°• EXO-K Takımı; Chanyeol, Baekhyun, Kyungsoo, Kai, Suho, Sehun. •°
■ EXO-K GÜNLÜKLERİ ■
Chanyeol ; 90. sayfa denk geldi.
Kris ; Nasıl bu kadar fazla yazabildin?
Chanyeol ; Biliyorum harika yazıyorum, ama sen yazamıyorsun kıskanma hemen.
MC ; Okumaya başlayabilirsin.
Chanyeol ; "Bugün yeni çalışmaya başladığım kafe de 3 bardak ve 6 tabak kırdım. Suç bende değil, yer çekiminde. Patron 'Bir sonraki sefere de böyle olursa işini kaybedersin.' dedi, şuan mutsuzum, yazamıyorum."
Lay ; Happy Virus'dan mutsuzum kelimesini de duydum ya.
Suho ; Şuan olduğu gibi o zamanda demek ki yer çekimine kafa tutuyor muşsun.
Baekhyun ; Bu tabak,bardak kırma olayını o zamandan tecrübe edinmiş çocuk.
°••●••°
Baekhyun ; 3. Sayfayı okuyacağım.
" Bugün çok efkarlıyım be günlük-"
Chen ; Dj_EfQaR_BaCoNnN!!...
Kyungsoo ; Yok, ben bu çocuğu çok dövdüm. Beyin devreleri yandı.
Chen ; Yumruklarını seweriw.
Baekhyun ; Salaklar, devam ediyorum evet.
" Naeun ile kavga ettik bugün. Uzun süre kavgalı kalacağız gibi. Bugün kurstan sonra notlarımı almak için evime geldi-"
Chanyeol ; APink'den Naeun mu bu?! (Evet yazar aşırı doz APink bağımlısı.)
Baekhyun ; Hayır.
Suho ; Yoksa eve kız attı diye kıskandınmı Yeollie~
Kai ; Baekyeol/Chanbaek reel.
Chanyeol ; Chanbaek evet.
Baekhyun ; 2 satır okutturmuyorsumuz şurda.
"Evime geldi. Saçlarını düzeltmek için banyoma girdi ve eyelinerımı kullandı! İnanabiliyormusun? Benden izinsiz!! Eyeliner!! Hemde yeni ve internetten dolarla aldığım! Ben bile mükkemmel gözlerime onu kullanmaya kıyamıyorken..Birde üstüne annem az kalan eyelinerlarımın hepsini çöpe atmış. Elveda 4 mükkemmellik~"
°••●••°
Kyungsoo ; 74. Sayfa.
"Hey hey hey! Bugün bilgi yarışması vardı falan. Kazanamadık falan filan. Müdür ağzımıza etti sorun yok. Bu kadar. Ekşın dolu bir gün. Bye."
°••●••°
Kai ; Uh! 74. Sayfa.
Chen ; KaiSoo~~
Kyungsoo ; Dövmeyeyim diyorum ama yok abi, zorluyorsunuz insanı.
Baekhyun; Zorlamayın benim baykuşumu.
Kyungsoo; Hayatımın hatası kesinlikle burası.
Chanyeol ; Bizi öldürücek yakında!
Sehun ; Bizi korusun tanrı!
Chen ; Ye! Yo! İki sıfır bir beeeşşş!
Kai ; Tanrım....
"Bugün yeni evimizde ilk kez sana yazıyorum. Normalde kızlar bana yazar ama ben sana yazıyorum. Şanslısın. Şimdi gidip müzik dinleyeceğim."
Lay ; Bunun içinde hafif bi Kris var.
Kyungsoo ; Saçma sapan birşeyler yazmış.
Kris ; Mükkemmelim.
°••●••°
Suho ; Ben günlüğüme genel olarak yapmak istediklerimi yazardım. İlk sayfayı okuyacağım, çünkü orada ne yazdığını biliyorum.
"Sevgili günlük, bir gün zengin olunca ilk olarak para sayma makinesi alacağım."
Luhan ; Odasındaki altın renkli para sayma makinesi bunu açıklıyor.
°••●••°
Sehun ; 17. Sayfa.
"Bugün çalıştığım bubble tea mekanında işten kaytarıp durmadan siparişleri içtiğim ortaya çıktı. Kovudlum ve beş parasız kaldım. Moraller bozuk, yazma. Bir dakika benim yazmamam gerek. Neyse yazmıyorum işte baybayehet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Survivor | EXO ✔
FanfictionEXO-M ve EXO-K takımlarının Survivor adasında ki diyologlarını içermektedir. / / Survivor Serisi 1. Hikaye °• Kısa Hikaye #3 // 19062016