Г.Т на Хюнджини
Нов ден, ново начало!Какво ще правя?Искам да усетя меките му розови устни!Искам да е мой!Да го докосвам само аз!Да бъдем заедно!Не искам да гледам как друг го целува и прегръща.За това ще продължавам да се опитвам.Ф:Ахххх....Какво??Защо ме боли...Агххх...главата??
Х:Защото мили мой феликс вчера те видях да лежиш НА твоето място НА полянката С алкохол!Как няма да те боли?!Как ще изпиеш толкова много алкохол??
Ф:Не беше само алкохол!
Х:Какво каза??
Ф:Не, не нищо!
Х: И какво друго си правил??
Ф:Амиии...Аз малко така....Амм...Изпуших 4 цигари....
Х:Ма ти???Защооо???То пак че не е била цяла кутия.Охх феликс о това го правиш заради мен??Защото чу че харесвам някой??
Ф:А-аз!!
Х:Да ти!!!Харесваш ли ме??
Ф:Хюнджини н-не мисля, че трябва да говорим за това!Само приятели сме.
Х:И защо да не говорим??Защо трябва да крием какво чувстваме?Защо трябва да се измъчваме така?Аз те харесвам!Не като приятел, а като нещо повече!Не издържам вече 1 година сме приятели и така не успях да ти кажа.Винаги нещо ме прекъсваше.Харесвам те, харесвам те....ХАРЕСВАМ ТЕ!!!
Ф:А-аз?!Хюнджин??
Х:Да знам, че ще си мислиш какво ли не за мен, но искам да знаеш, че....
Ф:И аз те харесвам!!И аз не искам да крия какво чувствам!Не искам да се самонараняваме така.Искам да съм твой и ти мой!Искам да сме само аз и ти!!
Х:Феликс?!
Ф:А..Опа...Нищо не си чул!!
Х:Напротив!
Ф:Нека заб...-тука го прекъснах като слепих устните ни в едно цяло.Усещам ги!Усещам меките му и вкусни устни!Чакай???Той ми отвърна!!Г.Т на Феликс
Отвърнах му.Исках тази целувка!Кой не би я искал с Хюнджин??Ама само аз ще я получавам.Х:Ще бъдеш ли само и единствено мой фел?
Ф:Дааааа-най-накрая.Само мой?На никой друг.
Х:Само мой си, слъчице!-ноооо трябваше да ставаме,защото закъснявахме за училище макар, че е на 10 минути от апартаментите.*един мъчителен ден по-късно*
Г.Т на Хюнджин
Мислех, че Хам и Минхо ще ми помогнат, ама успях сам.Радвам се и то много.Ф:Обожавам този ден!
Х:И аз!Г.Т на Неутрал
Така нашата любима двойка се събра!Нашите герои най-накрая са заедно!Неразделни!Влюбени!Без пречки.....За сега!......................................................................
Съжалявам за грешките😅Така най-накрая ги събрах по-много различен начин.Даже и аз не очкавах, че така ще ги събера, но ето заедно са.Иии проблемът се почва от тука!Вече не знам какво да пиша като се събраха, а имам музата да пиша.Може би главите ще са 1 идеа по къси за да може да стане по дълга самата книга!...Ще пиша 14 част когато измисля началото😊😊
KAMU SEDANG MEMBACA
Fall In Love
RomansaГ.Т на Феликс Здравейте аз съм момче в средно училище на 16 години.Моите най- добри приятели се казват Минхо и Хан, те са хората с които мога да споделям най-много.Но има едно нещо което не мога да им кажа, дори и на плюшената ми играчка до леглото.