Г.Т на Феликс
Така след този изморителен ден се прибрах и видях Минхо и Хан да стоят в хола ми.Но как са влезли??
Ф:Какво правите тук?
М/Х-Дойдохме да си говорим.-
И така поне 1-2 часа в говорене.Вече стана 23:05 и момчетата си тръгнаха.Легнах да спя, защото утре съм на училище.Срана 07:00.Отидох в банята и свърших сутришната си рутина.Когато бях готов тръгнах за даскало в 07:35. В 07:50 бях в коридора и видях Кай и то сам.
К:Охоооо, я виж ти, кой е дошъл!?-каза с надсмешка.И ето кошмарът се повтаря.Запопна да ме налага и бие докато учениците снимаха и ме замеряха с камъни.Дори незнам от къде са ги взели и как не оцелват Кай.По едно време някой ме дръпна.Беше Минхо.
М:ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ?КАК ЩЕ ГО НАЛАГАШ ТАКА СИЛНО?ТА ТОЙ Е С 1 ГОДИНА ПО МАЛЪК ОТ НАС?АМИ ВИЕ?ЗАЩО СНИМАТЕ?ЗАЩО ГО ЦЕЛИТЕ?ВСИЧКИ СТЕ ЕДНИ МАЛКИ ИЗРОДИ!
Ха(понеже хюнджин е х и хан трябва да е но вие няма да разберете за това ха ще е хан)Любоо......Минхо успокой се!След 20 минути тръгнах към класната стая и най лошото ще се случи на мен, закъснявах за час с 10 минути..Тогава в края на коридора видях позната фигура, но не разбрах лой е, защото ми пречърня и паднах на земята.
Г.Т на Хюнджин
В края на коридора видях Феликс.Течеше лръв от главата му.Сърцето ми се сви.Но по едно време се строполи на земята.Тръгнах да бягам към него и го взех на конче.Отидохме в полницата и извиках лекар.
След около 10 минути той дойде.
(П-доктора)
П:Можете да влезете само ако сте му близък!
Х:Гадже съм му, може ли да вляза?
П:Разбира се!
Х:Благодря ви много.!
Влязох и го видях да лежи буден.Реших да го питам нашраво.
Х:Спомняш ли си какъв ден беше вчера?
Ф:Да, защо?
Х:Какъв ден беше вчера?
Ф:Еми първия учебен ден и моят рожден ден.Станах на 17.
Х:Оххх добре..........................................................................
Malee pulen fail........Da se nadqvame che shte byde pone 26 chasti daje poveche...327 dumi bez avtorski nadpis
BINABASA MO ANG
Fall In Love
RomanceГ.Т на Феликс Здравейте аз съм момче в средно училище на 16 години.Моите най- добри приятели се казват Минхо и Хан, те са хората с които мога да споделям най-много.Но има едно нещо което не мога да им кажа, дори и на плюшената ми играчка до леглото.