[ #HappySuhoDay ]
°• EXO-M Takımı; Kris, Chen, Lay, Luhan, Xiumin, Tao. •°
°• EXO-K Takımı; Chanyeol, Baekhyun, Kyungsoo, Kai, Suho, Sehun.
Kris ; Lider Suho! Mutlu yıllar dostum. Yeni yaşında hayallerini gerçekleştirmen dileğiyle. Umarım yeni yaşında huzur ve mutluluk seninle olur. Artık yeni yaşında biraz daha mükemmel olur musun? Parlayan tek elmas olarak bir arkadaşa ihtiyacım var.
Chen ; Mutlu dolarlar! Ay pardon yıllar diyecektim. Doğum günün dolar olsun lider! Ay yine yanlış şey ettim...
Lay ; Doğum günün kutlu olsun. Seni seviyorum. *Parmaklarıyla kalp yaptı.*
Luhan ; Biricik liderimiz bir yaş daha büyüdü :') Mutlu yıllar dostum! Her zaman bizimle kal.
Xiumin ; Annemiz diyoruz da, bazen çocuklaşıyorsun. Vurasım geliyor Satansoo misali. Ama kredi kartlarını ve seni seviyorum.
Tao ; Bana her zaman istediğim takıları alan biricik Suho'm. En çok sevdiğim üye sensin. Birlikte nice mutlu yaşlara.
Chanyeol ; Haaapppyyyyysdfjkngslkdjgnsd Biiiiiirthhhdayyyyyyyyysolghknslsdfgsd!
Baekhyun ; Eyelinerlarım kadar değerli olan biricik lider. Puppy seni seviyor! Mutlu yıllar!
Kyungsoo ; Bugün doğum günün. İstediğin kadar şımar. Söz dövmeyeceğim seni. Seni seviyorum Junmyeon-ah!
Kai ; Merhaba hyung! Seni seviyorum. Doğum gününü en içten dileklerimle bu ıssız adada kutluyorum. Gönül ister ki pasta keselim yiyelim fakat işte Survivor.. İşte hediyen! *Hindistan cevizi verdi.*
Sehun ; Bana her zaman abilik, büyüklük yapan bazen beni çileden çıkaran kısa hyung. Seni seviyorum! Mutlu yıllar~
Suho ; SARANGHAJAAA!!~
Y/N ; Hey ARMY-L !
Survivor / BTS geri dönüş yaptı.
Artık ona da bölümler yüklüyorum.
Bakmak isteyen olursa profilimden kurguya ulaşabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Survivor | EXO ✔
FanfictionEXO-M ve EXO-K takımlarının Survivor adasında ki diyologlarını içermektedir. / / Survivor Serisi 1. Hikaye °• Kısa Hikaye #3 // 19062016