и пред мен стоеше човека който ме остави без майка.Ф:Т-ти??...Какво правиш тук?Не ти ли стигна всичко което ми причини?Защо се върна?Искаш и мен да убиеш ли?Ти си един убиец!Ти ме остави без майка......Вижте господине, не мисля да се занимавам с вас!Дори не знам как разбрахте къде живея!
???:Знам много повече от колкото си мислиш.....Синко!Убих майка ти,жена ми защото беше чудовище!
Ф:МЛЪКНИ МАМКА МУ!МАХНИ СЕ!НЕ ИСКАМ ДА ТЕ ВИЖДАМ!Чудя се как не си в затвора!Даже като се замисля ще звънна!-взех си телефона,но баща ми ме удари.Залитнах и паднах.Той започна да ме налага.Старата песен на нов глас.Г.Т на Хюнджин
С майка ми се рязхождахме.Но стана време да се прибирам.След около 5 минути се прибрах, защото не бях въобще далече от мястото където бяхме с майка ми.От началото на коридора видях, че вратата ни е отворена и се затичах.Гледката ме зашемети.Втурнах се и махнах мъжа които налагаше Феликс. Фел беше целия в кръв.Избутах мъжа отвън и затворих пред лицето му, защото нямах време да се занимавам с него.Вдигнах Феликс и отидохме до леглото.Той започна да плаче.Значи...до сега...той....да се е здържал????Промих раните му които бяха на лицето му.Х:Фел....Амм...Добре ли си?-вместо да ми отговори той ме прегърна.
Х:Фел....Какъв беше този мъж???
Ф:Т-той....Н-не е в-в-важно!-давеше се в собствените си сълзи.
Стана ми много жал за него.Реших да го приспя и да видя камерата.Амм хехе да има камеря която я сложих още преди 1 седмица.Никой не знаеше за нея.
Той заспа сравнително бързо.За това отидох да видя камерата.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
6 минути по-късно
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Г.Т на Хюнджин
Боже мой!Как бащата на МОЯТ Фел е убил майка му?Фел защо не ми е казал?Защо крие такова нещо?Защо трябва да го крие?Боже Фел, защо?Ф:Хюнджин...Какво правиш?Какъв е този лаптоп?
Х:Нищо важно...Играх на една игра.
Ф:Добре..
Х:Амм??Фел..Може ли да ми кажеш какъв беше този тип?
Ф:Той е баща ми!Защо?
Х:А какво искаше от теб?-реших да видя дали ще ми каже..Оказа се, че е доста лесно..Дали е защото ми има доверие?
Ф:Ами той у-уби мама..-каза с сълзи-Иска и мен.Той я нарича чудовище а нищо не му е направила.
Х:Ще ми разкажеш ли?
Ф:Да......Защо не?-дойде и седна до мен.-Бях на 14 когато мама си отиде!Имах бележка на която пишеше всичко!Когато съм бил в корема на майка ми, баща ми и е повтарял да ме махне, защото съм бил грешка, но според майка ми това не е било вярно.Така де майка ми ме е родила........Започнала е да се грижи за мен.Вече когато съм бил на 5 баща ми ме е бил.Майка ми се е опитвала да го спира, но той беше по-хитър, винаги я е затварял в стаята до тази където ме е бил за да може да чува всичко и да се мъчи.Той го правел, защото тя не е направила аборт.И така всеки ден докато не дойде рожденния и ден!Тогава той просто я у-уби....П-пред мен.Д-държеше н-нож и я нар-ръга.Не знаех какво да правя и просто избягах при баба и дядо.Но те не ме искаха .Върнах се в нас и видях,че няма и следа от м-мама.Качих се и взех всички пари, за да мога да си плащам храната, а и кой ще назначи 14 годишно на работа?Отидох в вилата ни и живях сам.Всяка сутрин ставай 2 часа по-рано за да се оправям и да отивам на училище.Нищо не ядох.За да мога да имам пари за училище.Даже още се чудя как ми стигнаха.Вече бях на 16 и вие започнахте да ме тормозите.....Даже не знам как се влюбих в теееее.....Опс..Нищо не чу н-нали?-Когато го чух все едно отидох в рая.
Х:Ама ти???
Ф:Какво?
Х:Не, не нищо!?Г.Т на Неутрал
Момчетата стояха и се гледаха в очите.Но вимаги има нещо което ще развали това и то е звукат на лаптопа.Той се пусна но Хюнджин го спря.Ф:Какво беше това?
Х:Играта...Спокойно!-каза леко протеснявайки се-Хайде да си лягаме.Така момчетата си легнаха и не казаха нищо.
......................................................................
Ohhhhh mnogo beee.....😭😭Pisha q pone 1 chas.....I pak izleze malko😐😐Pisna miiii....Ama se chudq kakvo shte stane za napred🤔🤨Daje az, avtorkata ne znam😭😭😭Bojee gospodi dai mi sili tazi istoriq da ima pone 30 chasti😱😱
YOU ARE READING
Fall In Love
RomanceГ.Т на Феликс Здравейте аз съм момче в средно училище на 16 години.Моите най- добри приятели се казват Минхо и Хан, те са хората с които мога да споделям най-много.Но има едно нещо което не мога да им кажа, дори и на плюшената ми играчка до леглото.