°• EXO-M Takımı ; Kris, Chen, Lay, Luhan, Xiumin, Tao. •°
°• EXO-K Takımı ; Chanyeol, Baekhyun, Kyungsoo, Kai, Suho, Sehun. •°
■ ADA KONSEYİ ■
MC ; Evet Güney Kore'de idollerin yeni kıyasıya mücadelesi olan Survivor'ın ilk sezonunu 12 kurt ile açılışını yapıyoruz!
Chanyeol ; Yalnız şey... 12 kurt dediniz, tabii onurlandırıcı birşey bu ama, karşı takımda bir geyik görüyorum sanki. Bizim takıma bu tabiri kullanabilirsiniz ama karşı taraf için uygunsuz sanki.
Xiumin ; Chanyeol... Lütfen bari burda yapma.
Kris ; Koskoca ıssız adadayız. Aç kalacağız hala biriyle uğraşıyorsun.
Kai ; Hey hey! Teker teker gelin çocuğun üstüne!
MC ; Hey sakin olalım! Yayında olduğunuzu unutmayın lütfen.
Luhan ; Burayı kessek, montajlasak birşeyler yapsak? 'Erkeksiyim' diye ortada gezinirken aramızdan biri bana geyik dedi. Fanlar bunu görmemeli.
MC ; Haklısınız, sizin fanlarınız var. Ve sizin her halinizi görmek zorunda. Üzgünüm Luhan....
Baekhyun ; Her anımızı mı? Tuvalette de kamera yok değil mi?
Suho ; Burda tuvalet bile yok Baekhyun...
Baekhyun ; Ne demek tuvalet yok?! Ne demek?! Peki biz nereye sı...
MC ; *Öhm öhm*
Baekhyun ; Yani... biz nereye dışkılarımızı nazik bir şekilde bırakacağız?
Tao ; Ahahjshshxkd Nazik bir şekilde mi? kdpxşsşmdjfk.
Baekhyun ; Ben nazik biriyimdir Tao.
*Herkes kıkırdar.*
MC ; Herneyse... Öncelikle biliyorsunuz ki buraya geleli daha 12 saat oldu. Deneyimlerinizden bahsedermisiniz? EXO-K ile başlayalım. Kyungsoo?
Kyungsoo ; Öncelikle bu program neden var? Neden ilk gelen idoller biziz? Neden bu adada gürültücü Chanyeol, Baekhyun çifti var? *Kameraya döner* Gerçekten gürültücü bir couple. *Kameraya artık bakmaz* Ben yoruldum. Yemek dolu bir yurttayken bunlarla başa çıkamıyorken ıssız bir adada.... hayal bile edemiyorum.
MC ; Rakip gruptada arkadaşların var. Sence yarış nasıl ilerleyecek?
Kyungsoo ; Bence.... Onlar birbirlerini yer diye düşünüyorum. Biz en azından bi hindistan cevizi buluruz.
MC ; Diğer takım neden bulamasın?
Kyungsoo ; Çünkü onlar EXO-Beceriksizler olduğu için.
Kris ; Eğer EXO-Beceriksizler hindistan cevizi bulursa ben hemen onu ağaçtan alabilirim. Çünkü boyum uzun. Hemen uzanır alırım. Ama Kyungsoo... üzgünüm dostum.
*EXO-M Kahkahalarla güler.*
MC ; Ada değerlendirmesine devam edelim. Xiumin?
Xiumin ; Yani bilemiyorum... Diğer programlarda bile çekimlerde zorlanıyorduk. Burda napacağız bilemiyorum. En azından biz 6 kişiyiz. Ama karşı taraf 5 buçuk.
MC ; Anlamadım?
*Herkes Xiumin'e odaklanır.*
Xiumin ; Yani demek istediğim şey şu... Eğer EXO-K takımının dediği gibi Luhan bir geyikse ve biz 5 kurtsak.... EXO-K takımıda 5 buçuk insan. Yani bakın! *Etrafı gösterir* Burda aydınlatma yok. Geceleri karanlık olacak heryer. Kai o zaman görünmez diye düşünüyorum. Sonuçta o da kara. Sabahları güne çıkar ama geceleri kaybolur yani yarım insan. Bu yüzden onlar 5 buçuk kişi.
*Kai hariç herkes güler*
Kai ; Karşı takım neysede... kendi takımım bile buna güldü. Yanaşmayın bana.
Kyungsoo ; Gece korkarak yanıma gelirsen, vururum.
Chen ; Oooo bir couple.
Sehun ; Hyung... fanlar izliyor.
MC ; Tüm Kore sizi izliyor!
Chanyeol ; Belki şuan Kore'de bir evdeki öğrenci faturayı ödemedi. Elektrikler kesik evinde oturuyor. Televizyonu açmadı. O zaman tüm Kore nasıl bizi izleyebilir?
Sehun ; Yorum yapamıyorum cidden.
MC ; Herneyse bu kısa bir göstermelik videoydu. Şimdi adalarınıza dönebilirsiniz. Zorlu bir mücadele sizi bekliyor çocuklar. Huh~ Lay neden hiç konuşmadın?
Lay ; Konuşurken o kadar konu değişti ki. Tam yorum yapacağım konu değişiyor. Yetişemiyorum.
MC ; Pekala, en son hangi konu hakkında yorum yapacaktın? Şimdi söyleyebilirsin.
Lay ; Şey.... Eeaaa... Unuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Survivor | EXO ✔
Hayran KurguEXO-M ve EXO-K takımlarının Survivor adasında ki diyologlarını içermektedir. / / Survivor Serisi 1. Hikaye °• Kısa Hikaye #3 // 19062016