°• EXO-M Takımı ; Kris, Chen, Lay, Luhan, Xiumin, Tao. •°°• EXO-K Takımı ; Chanyeol, Baekhyun, Kyungsoo, Kai, Suho, Sehun. •°
■ ADA İTİRAFLARI ■
Bu bölümde üyeler, ada hayatlarındaki itiraflarını söyleyecekler.
Kris ; Birkaç gün önce diğer üyelerle denize girerken şortumla girmiştim. Bu karizmamı yerle bir edecek ama.... Hayranlarım için söyleyeceğim. Şortumun ipleri çözüldü ve çıktı. Daha sonra şortumu bulamadım. Neyseki içimde mayo vardı... Yoksa.... Aman tanrım....
Chanyeol ; Gördüğünü gibi Kris' in karizmasını mahvettim dlwşeöndbdjsıd. Şortu çıkardım ve daha sonra suda kendi şortumun içine sıkıştırdım ama o farketmedi bile....
*Kris hariç herkes güler.*
Kris ; Oh~ Şortundaki kabarıklığın nedeni bumuydu? Ben vücudumu gördüğün için kabardığını sanmıştım.
*Chanyeol hariç herkes güler.*
Chen ; Couple olayı kapandı sanıyordum. Herneyse benim başıma gelen en saçma şey ormanda durmadan kayboluyor olmam. Farklı yolları denesem bile aynı yere varıyorum yine. Sonra bağırarak diğer üyelerin beni kurtarmasını bekliyorum.
Baekhyun ; Böcekler!! Cidden!! Burda ne ile beslenip hayatta kalıyorlar ki?! Birde ürüyorlar! İnsanoğlu bu kadar hızlı ilerlemiyor cidden!
Lay ; Chanyeol'ü yemeleri yeterince onlara enerji vermiş olmalı.
*Chanyeol hariç herkes güler. *
Chanyeol ; Bunu unutmamışsın, tebrikler.
Kyungsoo ; Hayatım normal gidiyor derken karşıma baykuş çıkıyor. Diyorum ne normali? Dün Baykuşla konuşmaya başladım. Bana benziyormu cidden ya? Sadece gözlerimden dolayı bunu söylüyorsunuz ama onun sesi rahatsız edici! Benim sesimde huzur bulanlar var. (Bu yine biziz arkdşlr)
Luhan ; Kyungsoo'ya acıyorum. Beni geyiğe benzetseler bile adada geyik yok. Bu yüzden ben rahatım.
Kai ; Geceleri görünüyorum! Takımımız 6 kişi. 5 buçuk değil!
Xiumin ; Gece görüş kameralarına borçlusun Kai.
Suho ; Burda paramla hava atamasamda, Koreye döndüğümde intikamımı alacağım.
Tao ; Ormanda bulduğum uzun dal ile Wushu çalışırken, Luhan hyung gelip bana direk dansçısı dedi. Kırıldım. Ben orda erkeksi haraketlerimi çalışırken neden yani?
Luhan ; Erkeksi haraket dediğin dalı bacak arana sokup tırmanmakmı?
Tao ; O sadece tırmanmaktı! Cidden....
Sehun ; Ben ayna istiyorum!! Saçlarımı ve yüzümü göremiyorum! Ormanda kafama kuş sı...
Baekhyun ; *Öhm Öhm* Nazik bir şekilde bırakmak...
Sehun ; Heh~ Ormanda kafama kuş nazik bir şekilde dışkısını bıraktı ama ben onu temizleyemedim. Cidden öleceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Survivor | EXO ✔
FanficEXO-M ve EXO-K takımlarının Survivor adasında ki diyologlarını içermektedir. / / Survivor Serisi 1. Hikaye °• Kısa Hikaye #3 // 19062016