4.8

2.3K 280 25
                                    

°• EXO-M Takımı ; Kris, Chen, Lay, Luhan, Xiumin, Tao. •°

°• EXO-K Takımı ; Chanyeol, Baekhyun, Kyungsoo, Kai, Suho, Sehun. •°

#HappyKrisDay
Sen her zaman mutlu ol galaksi, bunu hak ediyorsun. Seni her zaman destekleyeceğim.

Chen ; Yakışıklı ve uzunsun ama bazen beni çileden çıkartıyorsun. Sensin ördek ağızlı. Neyse doğum günün kutlu olsun SM Kekosu seni.

Lay ; Seni seviyorum. Mutlu yıllar. Hep birlikte olalım. *Hindistan cevizi uzatır.*

Luhan ; Nice birlikte güzel yıllara dostum! Ben de sana hindistan cevizi vericektim ama Xiumin hyung onu yedi.

Xiumin ; Grubun en büyüğüm, yaşamak için bulduklarımı yemem gerekiyor uzaylı. Bambiye takılma sen. Ben senden büyüğüm. Mutlu yıllar cool çocuk.

Tao ; Mutlu yıllar my shipper husband.

Chanyeol ; Mutluuuu Yıllaaaarsyehbdjskdnwjsksnjekdmrjfjsjjs.

Baekhyun ; Bana eyelinerlı sana... Şeyli yıllar. Immm... Neydi o? Ay bulamadım. Neyse mutlu yıllar! *buing buing*

Kyungsoo ; Umarım MC bey sana süpriz falan yapar da pasta yeriz. Doğum günün bir işe yarar sarı kafa. Şuan Satansoo beni ele geçirdi ama Kyungsoo ve Satansoo mutlu yıllar diler.

Kai ; Pasta istiyorum pasta~ Mutlu yıllar uzun hyung! Bende uzunum. Seni seviyorum hyung! Sende beni seviyorsun biliyorum tm kes.

Suho ; Mutlu dolarlar! Ay pardon.. Yıllar diyecektim. E yıllardır hayatımda dolar var. Birden yılı dolar deyiverdim. Neyse mutlu yıllar. Bu arada dolar ne kadar oldu?

Sehun ; Senin doğum gününü kutlamak is not my style. Ama iyiki varsın. Maknae seni seviyor!

Y/N ; Bugün Dome Konseri var. Ve aynı zamanda Kris'in yeni kendi yazdığı şarkı çıkıyor! Albümden haberler gelecek. Ben okula gitmiyorum, takip edeceğim huahaha. *coolemoji" Ve aklımda ki tek soru ; EXO üyeleri Kris'in doğum gününü kutladı mı?

Survivor | EXO ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin