Г.Т на Феликс
Здравейте аз съм момче в средно училище на 16 години.Моите най- добри приятели се казват Минхо и Хан, те са хората с които мога да споделям най-много.Но има едно нещо което не мога да им кажа, дори и на плюшената ми играчка до леглото.И то е че не спират да ме тормозят в училище заради това, че съм гей.Но не им обръщам внимание, но ако стигне до лошите момчета в това училище въобще няма да ми е забавно.Тези момчета ще си останат легенда на училището, а именно Хюнджин той е един от двамата.Другият се казват Крис.Така де стига сме говорили за тях хайде да отидем при момчетата в парка.
Тръгнах към парка.Бях облечен с черни скъсани дънки,бяла ризка.За украшения си сложих пръстени и едни обеци.Не след дълго стигнах в парка и веднага видях момчетата които ме чакаха.
(Ф-Феликс)
Ф:Здравейте момчета-казах им с огромна усмивка на лице.
Когато те се обърнаха към мен ме поздравиха.
(Х-Хан
М-Минхо)
Х,М-Хей феликс-казаха ми го в един глас което значи че не е на добре.
Ф:Какво ви е момчета?-усмивката ми бързо падна Единственото което се надявах е да не ме оставят,защото ще си остана сам.Да нямам родители.Те починаха когато бях само на 10.
М:Еми феликс.-Последва малко мълчание-Нали знаеш ,,известните" момчета в даскало?
Ф:Да, защо?
Х:Защото разбрахме, че те тормозят!!-отвърна ми хан с насълзени очи.
Ф:Ама вие как разбрахте че ме тормозят?-отвърнах им и аз с насълзени очи.
М:Феликс ние сме приятели от много време как може да не те познаваме?-отвърна ми с съжалителна усмивка
Х:Да Феликс каквото и да криеш ние ще разберем.
Ф:Благодаря ви момчета но не искам да се намесвате за да не ви тормозят и вас.
Така тримата приятели отидоха на кафе.Г.Т на Хюнджин
Разбрах че има момче от 10 клас което го тормозят защото е обратен.Но аз не мога да разбера защо тормозят момчето заради това.И аз съм такъв за това не мисля да му го причинявам без причина.Също така разбрах, че е доста умно дете.Сега ще разбера повече за него като ще се чакам с Банг Чан в едно кафене близо до центъра.Сега вървях натам и не след дълго влзязох.Там видях едно наистина красиво момче.Беше с руса коса,черни скъсани дънки,бяла риза,пръстени и обеци.Наистина беше красив.Седнах на една маса и чаках Банг Чан като през това време гледах русокоското.
......................................................................
Male hora za pyrvi put pisha istoriq i za sega mislq che ne se poluchava no malko se gordeq che ne me myrzi da q napisha.....400 dumi bez avtorski natpis
ESTÁS LEYENDO
Fall In Love
RomanceГ.Т на Феликс Здравейте аз съм момче в средно училище на 16 години.Моите най- добри приятели се казват Минхо и Хан, те са хората с които мога да споделям най-много.Но има едно нещо което не мога да им кажа, дори и на плюшената ми играчка до леглото.