°• EXO-K Takımı ; Chanyeol. •°
■ Video Günlükleri ■
" Herkese merhaba! Ben Chanyeol! Öncelikle iyi biri olup takımımı size ifşa edeceğim. Öncelikle Byun Baekhyun; ellerine tükürüp eline masaj yapıyor ve sonra ağlamaya başlıyor. Tükürük insan sıvısı olduğundan besleyici olduğunu düşünüyor çünkü beyni eridi. Sonra da iğrenç diye ağlamaya başlıyor.
DO Kyungsoo; onu ifşa edemem yoksa o küçük boyuyla da olsa beni dövebilir."
Kyungsoo ; Seni duydum ahmak!
"Duyabilirsin çünkü baykuşların da kulağı vardır. Evet her neyse.
Gelelim Kim Jongin; evet o küçük velet sinirlerimi bozuyor bazen. Bazen değil çoğu zaman çünkü o çok sinir bozucu. Neymişim, deve gibiymişim. Hah! Hiçte bile. Küçükken fazla süt içtim, ondan bunlar...
Kim Junmyeon; biricik liderimiz. O bizim için her zaman fazla çalışır, bize destek olurdu. Ama bu adaya geldiğimizden beri işten kaytarıyor! Lider oldu patlıcan. Evet ne alaka bilmiyorum ama içimden demek geldi. Ben derim çünkü ben Chanyeol'üm.
Oh Sehun; seni velet. Neyse sana fazla bulaşmayacağım çünkü sende Kai'nin esprilerine benim gibi mağruz kalan uzun boylu bir insansın. Ama geceleri "Luhan hyuung~" diye bağırmandan nefret ediyorum.
Evet teşekkürler bu kadardı."
Kai ; Hala çılgın bir zürafa bacak olduğunu düşünüyorum. Özel bir odada değilsin seni görüp, duyabiliyoruz. Kepçe kulak.
*Chanyeol kahkaha atar.*
"Kameraman bey abi bilirsin bu adadan önce hep sahneye makyajlı çıkardık. "
Kameraman ; Evet de ne alaka ki şimdi?
"İşte Kai neden sürekli koluna bakarak makyajını yapıyor biliyor musun?"
Kameraman ; Neden?
"Karakolda ayna var da ondan!"
*Kai, Chanyeol'un kafasına hindistan cevizi attı.*
*Kameraman 'Neden?' dediğine pişman.*
*Chanyeol hala gülüyor.*
Y/N; Bu espri midemi bulandırdı ama komikkkkösğgğfdüğspöfsög.
Sıcaktan beynim eridi, Eskişehir ne yapacaksın bu sıcağı, soğuk ol lütfen.
Ays bakıt getirin
neyse byü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Survivor | EXO ✔
FanfictionEXO-M ve EXO-K takımlarının Survivor adasında ki diyologlarını içermektedir. / / Survivor Serisi 1. Hikaye °• Kısa Hikaye #3 // 19062016