♡9♡

53 3 1
                                    

Г.Т наНеутрал
Хюнджин се събуди първи.Той стана и отиде в кухята.Веднага като стъпа се сети за почти свършеното изречение от Феликс.

Г.Т. на Хюнджин
Ммммм...Искам да му кажа какво чувствам, ама??Оххх не знам!!Дали последното което каза е шега????ДАААА ТОВА Е ШЕГА!Хюнджин стягай се бе!!!

Ф:Хюнджини!
Х:Майко колко си ми сладичък!
Ф:Ейй не съм *прозявка* сладък!
Х:А да бе, виж се само!!Малко сладко пате!

Г.Т на Феликс
От кога съм пате?И защо ме нарече пате?Какво му става пък на него?

Ф:От кога съм пате?
Х:От 8 клас.
Ф:Не е вярно...Аз не съм пате!
Х:Да ти не си пате!
Ф:Так...-иии Хюнджин ме прекъсна
Х:Ти си моето пате-ама той сериозно ли?Вече съм неговото пате!!Ехаа!!Направо чудесно!Искам да го удоша нищо, че го харесвам....Поне знам че няма да бъде на никой,ако не е мой!...Въх!!Малелеее!Убияц ли ще ставам?Нищо не е ставало!!

Ф:Хайде да играем на нещо!
Х:Какво?
Ф:Амии...Не знам...Ти кажи!
Х:Хайде да извикаме Хан и Минхо!!
Ф:Добре

Изкарах си телефона и звъннах на Минхо.Той ми каза, че до 15 минути ще бъдат при нас в общежитието, защото те бяха в стаята чак на другия край на коридора.

                  ~20 минути по късно~

Г.Т на Хюнджин

Ф:Тея защо се бавят толкова??
Х:Остави ги де!Може да се оправят!Знаеш ли?......А и е по-хубаво когато сме само двамата!-казах така че да не ме чуе.

Чу се чукане на вратата.Феликс отиде и отвори.Там стояха Хан и Минхо.В ръцете им имаше торби, и двамата носеха по две.

Ф:Ма вие какво сте купили бее??
Х:Ами взехме за ядене и за пиене
М:Знам, че не ядеш и не пиеш, за това ти взех нещо за ядене!
Х:Чакай!!Фел, защо не ядеш?
Ф:Не, той се шегува!
М:Не е вярно!Въобще не ядеш и не пиеш!Хюнджин искам да му правиш за ядене всяка сутрин,обед и вечер.Даже ще е още по-добре да готвите заедно,защото ще се опознаете повече.
Х:Дадено...Шефе!

Г.Т на Минхо

Седнахме и започнахме да ядем, да пием сокчета които бяхме купили с Хан и сега играхме на истина или предизвикателство.

Х:Хюнджин?-попита Хан
Х:Да?
Х:Истина или предизвикателство?
Х:Предизвикателство(много х-та станаха;)
Х:Направи смучка на Фел!...На видимо място!-е това беше черешката на тортата.

Г.Т на Хюнджин
Погледнах Феликс и той стоеше все едно не му пука, което малко ме успокои, не знайно защо.

Х:Фел?
М:Фееел?-момчетата почнаха да му викат, но той все едно беше препариран, за това реших да действам.Доближих се и му целунах вратът, след което започнах да смуча кожата му.Усетих как потрепва и си обръща главата към мен.

Ф:Х-хюнджин?Какво правиш?
М:Прави предизвикателството от Хан.А то е да ти направи смучка...На видимо място.
Х:Хайде да продължаваме, че е достатъчно неловко.
Ф:Да, Хюнджин е прав!
М/Х:Добре дее...-Казаха момчетата в един глас!
                              •SKIP TIME•
Г.Т на Феликс
Вече минаваше 2:00 и не спирах да мисля за тази смучка!Дали той наистина искаше да го направи?Ама не то ако не искаше щеше да пие шот.Ама може да не е искал да се напива за това до го е направил, нали?Оффф не знаммм....

М:Оххх на мен ми се доспа.Ханче миличък, айде да си лягаме.
Ф:Имате същото общежитие знаете къде да ходите.Ама без простотии, защото после вие ще чистите, да си знаете.
Х:А къде ще спи Хюнджин?
Ф:Амиии....Няма други стаи...Не има, ама са разхвърлени, така че ако няма проблем ще спи при мен.
Х:Добре,ние се качваме!

И сега останахме само двамата.Аз и Хюнджин.

Ф:Харесва  ли ти Хюнджини?
Х:Да...Хубаво е!Защо?
Ф:За да знам дали да ти викам така!.
Х:Ааа добре...

Сега вече е толкова неловко.Няма какво да си кажем.Какво да правя?Оффф не знаммм....Сетих сее...Ще си говорим за нас, да се опознаем.

Ф:Сетих сее!!
Х:Какво се сети?
Ф:Хайде да си задаваме въпроси за себе си, за да се опознаем повече, искаш ли??
Х:Ууу добре...

Вече беше 3:36 и на мен ми се спеше толкова много.

Х:Хайде да си лягаме, че не можеш да си държиш очите отворени.-Каза леко смеейки се.
Ф:Стига дее *прозявка* просто е късно*прозявка*...
Х:Добре де, добре!!

Оправихме леглото в всекидневната и легнахме.

......................................................................

Вече не знам какво да пиша......Буквално пиша нещо без да съм го измислила и си мисля, че е станало неща ама то пълна манджа с грозде.........Ама даааа......За напред имам една идея ама не съм сигурна дали става...И даа това е😊😊

Съжалявам,ако има грешки.....

Fall In Love      Where stories live. Discover now