♡4♡

69 2 0
                                    

Г.Т на Феликс
Станах в 05:48 за да се оправя, защото днес е моят рожден ден и първия учебен ден. Сложих си бяла риза с доста накъсани черни дънки, оправих си косата,сложих си пръстени и за завършек една верига на дънките.Също си сложих и висящи обеци.Но преди това бях в банята за да направя сутрешната си рутина и да се изкъпя.Погледнах часовника и показваше 07:59, а ни искаха след час на училищния двор.За това ядох и тръгнах. Когато бях на двора видях госпожата и отидох като и подадох много красиви розово-лилави цветя с бял брокат отгоре. Попитах я дали може до тоалетна и тя много ясно ми позволи. Като отивах срещнах Хюнджин,Банг Чан и явно новия им приятел за който всички говорят ,,Кай".Реших да не им обръщам внимание, но Кай ме хвана и ме удари без причина.Почна да ме ритна в имтимните части и паднах като той легна върху мен налагайки ме с юмруци.
Х:КАЙ СПРИ СЕ!!ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ ЩЕ ГО УБИЕШ МАМКА МУ!!!!-чух как хюнджин вика зад Кай.Кай стана и си тръгна с Банг Чан.Не знайно защо русокосот момче още стоеше пред мен.
Х:Добре ли си??-каза ми доста загрижено което ми направи впечатление.
Ф-Д-да д-добре съм!-казах едва-едва и се опитах да стана но пак паднах.Хюнджин ми помогма да отида до класната стая което се оказа точно до неговата.Всички като ме видяха с него замръзнаха и започнаха да си шушукат нещо.
                      •Skip time•

Прибрах се целия в синини.Добре че живея сам, защото ако сега родителите ми бяха живи щяха да се тревожат.Та така де промих си раните и реших да ям, но нямаше нищо за това взех пари които баба ми дава и отидох до магазина да си взема нещо за ядене.И точно там видях Хюнджин.Мале тоя защо се появява навсякъде?Трябва да се спре!!Ще кажеш, че ме следи!!Оххх няма ли да се маха??Видях, че ме погледна и тръгна към мен като ме хвана за ръката, а аз изтенах от болка.Излязохме от магазина и той ме пусна като чу охканията ми.
Х:Опа, извимявай, не исках да те наранявам!
Ф:Не,няма проблем така или иначе не боли толкова колкото тези рани от приятеля ти!

Г.Т на Хюнджин
Стана ми жал като го видях така, целия в рани и синини.Тогава ми хрумна нещо.
Х:Феликс нали така?
Ф:Да??
Х:Искаш ли да си ми приятел така никой няма да те докосне.
Ф:Не!!
Х:Но защо???
Ф:Защото звучи така все едно ще те използвам, а аз не искам това.За това не понеса всичко отколкото да използвам някой.Особенно теб защото виждам че ме защитаваш!И точно това не разбирам, защо го правиш??
Х:Ами всъщност те те тормозят защото си гей, нали?
Ф:Да.
Х:Ами защитавам те защото и аз съм.....гей!
Г.Т на Феликс
Като каза това аз се стаписах.
Х:А и да ме използваш не е проблем,защото не ми пука дали някой ме използва или не.-каза с полувинпата,но изпълнена с болка усмивка.
Ф:Виж какво!-казах доста строго-Искаш ли да отидем да хапнем и да се опознаем??
Х:Да, защо не?!
Ф:Супер, последни черпи!!!!-казах с усмивка до ушите.
Х:Ама това не е честно ти тръгма по-рано от мен.
Ф:Еми хайде деее по-бързо
След около 5 минути бяхме пред един ресторант и Хюнджин беше последен което значи, че той ще черпи.
Г.Т на Хюнджин
Разбрах че Феликс е сираче от мъничък за това си помислих че няма пари или нещо такова за това му се оставих.И влязох след него.
Ф:Хаха,ти ще платиш..-каза ми го като усмивката му грейна на слънчевото му личице.


......................................................................

Kakto obeshtah po bylga ot predishnata.......Mislq da ne tormozim poveche Felix sled sledvashtata sluchka...MNOGO SORRY ZA GRESHKITEEEE❤️😘

614 dumi bez avtorski nadpis

Fall In Love      Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang